افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

این داستان بحران و استرس پیش از امتحان😑😐

/ بازدید : ۱۶۱

در ساعاتی پیش که داشتم به پایان درسه نفرت بار انقلاب اسلامیی نزدیک میشدم و میخواستم یه نفسه راحت بکشم آقای س.ع نماینده محترم کلاسمون تو گروه اطلاع رسانی یه پی دی اف فرستاد و گفت این بیانیه ی دوم انقلابه و ۱۲ سوال تستی ازش میاد سه نمره ارفاقی داره و اونجا بود که من رفتم بیرون و با بغض گفتم یکی بره واسم جزوه کپی بزنه و مامانم پرسید جزوه چی گفتم یکی از این استاد نفهم بپرسه که ما فردا امتحان داریم تازه ساعت ۷ عصر جزوه فرستاده و زدم زیر گریه.مامانم گفت زنگ بزن به آقای م که همیشه برات جزوه کپی میکنه بگو کپی کنه تا بریم ازش بگیریم.و اومدم تو اتاقم یا همون لونه همیشگیم و درو محکم بستم مامانم که فهمید خیلی ناراحتم گفت نخون من میخونم تو بقیشو بخون و اونجا بود که من بسی شاد شدمم.و کلی ازش تعریف کردم گفتم وای که چقد من دوست دارمم😅😅🤗🤗😊

خلاصه زنگ زدم آقای م گفت که من ۹ شب به بعد کپی میکنم براتون بیاید ببرید .و به مامانم گفتم نه شب به بعد کی میزنه گفت پس خودت بخون من تایم ندارم.و من باز بغض کردم گفت دختر تو مثه خرم سلطان تو فیلم حریم سلطان میمونی فقط یاد گرفتی بقیه کاراتو انجام بدن همش دستور بدی بقیه اطاعت کنن و من بسی تفکر کردم دیدم راس میگه من دقیقا همونجوریم ولی اگه به زیباییه خرم سلطانم باشمم که دیگه چه عالی😂😂🤦🏻‍♀️

و بنده در این ساعت هنوز استرس دارم چون فردا دوتا امتحان تربیت بندی تستی و انقلاب داریمم برام دعا کنید از هردو سربلند بیرون بیام و مامانم زیر قولش نزنه و بخونه جزوه رو واسه فردا امتحان من و بهم کمک کنه🙏🏻😊

۱۶
یِک بیمارِ رَوانی
۱۷ تیر ۲۱:۰۶

داشتم به این فکر میکنم که فقط آبجی من از پس مامانم بر نیومد راضیش کنه که کمکش کنه😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

 

موفق باشی((:

پاسخ :
ممنونم 😊🙏🏻

نه دیگه خانواده همه باید همکاری کنن مثلا داداشم سرعته نته گوشیش عالیه باید هات اسپات کنه به لبتابم واسه امتحان😅😅
کریمه کریمی
۱۷ تیر ۲۱:۱۸

موفق باشی گلم🌸🌸

پاسخ :
ممنون عزیزم😊
مترسک ‌‌‌‌‌
۱۷ تیر ۲۱:۲۲

خدایی بار اولم بود می‌دیدم دانشجویی بابت درس عمومی استرس داره 😐 خودت تعجب نکردی از خودت؟ 😂

پاسخ :
وای واقعاا نه اخه من از این دانشجو خر خونام بعد تازه نگقتم واسه چن نمره واسه ۵ نمره هم هست🙊
بعد رو نمره هم اندکی حساسم نه تنها خودماا خانواده حتی داداشمم حساسه رو نمره من🤦🏻‍♀️
جودی __
۱۷ تیر ۲۱:۲۵

موفق باشی خب ... دترممم :))

پاسخ :
مرسی مرسیی❤💜🍀
سین الف
۱۷ تیر ۲۱:۳۶

چه موقعیت بدی بود . امیدوارم امتحاناتو خوب بدی . 

چه تشبیهی کرد مادرت . 

مهم اینه که ادم خودشو دوست داشته باشه . زیبایی یه چیز ذاتیه . افکار و طرز صحبت و رفتار هرکس بخش اعظمی از زیبایی شخص رو میسازه بنظرم .

پاسخ :
ممنونم.اره خودمم خیلی این حرفتو قبول دارمم 🙂
Faez eh
۲۱ تیر ۱۵:۰۴

وی بعد از خوندن این پست :/ میشود 

 

پاسخ :
وا چرا؟🤭
Arian JoJo
۲۲ تیر ۰۰:۳۲

امتحان چطور پیش رفت؟؟ امیدوارم مامانتون جزو رو نخونده باشه بجا شما✌✌✌

پاسخ :
امتحانا هر دو عالی نه اخرم نخوند کمک نکرد😂🤦🏻‍♀️
میم .ث
۲۴ تیر ۰۹:۰۸

بدبختی درسای عمومی، ضریبای بالاشونه توی معدلو خلاصه همه چی!! :/

ازین لحظه های شیرین دانشجویی حسابی استفاده کن، که مثل طلای نابیه که هیچوقت دیگه به دست نمیاریش!

من توی این نقطه از زندگی اینارو میفهمم...

پاسخ :
اره دیگه تاثیر دارن تو معدل 
والا تو اون اب و هوا با وضعیت خوابگاه کم میشه لذت برد ولی سعی خودمونو میکنیم😊
مهراد
۲۴ تیر ۱۶:۱۲

دقیقا من شنبه این مشکلو با درس فوق‌العاده زیبای اندیشه های سیاسی امام☹️ داشتم منتها من نخوندم، هیچکسم بجام نخوند و امتحان دادم باز خداروشکر مجازی بودو علامه گوگل بود

پاسخ :
😂😂😂🤦🏻‍♀️واقعا علامه گوگل خوب به درده شما میخوره ما درسامون یه جوریه گوگلم جوابگو نیست🤦🏻‍♀️
مهراد
۲۴ تیر ۱۹:۴۲

درسای عمومی که دیگه فرقی نداره همه رشته ها دارن دیگه😐

پاسخ :
اره ولی ما هر چی واسه درسه اندیشه زدیم هیچی بالا نیاورد البته من به شخصه جزوه  رو جوییده بودم نیاز نداشتمم خدایی اهله تقلبم نیستم تاحالا نکردم اصلا
مهراد
۲۴ تیر ۲۱:۰۹

روایت داریم دانشجویی که تو دوران تحصیلش تقلب نکرده باشه مدرکش فاقد اعتباره

یه روایت دیگه هم داریم میگفت که دوران دانشجویی بهترین دوران زندگیست با درس خواندن خرابش نکنیم

شما متأسفانه رسالت دانشجوییتونو درست انجام ندادید😔

پاسخ :
واقعاا چرا شکلکه ناراحتی حالا
بابا تازه ترمه دو هستم وقت دارم واسه تقلب بعدم تو اون شهری که درس میخونم هواش نمیزاره رسالت دانشجویی رو به جا بیاریم و مجبوریم مدام تو خابگاه باشیم😥🤦🏻‍♀️
مهراد
۲۴ تیر ۲۲:۲۳

مگه خوابگاها بازه؟! 😯

احیانا تو شهرای جنوب رسالتتونو انجام نمیدید؟

به قول آلتشولر زمان پرواز میکند پس حواستون رو بیشتر به رسالت دانشجوییتون جمع کنید😅

پاسخ :
در حاله حاضر که کرونا هست نه باز نیستت چون خابگاه ما با اون موشا و سوسکا خوده کروناس.چرا بنده در بندرعباس رسالتمو انجام میدم متاسفانه🤦🏻‍♀️😥
مهراد
۲۵ تیر ۱۵:۵۴

موفق و مؤید باشید 👋

پاسخ :
ممنونم همچنین
مهراد
۲۶ تیر ۲۱:۳۱

سلام 

چرا جدیدا مطلب منتشر نمیکنید هر شب سر میزنم میبینم مطلب جدید آپ نشده😔

پاسخ :
سلام وای خیلی ممنون که مطالبمو میخونید و وقت میزارید راستش در گیر امتحانای ایانترم دانشگاهمم خیلی میخوام بنویسم ولی اصلا وقت نمیشه ایشالا ۸ ام که امتحانام تموم شده مدام متن میزارم
مهراد
۲۶ تیر ۲۲:۴۵

منتظر میمونم چون واقعا قلمتونو دوست دارم خیلی خودمونی و روونه 

موفق باشید ولی زیاد نخونید😉

پاسخ :
وای خیلی ممنون لطف دارید خب چیکار کنم درسا سخته دیگه نمیشه واقعا بعد ترم سه کار اموزی تو بیمارستانم باید یاد بگیرم یه چیزایی رو 
مهراد
۲۶ تیر ۲۳:۰۷

به سلامتی

انشاالله کرونام کم شه الان بیمارستان خیلی خطرناک شده خیلی باید حواستون باشه

پاسخ :
ایشالا که کم شه اره واقعا خطرناکه خداروشکر ما این ترم اصلا تو بیارستان کاری ندشاتیم از ترمه دیگه باید بریم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان