افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

ساز مورد علاقه من🎹

/ بازدید : ۶۴

این سازه مورده علاقه منه مایه آرامشه روح و روانه من.راستش تنها جایی که میتونم برای مدتی اون افکاره پوچ و خط خطیو از ذهنم بیرون کنم وقتیه که پشته این ساز میشینم☺️.راستش همه میپرسن چی شد که این سازو انتخاب کردم چون پیانو یه خورده نواختنش سخت تره نسبت به سازای دیگه ولی خب.تنها سازیه که منو از همه چی دور میکنه از گذشته سخت و طاقت فرسا و حالی که پوچه و اینده ای که بهش فکر میکنم اما از طرفی میترسم نمیدونم چی پیش میاد و بیشتراز اون میترسم امیدوار شم به آینده اما خیلی زودتر از این که اون آینده روشن و رنگارنگی که تخیلشو میزنم ببینم این دنیای فانی رو وداع بگم.خب بگذریم الان فقط امیدوارم یه روز برسه که من حرفه ای شم تو زدنه این ساز و بابا به قولش عمل کنه یه دونه خوشکلشو واسم بخره.

 

خب خوشحال میشم تو نظراتتون بگید سازموردعلاقتون چیه و چی شد که این سازو انتخاب کردید؟موقع نواختنه ساز مورد علاقتون چه حسی دارید؟😊

۵
尺ム乙ノ乇 💖🎶
۰۹ خرداد ۱۶:۴۲

خیلی دوس داشتنیه پیانو

انگار با آدم حرف میزنه

خیلی دوسش دارم منم

ولی گیتارو یه کوچولو بیشتر می دوستم

یه غم خاصی توشه که منو آروم می کنه

پاسخ :
عزیزم ایشالا تو زدنه هردو ساز موفق باشی🤗😊
محیا (:
۰۹ خرداد ۱۹:۲۳

من گیتار و ویولون و دوست دارم گیتار زدن حس خوبیه ولی تا به حال ویولون نزدم فقط صداشو دوست دارم

پاسخ :
گیتارو ویالون هردو سازای خوبین .امیدوارم تو گیتار زدن حسابی موفق باشی😘
جـودی خآنوم :)
۰۹ خرداد ۲۲:۳۷

گاهی وقتا آدمو به اوج میرسونه...

پاسخ :
.اره دقیقامن که وقتی پشته پیانو میشینم کلا حسه ارامشه عجیبی دارم انگار خالی از هر دغدغه و مشکلی میشم😊
فاطمه حسینی
۱۰ خرداد ۰۰:۱۸

حیف که گرونه :)

پاسخ :
آره تازه گرونترم شده😥.فقط دارم لحطه شماری میکنم که بتونم یه خوشکلشو بخرم
. n̈äs̈ẗr̈n̈ .
۱۰ خرداد ۰۹:۵۰

پیانو قشنگه و آرامش بخش.. گیتار هم همینطور

ولی تنبک با وجود صدای شاید رو مخش ، نواختنش خیلی بیشتر از این دوتا آرامش میده..:)

پاسخ :
:)))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان