افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

در هم برهم😁

/ بازدید : ۱۲۶

سلام بچه هاا بعداز مدتی طولانی باز گشتم با قدرت تر و سرحال تر از همیشه💪🏻💪🏻💪🏻😁😁(یه جوری میگم انگار رفته بودم سفر قندهار😂😁)

خب دلم براتون خیلی تنگ شده بود خیلی خیلی زیاد.در مورد مریضیمم بگم که خداروشکر زودبهش رسیدم و دونه ها تماما غیب شدنو رفتن البته یه خورده زیادی نگران شده بودم مثله اینکه حساسیت بودهه و به خاطره گرمیه زیاد بوده که مادر جان به خوردم دادن قاشق قاشق عسل نتیجش همین میشه علاوه بر معدم پوستمم تعجب میکنه😁😁.بگذریم حالم خوبه مرسی که حالمو پرسیدید ببخشید کم کار شده بودم منتظر اتفاقایی بودم که خب دیدم نیفتادبگذریم.هی من میام بنویسم هی وسطش یه کار بهم میدن🤦🏻‍♀️.بگم تو این مدت مادره بنده از مریضیم سو استفاده کرد و‌گفت امتحانتم تمون شده دیگه همش به من کار میده یا باید کوهی ظرف بشورم .اون شبم که سالاد ماکارونی انداخت رو دوشم جاتون سبز واقعا هم خوب شد خودم از سره ذوق و ناباوری مثه اینایی که قله اورست فتح میکنن تا سه شب همش این سالاد ماکارونی میخوردم و میگفتم چه خوشمزه شده😁😁🤦🏻‍♀️

امشبم که نگم براتون مادره بنده اصلا نمیتونه نونه سمبوسه بپیچه و مخلفاتشو اورد گفت من بپیچم با اینکه باره اولم بود ولی خدایی خوب شدااا امشب دیگه رسما حس کردم یه اشپز ماهرم😁👩‍🍳.درکل بلدما نمیخوام نشون بدم چون اگه نشون بدم ازم کار میکشن 😁بنده بسی سیاستمدارانه رفتار میکنم و میگم بلد نیسم😊.

خب  از خونه داداشم که نگم براتون بخوره تو سرش هنوز بابام زندس و داره واسه خودش ارث تقسیم میکنه میگه ماشین ماله کسیه که زیره پاشه یعنی خودش و یه واحدم خونه شیراز بابام خریده کلی دکوراسیونه داخلشم بابام پول داده و میگه خونه من 😐😑.چند روز پیش رفتیم خونش چشتون روزه بد نبینه از بدو ورود به خونه لعنتیش شروع کرد کفشاتون اونجا در بیارید رو مبل نشینید وسائلارو اینجا بزارید اونجا نزارید و من برگشتم گفتم ببخشید که یه هزاری خرجه این خونه نکردی بعد حسه مالکیت میکنی ندید پدید .و به مامانم گفتم حاضر شو بریم خونه خودمون ماتم خودشو خونشو بگیریم بس که این ندید پدیده اخه تا چه حد عه عه😐😑حالم بد شد وقتی برگشتیم به بابام گفتم گفتم دوروز دیگه نمیزاره کسی پاشو بزاره تو اون خونه پس خونه به نامش نزن هی پرش نکن بگو خونه توعه والا رسما منو مامانمو میخواست بیرون کنه😐ولی خوب شستم پهنش کردم رو بند که حالیش شه😁😊.

عه تازه یادم اومد امروز عیدهه عیدتون مبارکاا لبتون خندون دلتون شاد زندگیتون سر شار از آرامش😊

و یه دعایه خوبه دیگه اینکه امیدوارم همین روزا خبرای خوب بشنوید و معجزه های قشنگ که از شدت خوشحالی اشک شوق بریزید نگید غیر ممکنه که هیچی تو این دنیا غیر ممکن نیست فقط‌کافیه مثبت فکر کنیم💪🏻😊

۸
کریمه کریمی
۱۸ مرداد ۲۱:۱۵

خوش برگشتین

عید شماهم مبارک

پاسخ :
ممنونم ممنونم همچنین💞
کامیار ...
۱۸ مرداد ۲۱:۳۴

عیدتون مبارک

 

خوشحالم بیماریتون بهبود پیدا کرده :))

+دیدید گفتم اشکالی نداره مادر روی کتاب نقاشی بکشه :)
بازم دوا درمونای مادر جواب داده :))

پاسخ :
اره والااا 😁😁
AliReza ‌‌
۱۸ مرداد ۲۱:۴۷

خوش برگشتی (:

خداروشکر که خوب شدی :)

آخه چرا😂😂🤦‍♂️

سیاستمدار کی بودی تو :))

داداشت رو درک میکنم😂😂

ایشالا *_*

عیدت هم مبارک :)

پاسخ :
ای پسرر در چه حالی دلم عجیب مخصوصی واست تنگ شده بود ببخشید این مدت نتونستم حالی بگیرما فکر نکنی بی نعرفتم به یادت بودم😁😁
اره دیگه تنها خصوصیته خوبم همین سیاستمداریو صبوریمه
وااا داداشم اصلا درک شدنی نیست😑😐
عیده تو هم مبارک😁😊
پسـر زمـستان ツ
۱۸ مرداد ۲۲:۰۰

خوشحالم برگشتی ته تغاری زمستون 😉🌹

"نگید غیر ممکنه که هیچی تو این دنیا غیر ممکن نیست فقط‌کافیه مثبت فکر کنیم" چقدر حرف قشنگی زدی 

همیشه سلامت باشی ته تغاری 💙⁦❤️⁩🌹

پاسخ :
وای پسره زمستونی این همه لطفت واقعا نمیدونم چی بگمم🌹🌹🌹ممنونم پسر زمستونی
امیر +
۱۸ مرداد ۲۲:۰۲

سلام.

 

خداروشکر حالتون بهتر شد. 

حالا دوران امتحانا بهتره یا بعد از امتحانا که کلی کار و ... ؟ :)

 

سالاد ماکارونی به نظرم راحته . میخوام یکبار امتحانی درست کنم ببینم چی میشه از املت سوزوندن خسته شدم😂. ولی سمبوسه تا حالا نخوردم :(

ممنون عید شما هم مبارکا باشه :)

پاسخ :
ای والا همون موقع سرگرم بودم بهتر بود الان بیکار بی عارولی بیکاریم عالمی داره😁
اره خیلی راحتههه من همون تخم مرغم تاحالا درس نکردم البته چون دوست ندارم اصلا دیگه ولی سالاد ماکارونی راحته حتما درس کن 😊
AliReza ‌‌
۱۸ مرداد ۲۲:۱۸

نه خدا نکنه :) 

پس آفرین :))

سعی کن درکش کنی😂🤦‍♂️

مرسی همچنین :)

پاسخ :
😊😊😊درک نشدنیه😐😁
فتل فتلیان
۱۹ مرداد ۰۹:۰۹

عه خب خداروشکر 😄

واقعا حرفی ندارم 🤦🏻‍♂️

راستی عیدتم مبارک 

پاسخ :
فتل جاننن بسی دلتنگ بودیم
عیده تو هم مبارکا😊😊
فتل فتلیان
۱۹ مرداد ۱۲:۴۲

اخی 

مرسی مرسی😊

پاسخ :
خواهش میشه😊😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان