افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

این من هستم💁🏼‍♀️

/ بازدید : ۷۸

این من هستم🙋‍♀️

یه دخترم ساخته شده ازجنس قلب،تصمیماتی که میگیرم همه احساسین خیلی کم پیش میاد منطقی باشم😇.

از پس تنها کاری که برمیام درس خوندنه هیچ هنره دیگه ای ندارم جز درس خوندن کله عمرمم تو اتاق پای کتابام بودم🤪.

دختره حساس و زودرنجیم دیر صمیمی میشم اما امان از روزی که صمیمی بشم دیگهه ولتون نمیکنم😂🤦🏻‍♀️.

توی مواجه با مشکلات بیشتر فرار میکنم .کم پیش میاد که وایسم و با مشکلم بجنگمو خیلیم زود اشکم درمیادولی درکل دختره صبور و مقاومیم و این خصوصاتو بهمرور زمان تو خودم ایجاد کردم🙂☺️

خیلی خوش خندم زیاد میخندم کلا تو زندگیم جدی نیستم🤗و عاشقه رقصیدنم 💃💃و معتقدم راهیه که کله انرژیای منفی رو قشنگ ازم دور میکنه واهنگای قریم زیاد تو گوشیم هست.به خواننده خاصی نمیتونم بگم علاقه دارم هر آهنگی به دلم بشینه دان میکنم ولی از لحاظ قیافه بابک جهانبخش رو دوست دارم و اهنگاشم گوش میدم چون صداش حسه خوبی بهم میده ولی آهنگای شاد بهنام بانی و بقیه هم تو گوشیم زیاد دارم.

زود اعتماد میکنم به اطرافیانم زیادم تواین مورد ضربه خوردم ولی باز آدم نشدم🤕🤦🏻‍♀️.

کلا دختره صاف و صادق و مهربونیم و به شدت دلسوزم و اصلا طاقت ناراحتی و دلشکستگیه کسیو ندارم🥺.

قبلا همیشه اولویتم بقیه بودن اما خیلی تو این مدت رویه خودم کار کردم و شما با ورژنه جدیدم الان روبه رو هستید الان واسه خودم  بیشتر وقت میزارم و خودمو تو اولویت قرار میدم😌.

عاشقه مامانمم و خانوادم البته داداشمو فاکتور بگیرید چون خصوصیاتشو اصلا نمیپسندم😑.

اهله کتاب خوندن نیستم یعنی وقتشو هم ندارم ولی فیلم زیاد میبینم خصوصا فیلمای درام و عاشقانه.جدیدا که این فیلم ترکیه تودرم رابزن بدجور دلمو بردههه😅😍و همش میگم میشه منم یه سرکان بولات داشته باشم یعنی🥺😅.

به قدرت عشق اعتقاد دارم ولی معتقدم که عشق توی زمان مناسب باید سراغ آدما بیاد و ادما باید چارچوب های رو توی عشق رعایت کنن و خط قرمزارو رد نکنن تا بتونن رابطه پایدار داشته باشن.

و اینکه از وقتی یاد گرفتم که آدمایی که تو زندگیم اذیت میکنن رو از زندگیم حذف کنم و توقع و انتظاری از بقیه نداشته باشم خیلی آرامشم بیشتر شده🙂🥰.

اصلا اهله ورزش نیستم‌ ازدرسه ورزشم همیشه متنفربودم نمیدونم چرا🤕

و شعارم تو زندگیم اینه که آدمی باشم که خودم به خودم افتخار کنم وازنگاه کردنه به خودم توآینه خجالت نکشم و از لحظه  لحظه زندگیم لذت ببرم چون فقط یه بار زندگی میکنم✌🏻😉.

واینکه توزندگیتون فقط ببینید خودتون چی میخواید نزارید حرفا وقضاوتای بقیه روتون تاثیر بزاره 😊

بازم پوزش من دیر دیدم که توسط آقا امیر به این چالش دعوت شدم و کلا دیر به دیر میام بیان چالشه خوبی بود و ممنون ازدعوتتون🙏🏻😊

 

 

 

 

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان