افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

محکوم بودن به ادامه زندگی🙃

/ بازدید : ۱۱۲

سلام بچه ها امیدوارم حالتون خوب باشه دلم خیلی براتون تنگ شده بود(الکی مثلا من خیلی وقته نیومدم😉😅)

چقد خوبه وقتی خودم تنها خونه ام مامان نیست گیر بده و ذره بینشو دست بگیره و منو زیر ذره بین قرار بده ،داداش نیست‌که هی آتیش بیار معرکه بشه و بره چوغولیه منو میش مامانم بکنه و بعد با هم همدست شنو به جونه من بیفتن🤦🏻‍♀️😥.تنهایی رو آرامشو دوست دارم وواقعا بهش نیاز دارم خیلی زیاد .حس میکنم دیگه ظرفیتم تکمیله تکمیله تا ته حتی فراتراز ظرفیت حرفاشونو خواسته های زورکیشونو قبول کردم و به شدت خستم خسته از همه چیز،وقتی فکرشو میکنم ۱۹ سال و چند ماه از عمرم میگذره ولی یه روزشو ادمه خودم نبودم یه روزشو زندگی نکردم واسه خودم و فقط محکوم بودم به زندگی کردن و ادامه دادن😥.(خب این وسط بگم که همین اکنون بسته پستیم رسید اون مانتویی که سفارش دادمو اوردن قشنگه خیلی😍)

خب از این آدمایی که باورم ندارن خستم دلم عجیب آدمی رو میخواد که باورم کنه بدونه توضیح بدونه دلیل گفتم شبه بگه قطعا هست گفتم روزه یه درصدم شک نکنه.

یه عمره دارم باهاشون زندگی میکنم ولی هیچ حسو علاقه ای ندارم بهشون میتونم بگم برای هم اتاقیام که تازه چند ماهه باهاشون اشنا شدم نگران میشم اشک میریزم اما برای خانوادم نه

خانواده بعضی وقتا میگم این کلمه چه معنی میده اصلاا من که هنوز معنیشو درک نکردم.برا خودمم عجیبه در مقابله بقیه کوره ای از احساسم اما در مقابله اینا که یه عمره زندگی کردم باهاشون بی حسمم خنثام و میشه گفت تیکه سنگم.این ادم نبودم اینو ازم ساختن خودشون من احساس داشتم خوشحال بودم ولی اینا نخواستن احساس و خوشحالیمو ببینن ،اینا به جای بچه یه رباط میخواستن که هر چی اونا میخوانو انجام بده،تمام تلاششونوکردن که منم عینه رباط باشم و هر جا طبق برنامشون نرفتم شدم آدم بده😥🙃.

اوایل حرف میزدم جواب میدادم اما الان فقط سکوت میکنم و هربار با حرفاشون خرد میشم میشکنم اما دیگهه نمیتونم توانه دفاع ندارم ادم وقتی حرف میزنه که یکی باورش کنه یکی تاییدش کنه من هر چی بگم هر کار کنم ادم بده ام و هیچ فرقی نمیکنه.

الان دارم به فرشته نجات فکر میکنم که بیاد زندگیمو از این وضع نجات بده .میدونم الان میگید خودم باید تلاش کنم زندگیمو درست کنم تلاش کردم خیلی خیلی نشد این ادما اینجوری بزرگ شدن و شکل گرفتن.میگن کافر همه را به کیش خود پندارد دقیقا همینه بی اعتمادی دیدن حرف زور شنیدن و حالا دارن اون چیزایی که خودشون تو بچگیشون یا هر زمانی تجربه کردن سره من‌میارن.از دید آدمای این خونه عشق مسخرست اصلا وجود نداره و عاشق شدن ممنوعه و خیلی چیزایه دیگه الان فقط یه امیدواری دارم‌اونم اینه که یه فرشته نجات هر چه زودتر پیدا شه چون تا وقتی تو این خونه ام معنیه زندگی رونمیفهمم 

 

 

اومدم بگم دعام کنید حالم خوب شهه و اون فرشته نجات هر چه زودتر پیدا شه محتاجه دعاتونم💫🙏🏻😥

۷
Homayoun Panahandehali
۰۸ تیر ۲۰:۵۳

من فقط با اون قسمت برادر همزاد پنداری کردم:) ولی بقیه اش رو نه!

 

+بستگی داره نظر شما و خانواده از عشق چیه.اگه منظورتون عشق بین دختر و پسره که اصلا وجود نداره(دلیل دارم) ولی از نظر من هرنوع کاری در راه خدا [(که همون صدقه میشه)صدقه فقط مالی نیست] عشق و عشق ورزیدنه:)

 

 

*دعا میکنم انشاالله حالتون بهتر بشه:)

 

 

پاسخ :
کلا عشق براشون معنی نداره چون خودشون تجربه نکردن .خب دلیلتونو بگید ؟🤔
خیلی ممنون که دعا میکنید😊
..Deniz ..
۰۸ تیر ۲۰:۵۸

تحمل کن اونی جونم♡

خودم میام فراریت میدم 

پاسخ :
فدای تو جانه جانانم دنیز مهربونم💜💜
Homayoun Panahandehali
۰۸ تیر ۲۱:۰۹

من که گفتم بستگی داره چه عشقی !

 

+اولا که اصلا عشقی وجود نداره و همش تغیرات هورمونی است (افزایش هورمون دوپامین) دوما از زمان ملکم خان که مدرنیته رو وارد ایران کرد دیگه اگه ۱ درصد هم اگه عشقی وجود داشت از بین رفت!!

(من مخالف مدرنیته نیستم،من مخالف غرب زدگی هستم که خیلی به جامعه متننه ضرر بزنه،که زده نمونش همین کمپین نه به حجاب اجباری و... اینا اصلا نمیدونن در زمان رنسانس و در غرب چه اتفاقی افتاد که حجاب اختیاری شد!اصلا نمیدونن اگه میدونستن خجابشونپ حفظ میکردن همش هم تقصیر حکومت و دولت هست که یک بار نمیاد یا به جامعه شناسان بگه برای قشر عادی جامعه دلیل منطقی و اصلی حجاب رو بگه -__- فقط میگه تو کجای داشته باش که اون تحریک نشه،یکی نیست بگه آدم نفهم،اینحوری که بیشتر مقاومت میکنن--___--)

چون وقتی میرزا ملکم خان که یک ماسون بود در زمان قاجار این مدرنیته و مدرنیزاسیون رو وارد کرد,دیگه زن خلاصه نمیشد به شیر دادن به طفل و عوض کردن قنداقش و... زن می‌توانست کار کنه و خودش خرجیش رو در بیاره و مرد هم همینطور(که از قبل همین، هم می‌توانست)

پس دیگه چرا ازدواج!؟هردو مستقل شدن.

دلیل ازدواج و همون عشق و عاشقی و... نیاز جنسی هست والسلام!

 

 

پاسخ :
باهاتون موافقم ولی تاحدودی درسته هردو مستقلا ولی ازدواج نصفه دینه قرانم گفته اره بحثه نیاز که هست ولی خیلی چیزا هم هست که باعث میشه زنو مرد در کناره هم کامل بشن
هیچکس ...
۰۸ تیر ۲۱:۱۸

😂 فرشته نجات = شوهر

 

شوهر = مذکر :/ ترجیحا پسر  😂

 

راه به دست اوردن : دلبری 😂 

پاسخ :
متاسفانه دلبری بلد نیستم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😂فرشته نجات فقط شامله شوهر نمیشه و فقط جنسه مذکر نیستااا جهت اطلاع😊
Homa youn
۰۸ تیر ۲۱:۲۱

خب رنسانس برای قرن ۱۴ میلادی هست 

ولی ظهور اسلام برای قرن ۷ هست :)

یعنی ۷۰۰ سال پس از ظهور اسلام رنسانس صورت گرفته 

پس این سخن برای اون وقت بود:)

پاسخ :
ماشالا چقد اطلاعاتتون از لحاط تاریخی بالاست بنده فقط باید سکوت اختیار کنم😅
Homa youn
۰۸ تیر ۲۱:۳۱

:) -__-

زهرا هستم
۰۸ تیر ۲۱:۳۸

دووم بیار دختر:))

اینم دعا:

اللهم ارزقنی زوجا صالحا به کیمیا :)

پاسخ :
😂😂😂🙏🏻سپاس جانم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان