افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

چالش رنگ👀

/ بازدید : ۲۰۵

سلام بچه ها خب از شدته بیکاری و بی حوصلگی به ذهنم‌ رسید که یه چالش ایجاد کنم و اونم چالشه رنگه .اومدم بگم رنگ مورد علاقتون چیه؟ و چی باعث شده به این رنگ علاقه داشته باشید؟و این رنگ رو به کدوم آدم تو  زندگیتون میدید؟

۳۱
..Deniz ..
۱۰ تیر ۲۲:۱۶

باید فکر کنم

پاسخ :
خب جانا سرعت فکرتو ببر بالا🙂
صنما ‌ ‌
۱۰ تیر ۲۲:۱۸

قطعاً آبی :)

پاسخ :
ابی رنگ قشنگیه ولی چرا ابی و به کدوم ادم تو زندیگت این رنگو میدی؟
Vanda .C111
۱۰ تیر ۲۲:۱۸

خاکستری ...

همرنگ زندگیمه :)

ب کسی نمیدمش مال خودمه :)

پاسخ :
منم خاکستریو دوست دارم😊
دینز. ن.
۱۰ تیر ۲۲:۲۰

سیاه-خاکستری-آبی-سبز :))

پاسخ :
اوه چقد زیاد😅
صنما ‌ ‌
۱۰ تیر ۲۲:۲۱

بهم آرامش می‌ده :)

به هیچ‌کس :|

پاسخ :
آها😊🙂
زهرا هستم
۱۰ تیر ۲۲:۴۲
من از رنگارنگ خوشم میاد:)
قبوله؟
پاسخ :
اره عزیزم چرا که نه😊
اقا پسر
۱۰ تیر ۲۲:۴۳

قرمز

چون حس زنده بودن بهم میده

یه رنگ که بیشتر نیست

میذارم اینجا هرکس خواست برداره (:

پاسخ :
:)))
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۱۰ تیر ۲۲:۴۴

بنفش و آبی 

خودم

پاسخ :
منم بنفش خیلی دوست دارم:)))
فاطـــღـــمـه ツ
۱۰ تیر ۲۲:۵۳

قرمز صورتی بنفش

به نظرم شادی بخشه

به هیشکی نمیدمشون 😛

پاسخ :
خوب میکنی عزیزم😅💜
. n̈äs̈ẗr̈n̈ .
۱۰ تیر ۲۲:۵۵

صورتی ، قرمز و سیاه ^_^

آرامش بخشی در کنار شادی=>صورتی

هیجان و عشق=>قرمز

شاید یکم عشق همراه با نگون بختی😂😑=>سیاه

پاسخ :
توضیحاتت خیلی کامل بود عزیزم🤗😊
.. حدیث ..
۱۰ تیر ۲۳:۱۲

رنگِ این کاورِ گوشیه ! عاشقشم شدید😍! حسِ آرامش مطلق بهم میده!ولی هنوز نفهمیدم دقیقا اسم رنگش چی میشه !به معلم زبان اولِ دبیرستانمون این رنگو میدم😍

 

+البته قرمز رو هم دوس دارم!از بچگی به اشیاء قرمز واکنش نشون میدادم😂

 

پاسخ :
این ابیه فیروزه ایههه😊🤗
.. حدیث ..
۱۰ تیر ۲۳:۱۷

همیشه ازین چالشای زیر دیپلم برگزار کنید😍😂 چیَن این چالشای سخت آدم نمیدونه چی بنویسه 🤔😂

پاسخ :
😂😂😂😂چشم
ماه بانو
۱۰ تیر ۲۳:۱۸

سلااام

صورتی( چون لطیف و قشنگ و گرمه و رنگ مورد علاقه مامانمه)=  میدمش به مامانم💗 (ان شاءالله خدا سایه مادر پدر ها رو از سر بچه هاشون کم نکنه)

آبی (چون به شدت قشنگ و آرامش بخشه و دوسش دارم)  = میدمش به همسرم (البته الان که همسر ندارم😂😂😂 )

 

بنفش (چون هم آرامش داره برام هم تو روزای شاد بهم انرژی میده و روزای غمگین اذیتم نمیکنه) = اینو به خودم میدادم :)

 

 

 

+مرسی از چالش قشنگت عزیزم🌸❤

 

پاسخ :
فدات عزیزم و اینکه ممنون از جوابه قشنگه تو 💜❤
.. حدیث ..
۱۰ تیر ۲۳:۱۹

آخه بعضی از آبیای فیروزه ای رنگشون یکم پررنگ تره ! ولی این خیلی خوب و ملایمه 😍 خیلی هم کم وسایلای این رنگی پیدا میشه 🤕

پاسخ :
اوهوم:)))
sepid.v ~|
۱۱ تیر ۰۰:۲۴

قرمز

پرسپولیس (بطور کلی فوتبال)

کسی که خیلی دوسش دارم..

پاسخ :
😊
codebaz admin
۱۱ تیر ۰۰:۳۸

عزیزانی که میخوان قالب وب خودشونو ویرایش کنن ی سر به ما بزنن به صورت رایگان و حرفه ایی ویرایش میکنیم

سعید حیاتی
۱۱ تیر ۱۱:۳۱

سلام

فیروزه ای - نمیدونم - نمیدونم

جـودی __
۱۱ تیر ۱۳:۰۰

آبی

اول به خاطر استقلال بود :دی بعدش دریا

نمی دونم

کریمه کریمی
۱۱ تیر ۱۴:۳۷

هر وقت باخودم کلنجار رفتم به این نتیجه رسیدم که همه رنگارو دوست دارم...بسته به جایی که ازشون استفاده میشه.😊

پاسخ :
😊
احساسات پاک یک پسر خوب
۱۱ تیر ۱۸:۲۰

سفید

سکوت شلوغ
۱۱ تیر ۱۹:۵۰

همه رنگا رو دوست دارم:) 

چون رنگارنگ بودن زندگی رو دوست دارم:) 

به هیچ کس هم نمیدم مال خودمه:)

پاسخ :
🙂😊
سکوت شلوغ
۱۱ تیر ۱۹:۵۴

این ایموجی چیه؟

برام نشون نمیده

پاسخ :
لبخند
پسرک تنها
۱۲ تیر ۱۹:۱۵

هرچی تیره تر بهتر

کس خاصی وجود نداره...!

پاسخ :
🙂
گلی یاس
۱۲ تیر ۲۰:۴۴

نارنجی به میم 

پاسخ :
🙂
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۲ تیر ۲۲:۱۱

زرد

البته هیچوقت زرد نمیپوشم ولی از رنگش خوشم میاد یه کاری با چشمام میکنن که ستاره ای میشه🤩

این رنگو به خودم تقدیم میکنم

خودت چه رنگی رو دوس داری؟

پاسخ :
من عاشقه سبزو فیروزه ای و خاکستریم
00:00 :.
۱۳ تیر ۰۹:۵۵

قشنگ تر از ابی نداریم :)

پاسخ :
🙂
علیــ ـرضا
۱۳ تیر ۱۵:۵۶

من میرم یه دوری میزنم میام

پاسخ :
😅🤗
میم .ث
۱۳ تیر ۱۸:۱۴

سلام من تازه به وبتون اومدم و خیلی شرکت در چالش های مختلفو دوست دارم 

من به نظر خودم، رنگ سفید خیلی زیباست، ولی رنگای طوسی و زیتونی تمام رنگایی که به این دورنگ متصل میشن رو دوست دارم، چون این دوتا رنگ خیلی بهم میاد😊

پاسخ :
سلام خوش امدی به وبه من .خیلی خوشالم از اشناییت عزیزم مرسی که نظرت دادی و اگه چالشو رو دوست داری میتونی این چالشو خودتم بنویسی تووبت😊🤗
امیر +
۱۳ تیر ۲۱:۲۰

زرد و بنفش کنار هم .

دو تا رنگ مکمل :)

پاسخ :
چه رنگهایی زیبایی😊
میم .ث
۱۳ تیر ۲۱:۲۳

بله چشم، خیلی ممنونم، منم خکشحالم از آشناییتون :)

پاسخ :
😊🤗
 علی صفری
۱۵ تیر ۱۴:۳۵

آبی پر رنگ، هنگام نقاشی

و طراحی دیدم این رنگ

بهم آرامش می‌دهد.

و اون‌رو به حالا بماند تقدیم

می‌کنم.

پاسخ :
😊🙂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان