افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

خوشبختی🤗❤

/ بازدید : ۱۸۸

ولی خوشبختی واقعا تعریف نداره!

یکی با یه دوچرخه خوشبخته،

یکی بایه هکتار باغ آلبالو،

اون یکی با آدم رویاهاش...

دلت که راضی باشه

خوشبختی...

 

 

شما با چی خوشبختید؟

۱۴
Roham Gh
۳۱ خرداد ۰۰:۴۲

من با خانوادم ^_^

پاسخ :
وای پس اقا رهام از اون پسرای خانواده دوسته افرین🤗👌🏻
Roham Gh
۳۱ خرداد ۰۱:۰۹

مرسی همچنین شما ^_^

پاسخ :
😊
..Deniz ..
۳۱ خرداد ۰۲:۱۹

با چیزای کوچیک 

با همون چیزایی که دارم🙂

پاسخ :
💜🙂
خانم ایکس (x)
۳۱ خرداد ۰۷:۵۱

با یه اینترنت نا محدود و سرعت بالا😂😂

پاسخ :
واقعا اینو منم باهاش خوشبختم😂👌🏻
Little Pumpkin
۳۱ خرداد ۱۰:۱۹

رفیقام. من با اونا خیلی خوشبختم..💜

پاسخ :
😊💜
اقا پسر
۳۱ خرداد ۱۰:۴۰

اول پول

دوم پول

سوم پول

پاسخ :
واقعا نمیدونسم اینقد پول خوشبختی میاره🤔
جـودی خآنوم :)
۳۱ خرداد ۱۱:۲۲

هنوز پیداش نکردم...

پاسخ :
ایشالا زود پیداش کنی😊
همراز دل
۳۱ خرداد ۱۷:۰۳

سلام

هر وقت که از راه اشتباه و پرگناه برمی گردم حس کامل خوشبختی رو دارم

پاسخ :
🙂💜
Amir chaqamirza
۳۱ خرداد ۱۸:۱۲

چه خوب گفتید👌👌👌.

منمن با کتاب به گمانم...

پاسخ :
کتابم عالیه👌🏻
پسرک تنها
۳۱ خرداد ۲۱:۲۳

اونی ک واس اولین بار گفته : «پول خوشبختی نمیاره » قطعن ب اندازه کافی پول نداشته...!!

ولی من واقعن نمیدونم چی خوشبختم میکنه...معتقدم این یکی دست من نیست و هرچی جلوتر میره با توجه ب نیازم اون چیزی ک خوشبختم میکنه تغییر میکنه...ولی در حال حاضر رسیدن ب هدفمه ک خوشبختم میکنه چون بقیه چیزا خودشون بعدش میان...!!!

 

پاسخ :
ایشالا به هدفت برسی😊
Homayoun Panahandehali
۳۱ خرداد ۲۲:۲۷

خانواده

ویولنم

موسیقی

کتاب

و....

پاسخ :
به به خیلیم عالی پس هنرمندو نوازنده اید چه عالی🤗
وصله ی چادرِ مادر
۰۱ تیر ۰۶:۴۳

بعضیام باهیجی احساس خوشبختی نمیکنن

خوشبخت اونیه ک بدونه خوشبختی رو باس درون خودش پیدا کنه نه هیچ جای دیگه نه تو هیچ چیز دیگه

اگر کسی اینو فهمید همیشه احساس خوشبختی میکنه و اگرم کسی نفهمید همیشه احساس بدبختی‌ 

چون داره پی  خوشبختی تو آرزوهایی میگرده ک اصلا معلوم نیست واقعین یا نه و محقق میشن یا نه!

پاسخ :
دقیقا موافقم و حرفات خیلی قشنگ بودن😊🌹
فتل فتلیان
۰۳ تیر ۰۰:۵۲

اوهوم 

حال خوبم 

خانوادم 

سلامتی 

دوستایی که دوستشون دارم دوستم دارن 

پاسخ :
🙂
00:00 :.
۰۶ تیر ۰۹:۴۴

با خانواده :)

پاسخ :
🙂ایشالا همیشه این گرمی و صمیمیت تو خانوادتون پایدار باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان