افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

روزنوشت پاییزی ۲۸ آبان🍂🍁

/ بازدید : ۹۳

سلام بچه ها باز دلم کشید بیام اینجا یهویی دلم هواتونو میکنه بس که شما خوبید💗😉😇.بس که فضای بیان آرامش بخشهه😍.خب اومدم بگم نمیدونم شما هم فیلم طنز صفر بیست و یک شبکه سه یا فیلم از سرنوشت سه شبکه دو رو میبینید من‌که به شدت عاشق این دو فیلم شدم از ۸ و ۴۵ دقیقه تا ۱۰ تلویزیونه خونه ماله منه و من بسی خوشحالمم 😅😅😂همیشه غصه میخوردم چرا بقیه تلویزیون میبینن ولی هیچ فیلمی نیست که من دوست داشته باشم که بخوام بخاطرش تلویزیونو تصرف کنم😅ولی بالاخره این دو فیلم باعث شدن من از مجازی و گوشی ساعتی دورباشمم که هم گوشی یه خستگی بخوره هم این چشمای بیچاره.واقعا با این وضع اموزش مجازی بس که مجبوریم چشممون رو گوشیو لبتاب باشه هم چشامون ضعیف میشه هم گردن دردو سردرد بخاطره این نور لبتابو گوشی خلاصه که این آموزش مجازیم خودش اوضاعی شده واقعا.خب داشتم میگفتم فیلم صفر بیست و یک که طنزه  و میتونه تو این بحرانه کرونایی لبخند رو لباتون بیاره و ازسرنوشت که نگم الان که مجموعه یک و دوش تموم شده و من به شخصهه خیلی پیگیر نبودم و یکو دو رو خیلی ندیدم ولی عاشقه قسمته سه شدمم واقعا بنظرم قشنگه و اینم بگم رو کیسان دیباج یا شخصیت سهراب بسی کراش زدم کله فیلم به عشقه این میبینم🥺😅🤗.و عاشقه اون لحظات عاشقانش با آرزوام این بشر واقعا چه شخصیته کیوتی داره جذبش ،صداش 😅😅🥺خیلی خوبه امیدوارم که این دوتا فیلم تموم نشن چون تنها ساعاتین که من اندکی از این مجازی فاصله میگیرم اگه نمیبینید که پیشنهاد میکنم ببینید اگه میبینیدم که چه بهتر

خب من این آهنگو که توی از سرنوشت بود دان کردم وعاشقش شدم امیدوارم شماهم گوش بدید و لذت ببرید💗😇🍂دریافت

دوستون دارم خیلی زیادد😇🤞🏻

۵
Emma 🌨️
۲۸ آبان ۱۵:۰۴

سریال صفر بیست و یک که در قالب طنز و ماجراهای دو باجناق و خانواده‌ی دوست داشتنی‌شونه بسیار مورد پسندمه.

توی این اوضاع کرونایی بعد از دورهمی این سریال برای ۴۵ دقیقه در روز روحیه‌مو نگه میداره:) 

شاید جنبه‌ی طنزش پایین باشه و یا زیاد کسی متوجه نشه اما اگه پیگیر سریال باشید میتونید متوجه شوخی های سریال بشید:) 

 

پاسخ :
دقیقا همینطورههه👌🏻👌🏻👌🏻
sepid.v ~|
۲۸ آبان ۱۷:۰۶

از سرنوشت خیلی قشنگه

پاسخ :
اوهوم خیلی😇😇
Vɪᴏʟᴇᴛ シ︎
۲۸ آبان ۱۷:۲۳

چه عجب عجب خوش اومدی😇

من نگا نمیکنم کلا

پاسخ :
سپاس سپاس 😇😅.💗
امیر +
۲۹ آبان ۱۶:۳۷

این دو تا سریال رو که نگاه نکردم 

ولی قبول دارم هیچ فعالیت دیگه‌ای نیست و چشمای آدم هم ضعیف می‌شه به خاطر همین کلاسا :(

پاسخ :
اوهوم همینطوره😇😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان