افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

شادی پس از قبولی🤗

/ بازدید : ۱۰۰

امروز از شادی در پوست خود نمیگنجم دوستان🤗.انگار امروز روزه منه و واقعا کلی انرزی مثبت از صبح گرفتم.دلیله حاله خوبم اینه که آیین نامه قبول شدم همون سریه اول و سرهنگه نمیدونم کیه همونی کهامتحان آیین نامه میگرفت کلی تشویق کرد و گفت ماشالا دانش آموز نمونه.هر چند سوالا از لحاط من واقعا سخت نبود ولی از ۲۰ نفری که امتحان دادیم ۱۹ نفر رد شدن و فقط من قبول شدم .اونجا بود که حسه این بهم دست داد که انگار قله اورستو فتح کردم😅🙊.خلاصه اینکه وقتی ازدر کلاس رفتم بیرون ازم پرسیدن قبول شدم یا نه و من با افتخار گفتم بلههههه .یه جوری میگفتن وای آفرین وای خیلی باهوشی خلاصه کلی تعریف کردن ازم دیگه واقعا باورم شد چه کاره شاقی کردم😅🤗. و با این تعریفایی که من اپروز دیدم انگیزم هزار برابر شد برای حرکت به سوی پیشرفت و و فراتر از آن😂😍.

 

 

هیجان و خوشحالیه یه دختر پس از قبولی در آیین نامه🤗🍀

۶
Roham Gh
۲۱ خرداد ۲۲:۳۶

مبارک باشه :))

پاسخ :
ممنونم اقا رهام عزیز
سین دال
۲۱ خرداد ۲۲:۳۶

تبریک :)

پاسخ :
ممنونم💜💞
آنه شرلی با موهای خرمایی
۲۱ خرداد ۲۲:۴۸

سلام  .میتونم بپرسم  چی قبول شدی دانشگاه کیمیا؟

پاسخ :
من رادیولوژی بندر عباس قبول شدم.ببخشید شما؟
امیر +
۲۱ خرداد ۲۳:۵۴

تبریک میگم :)

 

من بار اول رو رد شدم هیجی نخونده بودم با 8 تا غلط :|

 بار دوم نشستم خوندم با دو تا غلط

پاسخ :
 ممنونم .خب پس من خیلی تبریک بگم به خودم چون بدونه غلط قبول شدم😅🙊
آرام :)
۲۱ خرداد ۲۳:۵۸

آفرین تبریک پس کجا شیرینی ؟😍

پاسخ :
ممنونم عزیزمم چشم شما ادرس بده شیرنیو پست کنم دمه خونتون😅💜💞
آنه شرلی با موهای خرمایی
۲۲ خرداد ۰۱:۳۵

آنه شرلی:-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان