افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

چالش تشبیه آهنگا به آدما🎵🎶

/ بازدید : ۱۱۲

بازم سلام نزدیکه امتحاناست و من تازه حسه نوشتم گل کرده نمیدونم چرا ولی دلم نیومد این چالشای قشنگو انجام ندم🤗

 

دریافت

این اهنگ یوسف زمانی مثله پسریه که عشقش ولش کرده رفته و تماسا پیاماشو جواب نمیده و پسره از دوریش خیلی ناراحته و حالش بده

دریافت

این آهنگ آرون افشار مثله آدمیه که از زندگی خسته شده بریده و تو اوجه ناامیدیه که یه دفعه نیمه گمشدشو وکسیو توزندگیش پیدا میکنه که امیداز دست رفتشو برمیگردونه بهش وباهاش معنیه واقعیه خوشبختیو تجربه میکنه

دریافت

این اهنگه علی یاسینیم که نگم براتون اصلا خوراکه رقصه هاا😅

و مثله آدمیه که عاشقه یکی شده که هم سطحه خودش نیست و داره از یارش گله و شکایت میکنه که باهام راه نمیای و همه کاری برات میکنم و تو نمیبینی و یه جورایی مثله اینکه یارش باهاش سازگاری نداره بیچاره

دریافت

این اهنگه عماد اراد مثله پسریه که به شدت عاشقه یارشه و زن ذلیل به تمام معناست هی از یارشو چشم و ابرشو خلاصه این چیزا تعریف میکنه ولی حقیقتا یه خورده بی غیرته هی به یارش میگه جلوی کس و ناکس رخ نمایان کن😅(یه خورده فکر نمیکنه که عیبه زشته بابا)

 

خب اینم از چالشه من بسی خرسندم رسالتی که علیرضا خان بردوشم گذاشت رو انجام دادم واقعا چالشه خوبی بود و ممنونم که منو دعوت کردی ،خودم حسابی کیف کردم موقع نوشتنش🤗😊

۸
.. حدیث ..
۰۹ تیر ۱۳:۱۴

خخخ

کلا همه ی آهنگای شبیه یه آدمِ عاشق بودن که :)))

😉

پاسخ :
اره والا چیکار کنم من آهنگای شکسته عشقی زیاد گوش میدم و همه چیزو میخوام از لحاظ احساسی برسی کنم منطقم صفره😅😅
صنما ‌ ‌
۰۹ تیر ۱۳:۱۸

جالبه که من این خواننده ‌ها رو نمی‌شناسم :) هم جالب نوشتی و هم معرفی بود واسه من :)

پاسخ :
خداروشکر خوشحالم که باهاشون آشنا شدی و خوشت اومده عزیزم😊💜
صنما ‌ ‌
۰۹ تیر ۱۳:۲۲

قربانت ^_^

پاسخ :
😊😉
Homayoun Panahandehali
۰۹ تیر ۱۳:۲۳

این چالش رو که نوشتم 

پی نوشت کردم که شاید موقت باشه 

ولی دلم نیومد پاکش کنم:)

چالش جالبیه.

پاسخ :
اوهوم منم خیلی دوست داشتم و به شدت ازش خوشم‌اومد
..Deniz ..
۰۹ تیر ۲۳:۴۰

بح بح^^

پاسخ :
فدایتت به قشنگیه متنای تو نمیشه جانه جانان💜❤
..Deniz ..
۰۹ تیر ۲۳:۴۹

شکست نفسی نفرمائید

پاسخ :
چشم دیگه نمیفرمایم😅
کریمه کریمی
۱۰ تیر ۱۳:۱۸

چه پست باحالی خوشم اومد😉

خیلی خلاقی آفرین

پاسخ :
خبلی ممنون لطف دارید🙏🏻😊
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۱ تیر ۲۱:۰۸

بجز عشق و عاشقی به چیز دیگه ای فکر نمیکنی؟ 😂

پاسخ :
اره خیلی چیزااا🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️خب چیکا کنم اهنگایی که دوستام فرستادن همه عشقو عاشقیو شکسته عشقیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان