افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

مثبت اندیشی🙂

/ بازدید : ۸۶

خب درسته اینجا زیاد شکایت میکنم تو متنام از محدودیتام و ازرواله زندگیم.همین چنددقیقه پیش با نهال جونی صحبت میکردیم و نهال جونی مثله اینکه یه مشکلی براش پیش اومده بود.خب اول بگم منو نهال جونی مثه دوتا خووهریم یعنی خیلی خیلی هوای همو داریم و همه چیزمونو باهم تقسیم میکنیم ولی یه تفاوته بزرگ داریم اینکه من اگه این مشکلاتو دارم اما همیشه انرزیه مثبت میدم همیشه امیدوارو خوش بینم .و همه در عجبا این همه انرژیه مثبت از کجا میاد .

هم اتاقیام یه روز نباشمم وقتی برمیگردم افسردگی گرفتن😅😂🤦🏻‍♀️.

ولی نهال جونی زود جوش میاره نمیتونه صبر کنه  و زود ناامید میشهه و من همش دارم بهش انرژیه مثبت میدم ومیگم فکرای خوب خوب کن چون فکرای خوب دنیاتو عوض میکنن و مسیر زندگیتو بهتر میکنن.

من معتقدم آدمی که توب هترین شرایطه هنر نمیکنه اگه خوشحال باشه و پراز افکاره مثبت مهم اینه که توشرایط سختبتونیم هنوزم مثبت فکرکنیم 😊🤗

۵
«نــٰا طـِق و خـٰامــوش»
۰۹ تیر ۲۳:۳۱

احسنت بر شما√

پاسخ :
:))))
..Deniz ..
۰۹ تیر ۲۳:۳۹

بازم یه تفاهم دیگه

میشه گفت همیشه در عین ناامیدی سعی کردم بازم اون یکم امیدم رو پیدا کنم 

پاسخ :
وای دنیز مهربونمم خیلی خوبه مثله همیم💜😉
..Deniz ..
۰۹ تیر ۲۳:۴۸

بعله بعله 

 

پاسخ :
🤗😊
سکوت شلوغ
۱۰ تیر ۱۲:۱۳

سلام 

چه وبلاگ قشنگی داری:)

مثبت نگری واقعا خوبه،ادمای مثبت نگر در بدترین شرایط هم باز امیدوارن 

منم باید تمرین کنم:)

پاسخ :
سلام عزیزه دلم ممنونم چشمات قشنگ میبینه اره حتما تمرین کن مثبت نگری واقعا باعث میشه بهترین اتفاقا رخ بده🙂❤
فاطـــღـــمـه ツ
۱۰ تیر ۱۶:۵۱

منم خیلی کم مثبت فکر میکنم

باید روش کار کنم

ممنون از پست خوبت :)

پاسخ :
فدات شم عزیزم ایشالا که بتونی مثبت اندیش شیی😊❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان