افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

رفتارای عجیب و غریب مامان🤠

/ بازدید : ۱۶۴

من ازویژگی های عجیب و غریب مامانم نگم که هر چی بگن بازم کمه واقعا این همه مدت باهاش زندگی کردم ولی واقعا هر روز ویژگی های جدید رو میکنه واقعا 😁.

از اینجا شروع کنم که یه دو سه هفته میشه یه درخت خیلی شاداب و سر زنده تویه حیاطمون خشک خشک شده به طرز عجیب ،پدر مبارکه میگه زن تو چشمت شوره چشمش زدی بس که گفتی که پرتغالای این درخت چه آب داره😅😁و مامانم میگه تو کود زیاد بهش دادی خلاصه که ما هنوز نفهمیدیم چی شد و حق با کیه ،ولی یه چیز جالب بگم این همسایه رو به رو ایه ما حس میکنه تو روستا زندگی میکنه و کلی مرغ تو خونش داره تو خونش که چه عرض کنم از ۲۴ ساعت ۲۳ ساعت و نیمش تو زمین کناره خونه ما پلاسن مرغاش 😅🤦🏻‍♀️.آسایش نداریم والا.بگذریم حالا کجا بودم اها کلی مرغای تپل مپل داره همسایمون خیلی وقت پیش با مامان داشتیم رد میشدیم و مامان گفت وای اون مرغ سفید چه تپل مپلو خوشکله و وقتی برگشتیم دیدیم مرغه بدبخت نفله شده😐😂.والا سالم بود هیچیش نبوداا ولی وقتی برگشتیمم مرده بود😥😐.اونجا بود که کشف کردم مادره بنده چشش شوره اره جانم.مثلا هر وقت میگه که وای تو امسال سرما نخوردی فرداش من سرما خوردی میگیرم در حد مرگ😐😥.این از این .من دورانه کنکور یه دبیر عربی داشتم عالی بود ولی تو شهره ما میگفتن این دبیر عربیه کلا طایفشون و طایفه خانمش همشون چشمشون شوره .بعد این باره اول که اومد خونه ما اولش که که وارد شد قندون افتاد شکست بعد که شروع کرد درس دادن به من کله سیمای برقه خونمون اتصالی کرد و یه دود فجیح بلند شده بود مثه مه که چشم چشمو نمیدید 😂😂😐🤦🏻‍♀️نگم براتون بابام دوستشو اورده بود که درس کنه بعد اینا بلند بلند میگفن فلانی اومده چشش شوره اون چشم زده و صداشون از دهنه کولر تو اتاقم به گوشه این دبیر بدبخت میرسید😂😐و بلندبلند میخندیدن بد بخت تو این مه و دود نتونست درس بده اصلا من که داشتم خفه میشدم پاشد رفت😂🤦🏻‍♀️.از اون اتفاق گذشت و هر سری هی بابام میگه و هروقت این دبیر میخواست بیاد هر چی قشنگ بود از سره دست بر میداشتن تو چشم نباشه 😐😂.

بنده کنکور دادم و تمام شد خداروشکر.ولی نمیدونم چرا مادره بنده تا اخبار میگه ک میگه بلندش کن کنکور میخواد بگه تا ته اخبارای کنکوریو  دنبال میگه 😐و یه خاله دارم بالای دوساعت با مامانم حرف میزنه دوقلوان دختراش و همسنه منن و پشت کنکور موندن بعد با مادر بنده از صبح ساعت ۹ میرن تو سازمان سنجشو انتخاب رشته که دیگه تهش من الکی باید داد بزنم که مامان بیا بابا کارت داره یا غذات سوخت که این خاله بنده قطع کنه ول کن نیست کع😐😐

خب پدره بنده جدیدا به اینستاگرام پیوسته و دیگهه واقعا آسایش برای ما نذاشته بس که تو فضای مجازی پلاسه ده دقه به ده دقه یا استوری وات میزاره یا اینستا همچنین قشنگم این دوجارو پوشش میده که ادم میمونه😂😐.وای فایم شارژ کرده طی عملیات والفجر میره دزدکی روشن میکنه به منو داداشم نمیگه وقتی صدای فیلمای گوشیش تا ته میره بالا و ما میگیم وای فای روشن کردی میگه اره تازه😂😐🤦🏻‍♀️.والا همش خودش استفاده میکنه  ساعت ۵ صبح بیدار شدم نماز بخونم با مامانن یهو دوتامون گریخیدیم و بابام گفت نترسید پای وای فای نشسته بود😂😂🤦🏻‍♀️گمونم دیگه خوابم نداره و مامانم همش میگه تقصیره شماست واسه این واتساپ اینستا نصب کردید .بعضی وقتا اونقد سرش پایینه نگای گوشی میکنه گردنش خشک میشه و مامانم میگه بنده خدا چی تو اون گوشیه اینجوری محو شدی گردنت خشک شد😂😐🤦🏻‍♀️.خلاصه خودشم میدونه که شارز وای فایو همش خودش تموم میکنه و وقتی زنگ میزنه وای فایمون شارژ کنن میگه من بیکارم از صبح تا شب تو اینستا میچرخم همی اینستا شارژشو خورده.جدیدنم که گیر داده که گوشیم ووره میده ولی هیچی نمیاد رو صفحش بگو میامامو کجو قایم کردی😐😂والا آدمو به کارای نکرده متهم میکنه.

مامانم خیلی تکنیکی کار میکنه تا یماد بره وای فایو روشن کنه بر میگرده میگه برای غذا فلان چی میخوام میوه نداریم وای همی الان روغن میخوام لازم دارم برو بگیر میگه تا غرق نشده باید از خونه بیرونش کنم که نشست پای گوشی تو خونه تلپ میشه😂😂😂🤦🏻‍♀️😐خلاصه داستانی  داریم.

یادمه هر وقت مامانم میوه اینا میاوردو من نمیخوردم میگفت بدونه شیمیاییه ماله حیاطه خودمونه بخور 😂🤦🏻‍♀️و تودورانه رزیمم روزایی که سمزدایی بود و باید فقط میوه میخوردم یه عالمه میوه میورد چه همشو نمیخوردم چه موزمو همش گیر میداد که موز باید حتما بخوری والا که هنوز دلیل بعضی رفتاراشو نمیدونم .مثلا میخواد گولم بزنه براش لباس از رو بند جمع کنم میگه وای تو خیلی خوب لباس جمع میکنی اخه یکی نیست بگه لباس جمع کردنم مگه خوبو بد داره😂😁😐یا میگه یه لیوان شربت یا چایی با شکلاتای شیپوری جایزت😁😂

این رفتارای عجیب و غریبه مادر واقعا ادمو به تفکر وا میداره تا رفتارای عجیب و غریب بعدی خدا یارو نگهدارتون😁😁

۸
apollo ‌ ‌‌
۱۹ مرداد ۲۲:۲۶

آخ دلم 😂 چقدر خندیدم 😂

پاسخ :
😂😁همیشه بخندی خوشحالم که باعثه خندت شدمم
ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ
۱۹ مرداد ۲۲:۳۰

چه جذاب

بابای منم وقتی براش تلگرام ریختیم همین بود وای به حال اینکه اینستا بریزیم براش 

پاسخ :
😁😁😊
AliReza ‌‌
۱۹ مرداد ۲۲:۳۳

😂😂😂😐😂😂

پاسخ :
😁😂
کریمه کریمی
۲۰ مرداد ۰۱:۲۸

خنده دار و با مزه بود

 

خدا مادرتونو حفظ کنه🌸🌸🌸😊

پاسخ :
ممنونم😊😊
مترسک ‌‌‌‌‌
۲۰ مرداد ۱۱:۰۶

به این میگن سیاستای مادرانه! :))

پاسخ :
اره دقیقاا
پسـر زمـستان ツ
۲۰ مرداد ۱۴:۰۲

نتیجه اخلاقی

۱- سیاست های مادرانه رو فراموش نکنید 

۲- برا باباتون اینستا نصب نکنید 😂

 

دومی از همه مهمتره 😁

ته تغاری زمستون 🌹💙⁦❤️⁩

پاسخ :
دیگه کار از کار گذشته پسره زمستونی دیگه نصب شده و نمیشه پاکش کرد😁😁😂
پسـر زمـستان ツ
۲۰ مرداد ۱۴:۴۴

پس ایشالله فیلتر بشه که راحت باشی ته تغاری زمستون 😁🌹💙⁦❤️⁩

پاسخ :
👌🏻😂😁
فتل فتلیان
۲۰ مرداد ۱۸:۴۵

😅😂😂😂 باباتو نجات بدین 

پاسخ :
غرق شده دیگه جای نجات نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان