افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

تلنگری برای ترک عادت🙂🌿

/ بازدید : ۸۲

یکی نیست به من بگه این چه کاریه میخوای درس بخونی درست بخون ،این چه کاریه عادت کردی زیره هرچی میخونی چه مهم باشه چه غیر مهم خط میکشی 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😑.لااقل میخوای خط بکشی زیره کلماته مهم نه کله یک صفحه . داستان از این قراره که کتاب فیزیک پرتو رو از یکی از ترم بالاییامون گرفتم گفتم امتحانه فیزیک بدم بهش برمیگردونم اونم لطف کردو کتابش رو داد .امتحان رو دادم و چندروز پیش برگشت گفت که کتابش رو اگه لازم ندارم برگردونم منم گفتم حتما ولی بعد یادم اومد موقعی که میخوتدم زیرش با مداد خط کشید نشستم سه ساعت با پاک کن پاک کردن نصفه پاک کنم مصرف شد اینقد وقتی پاک میکردم بدو بی راه به خودم گفتم که این چه کاریه کتابه خودت بود یه چیزی کتابه مردمو چرا زیرش خط کشیدی .حالا یعنی یه قدم پیشرفت کردم با مداد میکشمم دوران دبیرستانو راهنمایی با ماژیک فسفری 🤦🏻‍♀️😁😅جوری که کلماتو نمیتونستم ببینم در این حد و اینکه،وخلاصه در هنگام پاک کردن شاهکارم از روی کتابه مردم پایین یه صفحش پاره شد 😢🤦🏻‍♀️و دنباله چسب گشتم که متاسفانه یافت نشد ولی میخوام بهش بگم عذاب وجدان میگیرم اگه نگه واین شد اخرین باری که من از‌کسی چیزی میگیرم ولی من همیشه امانت داره خوبی بودما استثنا شد ایندفعه،شاید این تلنگری باشه برای ترک عادت خط کشیدن زیره جملات🙂💫

 

۳
ســـآیـღــه ..
۲۲ بهمن ۱۴:۴۵

وااااااااااااای 😁😂

خدا نکشتت دختر ، هیچ وقت کسانی که خط میکشیدن یا ماژیک شبرنگ رو متن میکشیدنو درک نکردم

چه کاریه آخه

پاسخ :
😁😁😂😂نمیدونم فک میکردم اگه خط نکشم این جمله تو ذهنم نمیمونه وواقعاهم خدایی وقتی خط میکشیدم میموندااا😂😂😂😁🤦🏻‍♀️
پَـــــر واز
۲۲ بهمن ۱۴:۴۸

اشکال نداره پیش میاد حالا بهش بگو اونم حتما درک میکنه دیگه^_^

آخ این عادتو منم داشتم هرچی میخوندم زیرش خط میکشیدم بعد دیدم واسه دوباره خوندن دیگه نمیتونم دقت کنم ترکش کردم😂😭

پاسخ :
اره گفتم بهش
اع پس خوبه تنها نیستمم😁🌿🌈💜
fateme ...
۲۲ بهمن ۱۴:۵۰

منم این عادتو دارم

تنها نیستی

پاسخ :
چه خوب که تنها نیستم خوشحال شدم😻😁💫
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان