افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

مکث کردن را تمرین کنیم🍀🍃

/ بازدید : ۱۹۷
مکث کردن را تمرین کن
وقتی شک داری
وقتی خسته ای
وقتی عصبانی هستی
وقتی استرس داری
مکث کن و هیچ تصمیمی نگیر🌱
۱۰
پسـر زمـستان ツ
۰۱ مرداد ۱۹:۳۷

بسیار کار خوب و درجه یکی دختر ته تغاری زمستون 

پاسخ :
مرسی پسر زمستونی.دیگه ته تغاریه زمستون رویه من موندااا😅😅😂
Little Pumpkin
۰۱ مرداد ۱۹:۴۶

وقتی داشتم منچرز بازی میکردم

خیلی جلوی خودمو گرفتم که به بازیکنای دیگه فحش ندم.

خیلی پروعن=| 

و هیچی بهشون نگفتم و همش سکوت کردم و خفه شدم

تهش میخوام بگم که گاهی ارزش نداره:/ 

چون طرف میزنه لهت میکنه:/

مکث نکنید کسی چیزی گفت بزنید توی دهنشون پرو نشن.

پاسخ :
وای دختر از دسته تو😅😂
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۰۱ مرداد ۱۹:۵۶

😂😂😂😂😂😂

 

پاسخ :
کجاش خنده داربود؟🤔
پسـر زمـستان ツ
۰۱ مرداد ۱۹:۵۷

اره دگ ماندگار شد ته تغازی زمستون :)

پاسخ :
😊😊
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۰۱ مرداد ۱۹:۵۸

به حرف خانم دنیز خندیدم😂

پاسخ :
اها😅
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۰۱ مرداد ۱۹:۵۸

عِ شما ته تغاری هستین؟!😂

من ۱۲/دی 

پاسخ :
من ۱ اسفندمم🙂🙂😊
하니예 .이
۰۱ مرداد ۲۱:۰۸

اره این چیزیه ک هممون نیاز داریم یادش بگیریم

تا یه اشتباه ازمون سر نزنه و یه عمر حسرتشو بخوریم

پاسخ :
دقیقا همینطوره🙂
مترسک ‌‌‌‌‌
۰۱ مرداد ۲۳:۰۸

میگن موقع هیجان ۳ تا «ت» رو مرتکب نشو: تنبیه و تشویق و تصمیم...

پاسخ :
وای چه جمله با مفهومییی لذت بردمم واقعا اموزنده بود🙂😊
چکاوک ..
۰۲ مرداد ۱۲:۰۹

باشد که تمرین کنیم 😅

پاسخ :
😅😅👌🏻
چکاوک ..
۰۲ مرداد ۱۲:۱۵

چند سال پیش مطلبی به اسم قانون مکث3 ثانیه خوندم، نوشته بود هر وقت کسی از شما سوالی می پرسه یا عجله دارید کافیه 3 ثانیه صبر کنید خیلی تاثیرگذاره

پاسخ :
اره واقعا همینطوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان