افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

منی رو به اتمام🙃

/ بازدید : ۱۷۶

یه زخمایی هیچوقت خوب نمیشن بلکه هرروز عمیقتر میشن و در درونت بیشتر شاخه و برگ میدن.هروقت گفتم یه چیزی خوب میشه بدتر شد هروقت یه کوچولو امیدوارم یه بار یه تصمیمی گرفته میشه که مطابق با نظره منه بازم برعکسش اتفاق افتاد دیگه  تنها چیزی که به ذهنم میرسه اینه که خدا اصلا منو دوست نداره اصلادعاهای منو نمیشنوه اصلا منو نمیبینه دقیقا مثه این دانشگاهه که به عنوانه دانشجوی ممتازش یه بار نشد جلو پام سنگ نندازه مثه این شهرر و مسئولینش که اونجارو واسم زندان کردن مثه بچه های کلاسمونن که حالمو بد میکنن و بدتر از اون هیچکس نیست که درکم کنه بفهمه چی میگم و چی میخوام💔🖤 

۵
Amir chaqamirza
۰۴ اسفند ۱۸:۰۰

سلام. سلام.سلام

بمیدانم خسته این،اما باید باتنی خسته ادامه داد... :).

پاسخ :
سلام سلام
اره خیلی زیاد خستم
امیدوارم بتونم ادامه بدم
علیــ ـرضا
۰۸ اسفند ۲۱:۵۱

خسته نباشید همین 😐

پاسخ :
سعی میکنم🥲
علیــ ـرضا
۱۰ اسفند ۱۸:۱۹

بیشتر از یه سعی لازمه

پاسخ :
آره میدونم
علیــ ـرضا
۱۱ اسفند ۰۲:۱۸

همینش خوبه که میدونید

پاسخ :
😶😶😶
امیررضا ...
۱۳ اسفند ۲۲:۲۷

یه جا میخوندم نوشته بود:«برای نعمت هایی که بهم داد نپرسیدم خدایا؛ چرا من؟پس برای دردایی هم که میده نمی‌پرسم خدایا؛ چرا من...»

 

میگذره،فقط نباید از لطفش نامید بشی🤞🏻

پاسخ :
خیلی قشنگ بود ممنونم🙏🍃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان