افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

مامانه هنرمند🤭😅

/ بازدید : ۱۲۵

 امروز من کتاب تکنیک که امتحانه نفس گیره بعدیهه😥🤦🏻‍♀️با حجم زیاد گذاشتم رو تختم و رفتم از اتاق بیرون و مامانم اومده بود تو اتاق با گوشیه تلفن حرف میزد با خالم اینا بعد که برگشتم دیدم  کتابه تکنیکمو با دفتر طراحیه چهره اشتباه گرفته بالای هر صفحه چشم و ابرو کشیده و صفحه اخرم که یه چهره کامل😅😂🤦🏻‍♀️مادره ما هم پیکاسوییه واسه خودشاا رو نمیکنه😂🤭دریافت

۱۱
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۰۳ مرداد ۰۰:۵۲

😂عِه 

من فکر میکردم فقط مامان من وقتی با خالم صحبت میکنن یه چیزی گیر میارن روش طراحی میکنن😂
پاسخ :
نه مامانه منم همینطورر😂😂🤦🏻‍♀️
حدیث ..
۰۳ مرداد ۰۰:۵۴

مامان منم همینطوریه :|

از یه جایی به بعد دیگه کنار تلفن هیچ دفتر و کتابی نذاشتم جز دفتریادداشتی که مامان شماره توش مینویسه :)) که اونم در حال حاضر پر شده از طراحی و گُل :)))

 

+خدا همه ی مامانا رو حفظ کنه :*

پاسخ :
وای دقیقاا ولی مامانه من چش و ابرو چهره میکشه😂😂
اره خدا حفظ کنه همشونو
sepid.v ~|
۰۳ مرداد ۰۱:۴۳

خدا نگه داره براتون

فاطـــღـــمـه ツ
۰۳ مرداد ۰۱:۵۴

خدا حفشون کنه

ولی مامان من تو این مورد استثناعا اینجوری نیست

پاسخ :
ممنونم 
خوبه که اینجوری نیست والا جای سالم تو کتاب و دفترت نمیموند😅🤦🏻‍♀️
مترسک ‌‌‌‌‌
۰۳ مرداد ۰۹:۰۴

میگما این قدر که خوب می‌نویسی کاش «هکسره» رو رعایت کنی، دیگه پکیجِ خوب بودنت تکمیل می‌شه 😉

پاسخ :
ممنونم لطف داری باشه سعیمو میکنم رعایت کنم🙂
00:00 :.
۰۳ مرداد ۰۹:۲۹

خخخخخخخخخ خداحفظش کنه

پاسخ :
ممنون🤭🙂
کامیار ...
۰۳ مرداد ۱۰:۲۹

کلا مادرا عشقن💚😂

اصلا اولین معلم نقاشی هامون مادرامون بودن باید تشکر هم میکردید💚😂😂

پاسخ :
😅😅🤦🏻‍♀️
اخه تو کتابه تکنیک که من امتحان دارم جا نقاشی نیست کهه ولی یاشهه حتما تشکر میکنم بابته شاهکارش😅😅😂🤦🏻‍♀️
mahdi beiki
۰۳ مرداد ۱۰:۴۴

چه جالب

پاسخ :
اوهوم🙂
رفیقِ نیمه راه
۰۳ مرداد ۱۱:۲۸

واسه ما طراح نیستن واسه ما نویسنده ان کافیه یه کتابی زیر دستش باشه مهم نیست چیه فقط مینویسن :/

پاسخ :
من داداشم اینجوریهه انواعه خطا هم بلده تا کاغذ زیره دستش بیاد تمرین خطاطیش شروع میشه😂🤦🏻‍♀️
하니예 .이
۰۳ مرداد ۱۴:۱۱

همه مامانا عین همن😂

پاسخ :
😅😅🤭
شی‍ ‍فته
۰۳ مرداد ۱۵:۳۸

XD

یه دفعه مامانم رو کارنامه‌م نقاشی کشیده بود

یه دفعه توی کتاب علومم:///

پاسخ :
😅😅😂😂🤦🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان