افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

اولین تجربه تلخ امتحان غیر حضوری😑

/ بازدید : ۱۰۶

امروز به شدت از دسته استاد اصطلاحات پزشکیمون عصبی شدم.این مردک قرار بود ساعت ۷ عصر از ما امتحان بگیره.همه انلاین بودیم .تک تک تو گروه پیام دادیم استاد امتحان نیومده گفت آماده باشید ۷ و ۱۵ دقیقه امتحان ۷ و ۱۵ دقیقه گذشت و هنوز سوالا تو سایت بارگذاری نشد و برامون نیومد دوباره گفت ۷ ونیم دیگه شروع و باز نیومد و مس از انتظارهای پراز استرس سوالا بالاخره ساعت ۷ و ۴۵ دقه اومد رو سایت ۱۵ سواله تشریحی ۹ دقیقه اخه یکی نیست بگه مردک این تایمت به سوالا نمیخوره این تایمت واسه امتحان تشریحیه نه تست خلاصه امتحان به هر بدبختی بود دادیم و اولین بار بود امتحان مجازی میدادیم  و قبلش هر چی از استاد پرسیدین چطوریه برامون توصیح نداد وقتی تموم شد و ما ثبت امنتحان و پایان ازمون زدیم نوشته بود هیچ سوالی پاسخ داده نشده.یعنی دلم میخواست بگیرم این مردکو خفه کنم رفتم تو گروه دیدم همه بچه ها همینجوری شدن و فقط جوابای دو سه نفر ثبت شده و بقیه رو هوا بعد استاد میگه عب نداره تجربه شد اون لحظه دلم‌میخواست خفش کنماا اخه ادم‌ امتحان میانترم صفر بشه چه تجربه ای براش هست چرا قبل ا زامتحان نگفتی چطور امتحان بدیم‌ و وقتی بچه شروع کردن اعتراض فقط گفت من خودم که باره اولم بود شماهمباره اولتون تجربه شد خدانگهدار .دلم میخواس بگم بری دسته اجل بر نگردی.فقط حیف که نمرمم‌پیشت گیره این ترم تمون شه نمره پایانترممو وارد کردی تو سایت بهت میگم  دنیا دسه کیه مردک😑👊🏻

 

و ناگفته نماند تازه سامانه مخصوص آزمونه دانشکدمون درست شده و امتحانارگباری گذاشته شدن که ما طرز استفاده از سامانه رو یاد بگیریم خیر سرشون.فردا هم امتحانه تکنیک داریم امیدوارم امتحانه فردا مثه امروز نشه😥😑

۸
علی عابدی
۲۳ خرداد ۰۲:۲۲

خط دوم نوشتی میام دادی باید بشه پیام دادی

پاسخ :
خیلی ممنون که گفتید اصلاح میکنم الان
فتل فتلیان
۲۳ خرداد ۰۲:۴۰

شت که🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

اقا ما که گفتن حضوری بیاد دانشجوها اعتراض که نه ( می خوان مثلا تقلب کنن)

باو اینجااا هنو استادا بلد نیستن با کامپیوتر و اصن تکنولوژی اونقدر درست کار کنن بعد می خوان همه چی بشه مجازی 

پاسخ :
دقیقا همینطوره واقعا استادا خودشون هیچی بلد نیستن از امتحان غیر حضوریی و کار باسیستم مارو موش ازمایشگاهی کردن واسه یاد گرفتنه خودشون.



شما دانشجو چه شهری هستید که گفتن حضوریه؟
Little Pumpkin
۲۳ خرداد ۰۳:۳۴

اوخی🥺🥺

خیلی خونده بودی؟ :"(

ولی بد نشدااا:/ همه‌باهم افتادید میشه ی فکری ب حالتون کرد

حالا جز اون دو س نفری ک معلوم نی چطو امتحان دادن:/

پاسخ :
وای مثه چی خونده بودم خیلیه خیلی.بعد واقعا نگفت حتی چیکار میکنه برا ما که جوابامون ثبت نشده😥
..Deniz ..
۲۳ خرداد ۰۶:۳۰

خسته نخور زیاد 

بیا با هم به استادتون فوش بدیم:)

بخون بخون 

منم امیدوارم مثله این نباشه 

اخه لعنتی 9دقه واسه سوالای تشریحی:/

 

پاسخ :
دقیقااا حیف که نمرم زیره دستشه والا فحشش میدادم😥😑
..Deniz ..
۲۳ خرداد ۰۶:۳۱

غصه نخور*

تصحیح میکنم 

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ منم که کلا اشتباه مینویسم

سین الف
۲۳ خرداد ۱۵:۰۲

موفق باشید

پاسخ :
ممنون
فتل فتلیان
۲۵ خرداد ۱۹:۳۹

شیراز 😐🤦🏻‍♂️

 

پاسخ :
خوشبحالتون شیراز همه چیش خوبه
فتل فتلیان
۲۵ خرداد ۲۰:۱۴

اوهوم ولی خب بنظرم باید مارم غیر حضوری کنن هرچند که خودم موافق حظوریه هستمااا ولی خب هیچکس رعایت نمیکنه و این خطر ناکه واقعا 🤦🏻‍♂️

پاسخ :
 اره ولی میدونی چیه غیر حضوریم بشهه مشکل قحطیه نت هست تایمه کم هست مشکلاته سایت هست دردسرای خودش ولی حضوری حداقل با ارامش ادم میشینه حواب میده البته حصوری خطر گرفتنه کرونا هست که دیگه شما مجهزبرید ماسک دستکش😅😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان