افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

عشق یک طرفه💔

/ بازدید : ۵۹

عشق یکطرفه،شکنجه ای خودخواسته برای حس نکردن لذت صمیمیت است،

انزوایی ناهشیار برای کم شدن مهارت های معاشرتی مان است.

ولجبازی عمیقی برای نفهمیدن معنی دوست داشتن است

#پونه مقیمی

۸
سین دال
۱۵ خرداد ۱۹:۵۲

یا نفهمیدن معنی دوست داشته شدن ...

 

هرچند قبول ندارم این رو

به نظرم نوعی امیدواری احمقانه برای به پرواز درآوردن یک ماهی و تلاش شبانه روزی در این راه می تونه باشه. 

همونقدر دیوانه وار

همونقدر دست نیافتنی

همونقدر نیازمند معجزه (معلومه باور دارم که ممکنه معجزه رخ بده و ماهی یه روز پرواز کنه؟)

پاسخ :
ببین من خودم معتقدم کهه عشق یکطرفه مثل دویدن رو تردمیل میمونه هر چی بدویی میرسی جای اولت .و در مورد اینکه چرا اتفاق میفته میتونم بگم بعضی از آدماا ادمو امیدوارم میکنن با رفتارشون بعد تو اوجه امیدواری میگن که منطوری نداشتن 😥
سین دال
۱۵ خرداد ۲۰:۱۳

دقیقا مثل دویدن رو تردمیل

باید بیشتر از سرعت تردمیل بدوی تا برسی

عرق بریزی 

جون بکنی

احتمال سال های زیادی از عمرت رو صرفش کنی بدون کوچکترین تغییری

اما اگه خستی نشی و با نیروی بیشتری بدوی میرسی

میتونی بری جلوتر

 

 

حالا میرسیم به اینکه آیا ارزش این همه انرژی و زمان رو داره یا نه... بستگی له شخصش داره خب

 

 

پاسخ :
متاسفانه آدما جوری شدن که  تا بهشون اهمیت میدی فاز خدا بودن برمیدارن.و وقتی بهشون توجه میکنی نادیدت میگیرن ولی کافیه دست نیافتنی باشی کم محلی کنی میفتن دنبالت واقعا نمیدونم حکمتش چیه
سین دال
۱۵ خرداد ۲۰:۲۴

حتی معتقدم اون آدم رو هم میشه با صبر و حوصله و فداکاری زیاد آدم کرد

 

فقط اگه بدونی ذاتش اینطوری نیست و لیاقتش رو داره

پاسخ :
راستش من تو شناختنه آدماخیلی ضعیفمم‌.ولی خودشون با حرفاشون امیدوارم کردن با توجه زیادی بعدم‌گفتن یه دوسته معمولیم براشون و ابنکه هر وقت خواشتن رفتن هر وفت خواستن اومدن و این شد که فهمیدم صبر کردن فایده نداره
سین دال
۱۵ خرداد ۲۰:۳۳

بخوایم راجب خودمون و بر اساس تجربه حرف بزنیم که من صفر صفرم در این مورد

داداشم هم کوچیکتر از خودمه

 

فقط از روی داستان هایی که خوندم گفتم و قطعا توی دنیای واقعی خیلی سختتره. شاید هم اگه خودم صدمه دیده بودم اینقدر شاعرانه حرف نمی زدم. 

نمی دونم.

فقط امیدوارم :)

پاسخ :
اره منم اولش فکر میکردم خیلی چیزا قشنگ تر باشن خیلی خیلی زیاد  ولی وقتی باهاشون رو به رو شدم دلم میخواست فرار کنم😥
سین دال
۱۵ خرداد ۲۰:۴۰

هی...

 

ولی یه چیز زندگی با داستانها فرق می کنه و اونم فراموشیه

خواننده اتفاق صفحه ی قبل رو فراموش نمی کنه اما روزهای قبل خودش رو چرا

یا شاید عادت می کنه

بعد یه مدت دیگه غصه نمی خوره بابتش

هر از گاهی یادش می افته و آه میکشه اما به زندگیش ادامه میده و روزهای خوب فردا رو می سازه

 

ایشالا فرداهاتون بهتر از دیروزتون باشه :)

پاسخ :
اره چون اتفاقا با مرور زمان کمرنگ میشن.اما هیچوقت پاکه پاک نمیشن
ممنونم عزیزم همچنین برای تو 
برام دعا کنن
فتل فتلیان
۲۵ خرداد ۲۰:۴۳

تهش هیچه و فقط آزار دیدن اون که عاشقه 

اون  هیچوقت عشقتو نمیبینه هیچ وقت 

پاسخ :
اینو کاملا کاملا موافقم و بهتره هرچه زودتر فراموش شه
فتل فتلیان
۲۵ خرداد ۲۱:۰۱

اگه بتونی و بشه 

بعضی وقتا خیلی سخته ، گاهی خیلی طول میکشه ، گاهی وقتا باید یه عشق بزرگ تر وارد بشه تا اونو بیرون کنه 

ولی خب همیشه زخمش میمونه به یادگار 

پاسخ :
اره ولی من معتقدم هیچی فراموش نمیشه قانونا فقط کم رنگ میشه یا باعث میشه ما به اون شرایطی که پیش اومده عادت کنیم و برامون عادی شه من معتقدم زخم حتی اگه کوچیکه کوچیکم باشه باز خراش سطحیه خودشو میزاره.ولی معتقدم هیچکس نمیتونه جای کسه دیگه ای رو برای ادم پر کنه
فتل فتلیان
۲۵ خرداد ۲۱:۲۰

اوهوم کاملا درسته 👌

میدونی بحث اون کمرنگیه و از یاد رفتنس وگرنه همیشه داریش 

البته اگه واقعی باشه نه از اینا که دم به دیقه عاشق یکی میشن 

پاسخ :
دقیقا دقیقا همینجوریهع🤝😊👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان