افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

خبرای قشنگ🤤

/ بازدید : ۱۶۰

سلام سلام بعداز یه مدت خیلی طولانی

گفتم به اینجا سر بزنم که زیادی داره خاک میخوره

راستش باید بگم همش از دست برنامه توییتره از وقتی 

نصب کردم حسابی بقیه برنامه هارو فراموش کردم

و بابته غیبتم پوزش میخوام و خبرخوب اینکه کانال زدم

اونجاهم مدام مینویسم و درگیر محتوا واسه کانالم هستم که در اخر لینکشو براتون میزارم راستش تنها دعام واسه سال ۱۴۰۱ این بود که حاله دلم خوب باشه و بتونم واقعی واقعی وازته دل بخندم و خودمو واسه چیزای کدچیک ناراحت نکنم امروز که دارم مینویسم باید بگم روزه قشنگیه و واقعا حس میکنم بعداز مدتها حاله دلم خوبه واز طرفی هم اتاقیه هنرمندم واسم کلی نقش و نگارای قشنگ با حنا زده که هرچی نگاشون میکنم سیر نمیشم و هر بار با دیدنشون خر ذوق میشمم🤤😻

و همین دیگه امیدوارم شماهم روزای قشنگی داشته باشید و توی این شبهای قشنگ ماه رمضون واسه منم حسابی دعا کنید

این لینک کانالمه خوشحال میشم عضو شید و و از طریق لینک ناشناسم که توی کانالم هست اهنگ و تکست و هرچی که دوست دارید که توی کانالم باشه برام بفرستید و خوشحالترم کنید

👇🏻👇🏻

https://t.me/moalaghmusic

و آیدی توییترم

👇🏻

thekimix_n

از هرجا که راحتید میتونید دنبالم کنید و خوشحالم کنید و قول میدم زود به زود بیام بهتون سر بزنم از این به بعد😁

 

۲
پسر زمستان
۳۱ فروردين ۱۱:۵۱

همیشه حالت خوب دلت شاد لبت خندون باشه ته تغاری زمستون :)

پاسخ :
ممنون
Amir chaqamirza
۰۳ ارديبهشت ۱۰:۰۶

سلام. سلام.سلام:).

ایشالا همیشه به خوشـی

من برم توییتر و نصب کنم😅

پاسخ :
سلام سلام مرسی همچنین
😅😅🌺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان