افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

جهان جبران ها💫

/ بازدید : ۷۱۹
تسلاى این جهان این است که 
رنجِ مُدام و پیوسته وجود ندارد. 
غمی می‌رود و شادی‌ای باز زاده می‌شود.
این‌ها همه در تعادل‌اند. 
این جهان جهانِ جبران‌هاست...
 
آلبر کامو
۱۳
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۰۴ مرداد ۱۹:۱۸

فکر کنم عنوان رو باید درستش کنید

پاسخ :
خب بنطرتون چی بزاریم راستش تو عنوان به شدت گیر کردم 
پسـر زمـستان ツ
۰۴ مرداد ۱۹:۱۹

زندگی کشف خود نیست، ساختن خود است.

جرج برناردشاو

 

ته تغاریه زمستون ツ

پاسخ :
وای خیلی جمله سنگین بود پسره زمستونی بله دقیقااا همینطورر👌🏻👌🏻😅
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۰۴ مرداد ۱۹:۲۱

شما نوشتید «جبر ها» جبر به معنی اجبار هستش.

ولی جناب کامو گفته «جبران»

فکر کنم اشتباه تایپی صورت گرفته

پاسخ :
ای اره 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ببخشید اثرات فشار امتحانیهه
قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
۰۴ مرداد ۲۰:۴۱

ممنون زیبا بود

پاسخ :
خواهش میکنم😊
قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
۰۴ مرداد ۲۰:۵۶

البته یه دیدگاه دیگر هم وجود داره

 

زندگی چیست؟جنون و دیوانگی زندگی چیست؟ خیال و توهمی باطل و بهترین چیزها ارزشی ندارد چرا که زندگی خیالی بیش نیست...

این متن از نمایشنامه زندگی رویاست اثر کالدرون دلابارکا است.

پاسخ :
خیلی قشنگه ممنون🙏🏻😊
Little Pumpkin
۰۴ مرداد ۲۲:۰۹

آیا میدونی منو با حرفای مردم ساییدی=|

یکم خودت بنویس, وبلاگ توعه‌ها

تعریف کن امتحان چطور بود؟ و چقدر داری پاره میشی😂

پاسخ :
امتحانن🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️والا که  پاره رو رد کردمم ۶ ام امتحانهه دیگه خودم زدم دنده بیخیالی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️چون هرچی میخونم جواب بده نیست
Little Pumpkin
۰۴ مرداد ۲۳:۰۷

این متنو واسه اونایی می‌فرستم که خودشونو واسه کیمیا پاره میکنن اما کیمیا جوابشونو نمیده😎

بسوزید! من شمارشو هم دارم😹

اره دیگه اینجوریاس😌⁦✌🏻⁩

 

پاسخ :
😂😂😂😂😂چی زدی خواهرم خوب ساخته هااا
🤦🏻‍♀️
Little Pumpkin
۰۴ مرداد ۲۳:۰۹

امشب یکم زده به سرم 

مستم😹😹

پاسخ :
😂😂😂🤦🏻‍♀️
mahdi beiki
۰۴ مرداد ۲۳:۲۵

به به

پاسخ :
😊
amirhosin (:
۰۵ مرداد ۱۰:۰۹

بهشت همینجاست :)

پاسخ :
😊
Little Pumpkin
۰۵ مرداد ۱۳:۱۲

به #امیر حسین: منظورت چیه بهشت همینجاست؟؟!

 

کامیار ...
۰۵ مرداد ۲۰:۱۵

جهان جهان ساختن هاست.

همه چیز قابل جبران است جز مرگ پس شاد زندگی کنید :)

پاسخ :
دقیقا همینطوره👌🏻
«نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»
۰۶ مرداد ۰۰:۳۰

به #little pumpkin:

تا چند زنم بروی دریاها خشت

بیزار شدم ز بت‌پرستان کنشت

خیام که گفت دوزخی خواهد بود

که رفت بدوزخ و که آمد ز بهشت

حکیم عمرخیام:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان