افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

با قضاوت هایمان،ساده ترین دلخوشی هارا از هم دریغ نکنیم🙂

/ بازدید : ۱۲۸
«خانوم بودن» خوب است
اما گاهی «دخترک» درونت را زنده کن
گاهی اوقات بلند بلند بخند
اصلا دوچرخه سواری کن
چه عیبی دارد اگر دلت خواست
لی لی بازی کنی
آواز بخوانی
عروسکت را بغل کن
موهایش را بباف
اینقدر ما را در بند و زنجیر سن و سالمان نکنید
هر گاه دلمان صورتی خواست
چه عیبی دارد در هر سنی صورتی بپوشیم؟
مردم عزیز من،
میشود لطفا کمی کمتر قضاوت کنید؟
این دلخوشی ها خیلی ساده اند
با قضاوتهایمان، 
ساده ترین دلخوشی ها را از هم دریغ نکنیم
ما فقط گاهی دلمان برای آن دخترک درونمان تنگ میشود
وگرنه سبک سر نیستیم
بگذارید به وقتش پیر شویم
ما هنوز خیلی جوانیم
هنوز برای این همه «خانوم» بودن زود است
بگذارید لااقل گاهی «دخترک» پر شور باشیم
#سیما_امیرخانیگاهی 
۵
پسـر زمـستان ツ
۲۴ مرداد ۱۸:۰۸

مردم عزیز ما به یک انقلاب فکری نیاز دارند بیشتر کتاب بخوانند قضاوت نکنند هر دروغ و شایعه ای رو باور نکنن تا هرکاری سرشون در نیارن و سر همدیگه کلاه نزارن 

مردم کشور من بهترین مردم جهان هستی ان اگر به فکر هم باشند چشم و چشم نکنند و همه رو یکسان نگاه کنند.

متن فوق العاده قشنگی بود #ته_تغاری_زمستون 💕😉

پاسخ :
اره واقعا همینطوره👌🏻
مرسی پسره زمستونیی خیلی خیلی زیاد به من لطف داری💫💞
..Deniz ..
۲۴ مرداد ۱۸:۲۱

من بچه ام ولی بقیه قبول ندارن 

اقا دوباره بزرگونه حرف زدن دلیل بر بزرگ بودنم نمیشه 

من بچهههههه م🥺

شکلات میخوام🍫

پاسخ :
بیااا من باورم میشههه بیا عشقم شکلات🍫🍫🍰🍰😁😁
apollo ‌‌
۲۴ مرداد ۱۸:۲۵

پاسخ :
🙂
مترسک ‌‌‌‌‌
۲۴ مرداد ۱۹:۴۸

دخترک؟ :)

خیلی خوب بود، دوسش داشتم ^_^

پاسخ :
ممنونم مترسک 
مرسی که وقت گذاشتی و خوندی خوشحالم خوشت اومده
Amir chaqamirza
۲۵ مرداد ۰۸:۲۰

واقعا درست میگید،چرا خودمان رو بزرگ جلوه بدیم،هر کسی یه کودک درون داره،فقط بعضی ها روشنن بعضی ها خاموش.

پاسخ :
👌🏻👌🏻👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان