افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

میشه برام دعا کنید خوب شم🤒🙏🏻

/ بازدید : ۲۱۹

سلام به همگی دلم براتون زود به زود داره تنگ میشه 😉

خب گفتم امتحاناتم تموم شه که هشت مرداد آخریشو میدمو خلاص دیگه حسابی مطلب منتشر میکنم اما😥دیشب یهو اتفاقی افتاد که.راستش یهو دیدم کله دوتا دستم پر شده از دونه های قرمز یه چیزی مثله ابله اما بد تر قرمزنو تورم دارن اول که خودم حالیم نشد مامانم گفت و من عینه همیشه گفتم خودشون میخوابن

اخه پوشته من حساسه کف دستم دونه میزنه نه به سمته بیرون به سمته داخل وحسابی میفته به خارج یهو صورتم قرمز میشه و بعد فرداش میخوابه اما این نخوابید صبح که بیدار شدم دیدم صورتمو زیر گردنمم پر شده🥵🥴میخارن حسابی مامان ترسید نوبت دکتر گرفت این دکتره تو شهره ما رد خور نداره کارش عالیه .و اگه مسئله جدی نباشه هی شوخی میکنه اما این دونه ها رو جدی گرفت گفت باید کورتن بخورم😪🤒گفت شاید این دونه ها هیچوقت نرن و حتی همه جای بدنمو بر دارن.😭😭

دنیا دوره سرم داشت میچرخید مثله این بود که دیگه زمان همون لحطه متوقف شده و من با شنیدنه این خبر کله ارزوهامو باهم خاک کردم دیگه هیچ ارزویی برام نموند جز اینکه این بیماریه لعنتی که نمیدونم چیه خوب شه😥😥

از اون بدتر اینکه من از این دخترام که هر غذایی نمیخورهه مثلا از ابتدایی به بعد لب به گوشت قرمز و شیر نزدم این باعث شده یه پوکی استخوانه خفیف داشته باشم امیدوارم این کورتنه دیگه کله استخونامو پودر نکنه😥🤒😪

برام دعا کنید که خوب شم خیلی به دعاتون نیاز دارم🙏🏻😥

۱۷
Han haneung
۰۶ مرداد ۱۵:۳۳

چرا از گوشت قرمز و گوشت بدت میاد؟

میتونی بری پیش یه دکتر گیاهی منظورم دکتر طب سنتی اسلامیه اونا قطعا میتونن کمکت کنن

امیدوارم زود تر خوب بشی

پاسخ :
ممنونم دعام کن🙏🏻😥
قدرت، چیزی که به دنبالش هستید
۰۶ مرداد ۱۵:۳۶

باشه دعا می کنم.......ولی چرا از گوشت🤨🤨؟؟

پاسخ :
نمیدونم ولی اصلا نمیتونم بخورم
آرام :)
۰۶ مرداد ۱۵:۳۹

عزیزم 

ببین استرس باعث تشدید این مسئله میشه بعدم گفته شاید حتمی که نیست !

می‌دونم سخته منم خودم بعضی مواقع اینقدر وحشت کردم که قلب می‌خواسته بزنه بیرون ..

ولی خب باید سعی کنی که خیلی بهش فکر نکنی و سعی کنی آمرزش مثبت داشته باشی :)

شاید حساسیت باشه !

سعی کن جاهای که گرد غباره نری مثلا پتوت پرز نداشته باشه و هم چنین بالشتت .

صابون خارجی خاصی مثلا اگه مصرف می‌کنی و به صورتت میزنی حتما به دکتره بگو 

یا کرم خاصی !

سعی کن مایعات مصرف کنی و اگه شیر نمیتونی بخوره ماست و کشک بخور .

برات دعا میکنم زود خوب بشی عزیز خوشگلم 💜

پاسخ :
مرسی ارام جونمم🙏🏻💞❤
سعید حیاتی
۰۶ مرداد ۱۵:۴۸

انشاءالله زودتر خوب میشید :)

لعنت به بنیان گذار مکتب گیاهخوار ها :(

آخه ما که بلانسبت گاو نیستیم که با گیاهخواری بتونیم زنده بمونیم که

ما خیلی از مواد معدنی گیاهان به بدنمون جذب نمیشن

شما هم اینکارو نکنید با خودتون

گوشت و شیر خیلی لازمه

مخصوصا تو سنین کودکی تا جوانی

پاسخ :
اره میدونم ولی خب نه نخوردمم دیگه حالم بد میشع😥😥
امیر +
۰۶ مرداد ۱۵:۵۸

فقط میتونم بگم نگران نباشین انشاالله درست میشه.

 

در رابطه با شیر منم تا یک زمانی به خاطر چربی هاش نمیخوردم ولی دیگه الان میخورم . 

شیر نشد ماست و یا کره و یا دوغ و همینطور پنیر و... میشه خورد کلسیم خیلی مهمه . الان ممکنه بروز نکنه ولی قطعا بعدا اثرات خیلی خیلی بدی میذاره به نظرم دنبال یک جایگزین باشین و ببینین چه چیزی میتونه کلسیم خیلی زیادی داشته باشه فکر کنم سبزیجات دارن ولی باز هم برید پرس و جو کنین .

پاسخ :
مرسی اقا امیر از راهنماییاتون🙏🏻
حدیث ..
۰۶ مرداد ۱۶:۲۳

عزیز دلمممم :(

مواظب خودت باش،ان شاالله که چیز خاصی نباشه و زود خوب بشی :*

پاسخ :
دعا کن حدیث جونم.🙏🏻😥
پسـر زمـستان ツ
۰۶ مرداد ۱۶:۳۴

قبل از هرچیز اصلا به خودت استرس راه نده بدترین درد همین استرسه

آرزو هاتو هم بخاطر یه بیماری فراموش نکن بجنگ تلاش کن وقتی به موفقیت رسیدی این روزا برات شیرین میشه

آرزوی سلامتی و بهبودی برای ته تغاری زمستون

پاسخ :
وای پسره زمستونی ممنونم بابته امیدواریت🙏🏻
ashkan ershadi
۰۶ مرداد ۱۸:۲۱

سلام 

انشاءالله که سلامت بشوی. انشاءالله امتحانات هم تمام میشه ولی الان مرداده! یعنی اینقدر دیر برگزار شده؟. کورتن موارد استفاده زیادی داره. 

سلامت باشی. 

پاسخ :
مننونم 🙏🏻والا نه ۱۴ تیر شروع شده ولی فاصله بینشون زیاد بوده بخاطره همین تا ۸ مرداد طول کشید
Arian JoJo
۰۶ مرداد ۲۲:۳۴

امیدوارم عالی بشی!!!✌✌😉

یه دکتر دیگه هم برو یا حداقل مشاوره بگیره(سعی کن متخصص باشه حتما)

پاسخ :
ممنونم🙏🏻😊
اره قراره برم
شی‍ ‍فته
۰۶ مرداد ۲۲:۵۰

عزیزم ایشالا زودتر خوب بشی...

راستی یه دفعه یه جا خوندم که ذائقه چشایی آدما هر چندسال یه بار تغییر می‌کنه، مثلا من خودم قبلا از کلم پخته حالم بهم می‌خورد، چند وقت پیش امتحانش کردم، همچینم بد نبود، تازه فکر کنم خوشمزه هم بود. به نظرم تو هم گوشت قرمزو امتحان کن، شاید خوشت اومد:)

پاسخ :
مرسی شیفته جونم اگه بتونم حتما😊
همراز دل
۰۶ مرداد ۲۲:۵۰

سلام

تو هر موردی استرس داشتن و ناامیدی باعث بهم ریختن همه چی می شه. استرس رو از خودتون دور کنید و امیدوارانه قدم بردارین و توکل کنید به خدا. 

ان شاءالله خیلی زود و بدون سختی بیماریتون رو پشت سر می ذارید

پاسخ :
مرسی همراز جانم واسم دعا کن🙏🏻😊
mahdi beiki
۰۷ مرداد ۱۲:۱۶

مطلب رو وقت ندارم بخونم 

ولی به هر حال امیدوارم که موفق سلامت و همواره پیروز باشی

( در اولین فرصت میخونم )

پاسخ :
ممنونم
Little Pumpkin
۰۷ مرداد ۱۲:۵۱

وای خدایا کیمیا🥺🥺🥺

یهویی چت شد عاخههه:(((

شاید ابله مرغونی چیزی باشه حالا تو نگران نباش

داروهاتو بخور ، زیادم استرس نگیر

پاسخ :
باشه دعام کن اره یهویی🥺🥺😥😥
mahdi beiki
۰۷ مرداد ۱۶:۲۲

خوندم 

امیدوارم زود خوب بشی

پاسخ :
ممنونم🙏🏻
آنه شرلی با موهای خرمایی
۰۸ مرداد ۰۱:۲۲

انشالله خوب میشی ...محتاجیم ب دعا 

فتل فتلیان
۰۸ مرداد ۱۳:۰۹

ایشالا که زود خوب شی 🙏

پاسخ :
مرسی فتل جان🙏🏻دعا کن
کامیار ...
۱۰ مرداد ۲۰:۲۱

خب اینکه گوشت قرمز و شیر نمیخوری واقعا اشتباهه

من خودم بچه بودم شیر میخوردم شکم درد میگرفتم اگه توهم این مشکل رو داری بهتره شیر بدون لاکتوز تهیه کنی و بخوری 

گوشت، منم کلا گوشت نمیخورم 😐

این توصیه رو بهت میکنم که حداقل روزی یک ساعت پیاده روی کن و بعد کم کم شروع به دویدن کن مطمئن باش نتیجه میده

+اگه قرار باشه با یه بیماری نامید بشیم که دیگه باید قید همه چی رو زد من خودم یه مدت یه غده تو بدنم بود و حتی کارم به جایی کشید که نمیتونتم راه برم و توی اوج در های دبیرستان شیمی رو افتادم ولی خب این دلیل نشد که خودمو ببازم و این روزا حالم خیلی خوبه 😌
به شماهم توصیه میکنم بجنگ با بیماری و از خدا غافل نشو 🍃
منم برات از خدا آرزوی سلامتی دارم💚💚

پاسخ :
مرسی واقعا خداروشکر نسبت به اون موقع بهترم اره دیگه باید جنگید .
مرسی بابته راهنماییای خوبت🙏🏻😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان