افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

تنها بودن با احساس تنهایی کردن کنار این همه ادم فرق داره

/ بازدید : ۲۴۵
ما خیلی وقتا پیش میاد که تو زندگی شکست می خوریم تو یه موقعیتی، واسه انجام دادن کاری، تو احساسات مون و ... اما اگه به خودمون ببازیم چی ؟ اگه ندونیم چیکار کنیم چی ؟ اگه گم کنیم اصلا چی میخوایم چی ؟
اینکه گاهی حتی با خودمون هم صادق نیستیم آزادهنده ست ولی خب چرا ؟
شاید از فکرامون گفتیم و طرد شدیم ، شاید کسی حاضر نبوده حتی گوش بده حرفامون و جدی شون بگیره .
ما آدما ترسیدیم ؛ اونم خیلی . وقتی هم بترسی دیگه خودت نیستی ، "نمیتونی" که باشی .
نمیگم میترسیم از قضاوت شدن ، ما می ترسیم از اینکه بخوایم تنهایی مون رو به کسی توضیح بدیم یا باهاش شریک بشیم و تنهاتر شیم ؛ نه که تنهایی بد باشه ولی وقتی بیشتر با تنهایی هات رفیق شی، دوستی با هر چیزی یا هر کسی جز اون برات سخت تر میشه ولی مگه نه اینکه تنهایی برای آدما ساخته نشده ؟ مگه نمیخوندیم که انسان موجودی اجتماعی است ؟! 
این روزا همه ی آدما تنهان ! حتی اونی که داره کنار عزیزش لبخند میزنه از ته قلبش احساس تنهایی میکنه .
بهتره بگم همه ی آدما تنهان !
یکی تنهاست با فکراش، یکی تنهاست با آرزوهاش ، یکی تنهاست کنار کسی که دوستش داره ! 
یکی هم تنهای تنهاست ...
تنها بودن با احساسِ تنهایی کردن کنارِ این همه آدم فرق داره ؛ اولی رو خودت انتخاب می کنی و باهاش حالت خوبه اما دومی دیگه انتخاب تو نیست . 
تو کنار بقیه می خندی ، حرف میزنی ، گوش میدی به حرفاشون ، همدردشوت میشی اما تــنــهــایــــی !
گاهی هم دوست داری هیچ حرفی نزنی اما بقیه بفهمن اینو. گاهی دوست داری زندگی نکنی حتی ، چشماتو ببندی و آروم یه گوشه بخوابی . 
از این خواب هایی که بی هوا خوابت می بره بدون اینکه برای بیدار شدن آلارم گوشیت تنظیم شده باشه ، بدون اینکه کسی نگرانت شه که سرت رو بالشت نیست! بدون اینکه نفهمی حتی چند وقته خوابیدی ...
یه وقتایی هست میخوای حتی مالِ خودت هم نباشی ؛ به جایی و کسی تعلّق نداشته باشی و نگاهِ کسی نگرانت نباشه و کسی ندونه کجایی اصلا ..
گاهی دوست داری معلّق شی بین بودن و نبودن ، اونوقت میتونی بهتر تصمیم بگیری بری یا بمونی ...
بی وزنی میدونی چیه ؟ من فقط دربارش شنیدم اما دوست دارم بی وزن شم !
بیخیال ! دوست دارم حتی حرف هم نزنم ...
دلم یه خواب آروم میخواد اما ...
اما در عوض هر روز صبح از خواب بیدار میشم ، تخت مو مرتب میکنم، موهامو شونه میزنم ، آهنگِ پر انرژی همیشه مو گوش میدم ، تو خونه صدای خنده هام می پیچه ؛ همون که مامانم میگه وقتی تو نیستی این خونه این همه صدای خنده نداره !
آره من هر روز می خندم با صدای بلند اما
دلم یه خواب آروم میخواد راستش !!!
۹
Little Pumpkin
۲۰ مرداد ۲۲:۲۷

اونقدر که این متن قشنگه ک از قشنگیش حرفی ندارم بزنم.🥺🥺💜💕

 

پاسخ :
وای مرسی بالاخره تحسینم کردی💞💫
Little Pumpkin
۲۰ مرداد ۲۳:۰۸

من همیشه تحسینت میکنم:)))💜💕

پاسخ :
سپاس😊
فتل فتلیان
۲۰ مرداد ۲۳:۳۲

👌👌

پاسخ :
😊😊
..Deniz ..
۲۱ مرداد ۰۴:۴۹

واو جانا چقدر قشنگ نوشتی 

حرف دل خیلیا رو زدیاااا😉🙂

پاسخ :
فداتشم من دنیز قشنگمم💕💫
پسـر زمـستان ツ
۲۱ مرداد ۱۰:۳۲

واقعا چه متن قشنگی بود یه کلام حرف دلم بود ته تغاری زمستون 💙⁦❤️

در ضمن قالبت هم قشنگ شده اما به نظرم فونتشو ساحل بزار بهتر میشه ته تغاری

پاسخ :
لطف داری پسر زمستونی 
باشه ممنون از راهنماییات استفاده میکنم😊
شی‍ ‍فته
۲۱ مرداد ۱۳:۴۷

چقد قشنگ نوشتی😢❤❤

پاسخ :
ممنونم شیفته جانم
Amir chaqamirza
۲۲ مرداد ۰۸:۱۴

چه متن خوبی.👌.

چه کارهای خوبی انجام میدین.

پاسخ :
لطف دارید
همراز دل
۲۲ مرداد ۱۶:۴۴

سلام 

حرف دل خیلی هایی رو که حتی خودشون هم ازش بی خبرن رو خیلی زیبا توصیف کردین 

پاسخ :
ممنونم همراز جان💞💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان