افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

روزنوشت ۲۷ تیر ماه📄

/ بازدید : ۱۲۹

سلام بچه ها امیدوارم حاله همگی تون خوب باشه .راستش خیلی وقته مطلبه جدید منتشر نکردم اخه واقعا وقت نمیکنم امتحانا دست و پاموو به شدت بسته .اومدیم یه برنامه امتحانیه خوب خودمون دادیم به دانشگاه وقتی تاییدش کردن متوجه شدیم که همه درسای سختارو انداختیم اخر 🤦🏻‍♀️.از ۱۴ تیر امتحانا شروع شد خداروشکر تا اینجارو با اقتدارپشت سر گذاشتم .البته ناگفته نماند نوری جون استاده اناتومی و ثبت تصاویر عجیب چرزوند مارو و چون کلا میخواد مچ دانشجو بگیر سوالای خارج از مبحثم داده بود ولی خب دیگه.این امتحان و اموزشه مجازی هر چند چیزی به علم و دانشه ما اضاف نکرد ولی باعث شد کلاسمون متحدشن و یه گروه زدیم که اسمش کمپ حمایت از دانشجوهاست ۱۷ نفریم توش و اونجاا هر امتحانو باهم فکریه هم جواب میدیم 😅😅.البته بگم من خیلی توش فعالیت نمیکنم ولی خب پیشنهاد خوبی بود بنظرم.فردا روزه سختیه امتحان فیزیک پرتو دارم و من چون نطام جدیدم خیلی از این مطالبو نداشتم تو کتابم و برام یه خورده سخته استرس دارم استادشم میگن سخت گیر حالا تا ببینیم فردا چی میشه امیدوارم اینم با اقتدار بتونم رد کنم شما همم مثله همیشه برام دعا کنید .این روزا جز درس و کتاب و امتحان که حالو روزمو داغون کرده و اونقدر تو فشارم که حتی ناهارو شامم تو اتاق میخورم اتفاق یا بهتره بگم معجزه عجیبی داره برام رخ میده که خیلی به پایانش امیدوارم.تنها انگیزم شده همین معجزه صبحا به امیدش لبخند میزنم و باعشق بیدار میشم و شبا با آرزویه اینکه بازم روزه بعد تکرار شه از خواب بیدار میشم.درکناره این همه فشار این معجزه و امید بهش حالمو خوب میکنه.خب دیگه همه چیو گفتم چیزی نمونده دلم برا همتون خیلی تنگ شده ببخشید امتحانام تموم شه باز میام متن میزارم و برا تک تکتون نطر میزارم واقعا الان وقت نمیکنم و یه چیز دیگه امروز روز دهوالعرضه حسابی دعام کنید😊🙏🏻دوستون دارم خیلی زیاد

خب این عکس رو دلم نیومد بزارم سخنان گهر بار مدیر گروه کمپ حمایت از دانشجویان😅دریافت

۸
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۲۷ تیر ۲۱:۰۵

--_____--

آقانکنید:/

تقلب نکنید :|

پاسخ :
😂😂😂بعدش توبه میکنیم البته من به شخصه خودم جواب میدم ثبت و که زدم میرم به بقیه کمک میکنم
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۲۷ تیر ۲۱:۰۸

-__-

«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۲۷ تیر ۲۱:۰۹

-__-

AliReza ‌‌
۲۷ تیر ۲۱:۲۷

سلام ماهم امیدواریم اوکی باشی :))

چقد خفن ینی برنامه رو به خودتون میدن بنویسید؟😍😐

ای بلا فعالیت نداری، فقط جوابا رو نگاه میکنی و می نویسی نه؟😅😂

خداروشکر که توی این اوضاع انگیزه داری😊

همیشه دعات میکنیم تو هم مارو دعا کن :) ایشالا همشو با اقتدار تموم میکنی و باخبرای خوب بر می گردی😊🌹🌹

پاسخ :
وای علیرضاااا چقد دلم واست تنگ شدهه بود خب چیکا کنم خیلی سطحی حالا تو دیگه سه شو بگیر تو این اوضاعع گداشتم بیام سره وقت تک تک بخونم کامنت بزارم وای دلم به شدت برات تنگ شده پسرر ‌وای تو این اوضاعع خب چیکا کنم انگیزه نداشته باشمم مجبورم.وای اره حتماا منم همیشه دعات میکنم گل پسر کنکور برو با دسه پر بیااا منتظره خبرای خوبیمم 🤗🤗😊
AliReza ‌‌
۲۷ تیر ۲۱:۵۲

مرسییی منم😊💙

آهان😅😑😂

ممنونتم منم واست دعا میکنم مرسیی😊🌹🌹

ایشالا بعد امتحانای تو و کنکور من هر روز پست میزاریم و دهن بیان رو سرویس میکنیم😂😐😅😂

😊🌹🌷🌹🌹

پاسخ :
وای ایشالااا تموم شهه همه رو زخمی میکنیم تو بیانن .بخون کم نیاریااا ولی حسم میگهه یه هفته قبل از کنکور کنسل میشه به جاش هر دانشگاه ازمون ورودی میگیره اخه دختر خاله های منم پشته کنکورن گفتم دبیر ریاضیشون تو تهران که تو سازمان سنجشو اینا هست خبر داره گفته کنکور کنسله امسال
مترسک ‌‌‌‌‌
۲۷ تیر ۲۲:۴۰

شمام ما رو دعا کن لطفاً...

پاسخ :
حتما حتما😊
AliReza ‌‌
۲۷ تیر ۲۳:۰۲

ایشالا :)🌹🌹

باشه حتما :)

واقعا؟؟ :/ عجب گیری افتادیما :/ شت لعنت بهشون

پاسخ :
اره واقعااا اره شانس شماست ولی تو ادامه بده خسته نشوو😊🤗
امیر +
۲۷ تیر ۲۳:۲۵

حواستون باشه بین اعضای گروهتون آنتن نباشه لو بده😐 هر پیامی که فرستادین بعدش حتما پاک کنین .

 

گفتید پرتوشناسی هستین خب با این مباحث خییییییلی سروکار خواهید داشت دیگه .(و من چه قدر از فیزیک بدم میاد 😐)

 

این درسای سخت هم آخر افتادن که خیلی خوبه . از الان بشینین بخونینشون ، روز قبلش فقط مرور کنین خیلی هم عالی میشه.

ولی جالبه شما برنامه امتحانی رو دادین و جالب تر اینکه اونها تاییدش کردن 😐😂

پاسخ :
وای دقیقا همینجوریهه هیچکس با شماره خودش نیست از ترسه لو رفتن باش ماره خانواده خواهر و برادر بعدم همرو سریع امسند میکنن .
وای اتفاقا بد شده چون انرژی نداریم واسه خوندن خصوصا درسه به این سختی استاد فقط گفته جزوه از ترم بالاییا بگیریم و درس نداده قشنگ من رد دادم دیگه😥😑
خودشون گفتن برنامه بدید ماهم از خدا خواسته😅😅
معلومه دانشجو درسخوندیدااا اره همینکارو میکنم درسایی که وقت داشته باشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان