افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

پیامدهای روشن کردن وای فای😅😉

/ بازدید : ۱۷۴

امدم یه فاجعه تعریف کنم.ما تو خونه وقتی وای فای روشن میکنیم با تلفن که مامانم یا بقیه حرف میزنن صدا درست به طرف مقابل نمیرسه و صدا خش خش میاد و مامانم سریع میگه بدو وای فای خاموش کن و وقتی من میگم روشن نیست خودش یاد گرفته میره دکمشو میزنه سه سوت خاموشش میکنه تقصیره خودمه یادش دادم والا بلد نبود🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

الان خاله اخریم زنگ زد (چون بنده ۶ تا خاله دارم)و وای فای روشن بود دراومدم میگم سلام میگه وای  از دسته وای فای شما برو خاموش کن و من از شدته تعجب چشام گرد و دهنم به اندازه تمساح باز شده بود که خالم از کجا فهمیده .بعد به مامانم میگم اینقد گفتی خاله هم یاد گرفته.بعد از پشته خط میگه یاد گرفتن نمیخواد دیگه ضایع هست هر وقت روشن میکنی🤦🏻‍♀️😂

و این شد کهه من فهمیدم چه خاله های باهوشی دارم یکی از یکی زیرک تر ماشالا😂😂😂

۲۳
سعید حیاتی
۱۵ تیر ۱۹:۴۲

مگه میشه؟ مگه داریم؟

پاسخ :
اره شده فعلا😅🤦🏻‍♀️
کریمه کریمی
۱۵ تیر ۱۹:۴۲

خدا مامانت و شیش تا خالت رو حفظ کنه😍

پاسخ :
ممنونم کریمه جانم
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۱۵ تیر ۱۹:۵۶

ماشاالله

😂😂

پاسخ :
اره دیگه واقعا ماشاللاا ولی به جاش دایی ندارم😅🤦🏻‍♀️
. n̈äs̈ẗr̈n̈ .
۱۵ تیر ۲۰:۳۵

آخ آخ

منم خیلی از این ناپرهیزیا کردم و چیزایی یاد مامانم دادم که مناسب سنش نبوده😂😂

پاسخ :
😂😂😂👌🏻
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۵ تیر ۲۱:۴۸

میا با اسپلیتر و نویزگیر آشنایی نداری؟

باعث میشه دیگه خش خش نکنه :\

پاسخ :
نه اشنایی ندارم متاسفانه😥🤦🏻‍♀️
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۵ تیر ۲۲:۳۱

دانشجوی چه رشته ای؟

پاسخ :
رادیولوژی
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۵ تیر ۲۲:۴۱

وقتی بیکاری چیکار میکنی؟

پاسخ :
معمولا تو ف1ای مجازی اینستا وات وب 
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۵ تیر ۲۲:۴۵

رنگ و غذای موزد علاقت چیه؟

پاسخ :
فک کنم با بیس سوالی اشتباه گرفتی متنمو😅🤦🏻‍♀️
ولی میگم عاشقه ماکارونی و فسنجونم رنگ مورد علاقم هم که فیروزه ایه
راستی تو دانشجویی؟رنگ و غدای مورد علاقت چیه؟
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۵ تیر ۲۲:۵۱

یه آهنگ میگی گوش کنم؟

من معمولا ایرانی گوش نمیدم ولی الان هوس کردم

پاسخ :
اهنگ یار باش از گرشا رضایی
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۵ تیر ۲۲:۵۴

گوش میدم نظرمو میگم

ممنون

پاسخ :
خواهش
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۵ تیر ۲۳:۳۲

یدونه نظرامو جواب ندادی ها

آهنگش بد نبود یادم رفته بود فقط شکست عشقی گوش میدی

پاسخ :
همرو جواب دادم🤦🏻‍♀️اگه این فازا گوش نمیدی علی یاسینی گوش بده 
پسـر زمـستان ツ
۱۶ تیر ۰۲:۰۹

پس این مشکل خش خش شدن تلفن اگه وای فای روشن باشه برای همس فکر کردم برا من تنها اینجوریه :))))

پاسخ :
::))))
مترسک ‌‌‌‌‌
۱۶ تیر ۰۸:۲۱

وای بر فای 😐

پاسخ :
🙂
فاطـــღـــمـه ツ
۱۶ تیر ۱۴:۰۵

نویز گیر بخر درست میشه

پاسخ :
مرسی مرسی از راهنماییت
میم .ث
۱۷ تیر ۰۹:۵۷

اسپیلیتر بخر وصلش کن یه سرشو به سیم تلفن اون یکیو به وای فای....حله!

پاسخ :
مرسی😊
احسان ..
۱۷ تیر ۱۰:۰۲

سلام

همونطور که دوستان اشاره کردند حتما از اسپلیتر استفاده کنید..اینجوری مجبور نیستید تلفن رو وقتی که وای فای روشنه قطع کنید:

برای اطلاعات بیشتر:

 

https://www.elmefarda.com/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%AA%D8%B1-splitter/

 

شاید تو جعبه مودم تون اسپلیتر بوده حواستون نبوده چک کنید.

پاسخ :
مرسی ممنونم آقا احسان از راهتماییتون😊
فتل فتلیان
۱۷ تیر ۱۲:۲۶

😂😂🤦🏻‍♂️

نویز گیر بخر ، البته کارتن مودمو هم ببین احتمالا روش باشه 

پاسخ :
باشه حتما فتل جان عه دلمون بسی برات تنگ شده بود راه گم کردی😅😅😅😊
فتل فتلیان
۱۷ تیر ۱۳:۵۵

مرسی 😂😂😅

همین دور و برم ، امتحانام شرعه مجبورم درس بخونم 🤦🏻‍♂️

پاسخ :
ماهمم همینطوررر و فردا دوتا باهم داریم😥🤦🏻‍♀️
صنما ‌ ‌
۱۷ تیر ۲۰:۲۹

خدا حفظ کنه خاله‌ت رو :)

پاسخ :
ممنون عزیزم
فتل فتلیان
۱۷ تیر ۲۲:۳۹

دوتا🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️😑

من که فردا امتحانه و رسما هیچ نخوندم 😑

پاسخ :
وای عب نداره فتل جان منم دادم نصفشو مامانم بخونه 🤦🏻‍♀️ارامشتو بحفظ
فتل فتلیان
۱۸ تیر ۱۳:۲۰

خوبه که😂

ارامشم حفظ شدس که ولی خیلیی چرت بود امتحانش 😑

پاسخ :
وای من دوتا امتحان دادم با افتخاررخیلی چرتو اسون بوددد😊حیفه وقتی که گذاشتمم تایمه خوابه خودم بهم زدم😂🤦🏻‍♀️
فتل فتلیان
۱۸ تیر ۲۳:۲۱

خوشبحالت 😂😂

من اصن نخوندم با توجه به شناختم به استاد ، سوالا سخت تایم کم دوتا سوالو براش ایمیل کردم به تایم سایت نرسیدم 🤦🏻‍♂️

پاسخ :
عب نداره فدا سرتتت برا درس عصابت خرد نکن🙂
دیگه چخبرااا
فتل فتلیان
۱۹ تیر ۲۲:۰۰

مهم نیست فقط پاس بشم 

پاسخ :
ایشالا که میشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان