افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

درهم برهم💫

/ بازدید : ۸۸

خب سلام سلام من اومدم اول یه عذر خواهی بکنم بابته کم کاریم .آخه ۱۴ تیر ماه امتحانای دانشکدمون شروع میشه و بنده که لای کتابو باز نکردم استرس گرفتم و نمیدونم باید چه کنم اصلا😥🤦🏻‍♀️.امتحانامون از ۱۴ تیرماه هست تا ۶ مرداد یعنی رسما تابستونی درکار نیست😥😥و بنده خیلی در این مورد ناراحتم ولی نمیشه کاری کرد.خب امشب اومدم بگم به جز درگیری و دغدغه امتحانات دارم یه تلاشا و یه سری کارای خوب میکنم که منتظره نتیجشونم که اگه اونجوری که میخوام بشه زندگیم متحول میشه .اومدم بگم دعا کنید برام که نتیجه این کارام خوب شه و به آرزویی که دارم برسم .🙏🏻(خودم که حالم عجیبه و بنظرم نتیجه باید خوب باشه و خیلی امیدوارم خیلی خیلی زیاد)

و برا امتحاناتمم دعا کنید که مجازی شده وقت کم ندن و سوالا رو سخت نکنن که این ترم هرطور شده پاس شه بره🤦🏻‍♀️.خصوصا اصطلاحاته پزشکی که خیلی سخت و زیاده حیف که مادره مبارکه نذاشتن والا حذفش کرده بودم این درسه لعنتیو😥😥.

هروقت بحثه پاس شدن میشه یاد استادنوری میفتم (بهترین و باسوادترین و باتجربه ترین استاد آناتومی و چقدمفتخرم که دانشجویه ایشونم)همیشه میگن که برای پاس شدن نخونید فقط درسو بفهمید شما با جونه مردم سروکار دارید و اگر به این رشته علاقه هم ندارید اما مهندسه دکمه نشید لاقل چون ۴ سال عمرتونو تواین رشته صرف میکنید .راسم میگن بنظره من

و یه چیز جالب براتون اوردم میدونم ربطی نداره خیلی به این نوشتم ولی جالبه دوست دارم ببینید.برداره مبارکه من عزیز دردونه مامانمه و مامانم در هیچ برهه ای از زمان روش فشار نداشت حتی وقتی کنکور داشت یادمه دوساع که میومد تو اتاق بخونه نصفشو خواب بود نصفشم رویه دیوار اتاقش تمرین خط میکرد و خدایی استعداد خیلی خوبی تو خطاطی داره و کلاسم نرفته اصلا خدادادیه😅دریافت

 

و در اخر یه عذر خواهیه مخصوصی بکنم از علیرضا یا همون رهام قدیمیه خودمون و دنیز جانم که منو به چالش دعوت کردن ولی من وقت نکردم قول میدم وقتم خالی شه حتما چالشارو بنویسم💫😊
 

۲
Homayoun Panahandehali
۰۷ تیر ۰۱:۲۸

چه خط خوبی√

پاسخ :
اره حطش خیلی خوبه😊
آقایِ عینکی
۰۹ تیر ۰۰:۵۹

دانشجویی که استرس پاس نشدن نداره دانشجو نیست .... 

دانشجو باید لحظه لحظه زندگیش ترس درس داشته باشه و به فنا بره :))

 

پاسخ :
👌🏻👌🏻👌🏻😥
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان