افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

ماآدمها پرشده ایم از تناقص ها

/ بازدید : ۱۵۵
ما آدمها ،
همانقدر که به تصورات و رویاها دست می اندازیم، به حقیقت دچاریم
همانقدر که میخواهیم بدانیم، به کج فهمی دچاریم
همانقدر که عشق می ورزیم ، به نفرت دچاریم
همانقدر که با دوستی خو گرفته ایم، به دشمنی دچاریم
همانقدر که می شنویم ، ناشنواییم
همانقدر که میبینیم ، نابیناییم
همانقدر که لمس میکنیم، سِرّ می شویم
همانقدر که در مسیر می دویم، متوقف می شویم
و همانقدر که پر شوریم ،
در
خود
می شکنیم 
۱۱
AliReza ‌‌
۲۹ تیر ۲۲:۱۵

دقیقا👌👌🌹

وای که چقدر درگیر تناقضام

پاسخ :
اره خیلی این روزا زیاد وب میایاا خودمونیماا😅😅
نکنه درس نمیخونی😉
AliReza ‌‌
۲۹ تیر ۲۲:۴۳

آره درست حدس زدی😐😑

من هیچی نخوندم کلا ول کردم همه چیو

پاسخ :
چرااا علیرضا چرا اینکارو کردی؟
چراا واقعاا😥😥
AliReza ‌‌
۲۹ تیر ۲۲:۵۳

حالا یکاریش میکنم😅

تو خودت باس خیلی خرخون باشی رادیولوژی قبول شدی

پشت کنکور هم که احتمالا نبودی آفرین

پاسخ :
من نه نبودم .همون موقعی که نهایی داشتم کنکور خیلی فشارروم بود ولی واقعا هیچوقت کتابو نبستم بزارم کنار .چون کنکور ایندته سرنوشتته واقعا سخته یه سال نشستن ببین درسته سخته امسال فشار زیاده شایدندسی همه کتاباتو بخونی ولی تلاشتو بکن که اگر خدایی نکرده ساله دیگه خواستی بشینی خیلی کاری ندشاته باشیی کارت سبکتر باشه
حدیث ..
۲۹ تیر ۲۳:۰۲

کاملا درسته کیمیا 😊👍

پاسخ :
💜😊
AliReza ‌‌
۲۹ تیر ۲۳:۳۰

آفرین واقعا👌

باشه چشم ممنون از حرفات😊🌹🌹

پاسخ :
خواهش میکنم نبینمت تو دنیای وبا دیگهه تو دنیای کتابات باش تا کنکور😅😅
هرچند به شدت دلتنگه خودتو نوشته هات میشم ولی ایندت مهمتره برا وب اینا همیشه وقت هست این حرفو الان درک نمیکنی وقتی زبونم لال دوستات رفتن تو موندی پشته کنکور خدای نکرده میفهمی چقد سخته دخترا سختشونه که اینقد خرخونن دیگه پسرا براشون خیلی سختتره🤗🤗مراقب خودت باش خوب بخونن با قدرت💪🏻💪🏻😊
AliReza ‌‌
۲۹ تیر ۲۳:۳۷

حالا قول میدم کمترش کنم ولی شاید کلا نتونم بزارم کنار😅

ممنوووونم از حرفات باشه چشم اصا غلط بکنم درس نخونم😅مرسی😊🌹🌷🌷🌹🌹

پاسخ :
عب نداره ما به همون کمترشم راضی هستیم آقا😅😅
خواهش میکنم😊
ماه بانو
۲۹ تیر ۲۳:۵۸

آخی😢😢😢

mahdi beiki
۳۰ تیر ۰۷:۵۳

من که اینجوری فکر نمیکنم 

چون فعلا همه چیز داره درست پیش میره 

پاسخ :
چی بگم امیدوارم همیشه درست پیش بره برای شما.به هر حال هر کس یه جور فکر میکنه
مترسک ‌‌‌‌‌
۳۰ تیر ۰۸:۱۹

و دقیقاً همون قدری که آدمیم، شیطان هم هستیم...

پاسخ :
دقیقاا👌🏻👌🏻
فاطمه حسینی
۳۰ تیر ۰۸:۴۷

👌👌👌 :)

پاسخ :
😊😘
کریمه کریمی
۳۰ تیر ۱۴:۳۳

چه متن تامل برانگیز و تاثیر گزاری بود

پاسخ :
ممنونم که وقت گذاشتی خوندی عزیزم❤🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان