افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

کشف بزرگ درمورد استاد🧚‍♀️

/ بازدید : ۱۰۴

بچه ها امشب یه کشف بزرگ کردم یعنی کشف بزرگوو کرده بودم امشب دیگه به کشفم یقین یافتم😂.استاد تکنیکمون واقعا مشکل دارهه اولین بار تو واتساپ ازش سواله فیزیک پرسیدمم کنفرانس داشتم و خب حس کردم استاد فیزیک جوابه سوالمون رو نمیده از این استاد تکنیک پرسیدم اول خودمو معرفی کردم بعد از سه ساعت باز گیر داد اسمت چیهه😑😂🤦🏻‍♀️باز مشخصات دادم گفت سوالاتونو بفرستید فرستادم گفت نفرس زنگ بزن گفتم چشم بعد ده دقه گذشت دوباره واتساپ پی ام داد همی الان زنگ بزن بهش گفتم استاد سوالام تو قسمته شکلهه بعد عکسه کتابی که از روش فیزیک میخونیم رو فرساده میگه ای کتابو تهیه کن حالا من عکسایی که واسش سند کردم از رو همین کتاب بود😂😂🤦🏻‍♀️😑.بعد میگم استاد همین کتابه عکسا میگه خب هیچی گفتم زنگ بزنی کتاب بهت بگم بعد گفتم استاد سوالام گفت سوالای فیزیکو از استاد فیزیکتون بپرس من نمیتونم تو درسه استاده دیگری دخالت کنم😐😐😐.میخواستم بگم خب همون اولش میگفتی نتمو حروم نکنم داست بفرستم و ته بحثمون باز پرسید اسمت چیه و ترمه چندی😐😑😑🤦🏻‍♀️😂.دیگه رسما خیل یمراعاتشو کردم بلاکش نکردمم .خب اون اتفاق گذشت و امروز یه سوال داد گفت جوابشو پی ویش بفرستیم و سوال تو کتابه ما نبود من از ترم بالاییامون پرسیدم و جوابو فرستادم وقتی سین کرد دیدم داره تو وات بهم زنگ میزنه😑😂😂😂🤦🏻‍♀️سریع واتو ترک کردم بالاخره زنگ زدنشو گداشت کنار و نوشت اشتباه با ذکر منبع بنویسید و من گفتم سرچ زدم تو نت نبوده از ترم بالاییا پرسیدم  و اینا بعد برگشته میگه منظورم سولفات باریم خوراکیههه😑😑😐دوسته ترم بالام گفت خدا خودش شفاش بده تو قلب همش تزریقیه خوراکی کجا بوده ای قلبو مریو باهم قاط زدههه😂😂🤦🏻‍♀️واین بود پی بردم واقعا این استاد مشکل داره😂😂🚶‍♀️🚶‍♀️هربار رفتم پیویش منو از کارم پشیمون کردههه🤦🏻‍♀️

۵
mahdi beiki
۰۸ دی ۰۰:۰۵

الحق که لایق بلاک است 😂

پاسخ :
اره ولی متاسفانه این  استاد تا ترمای اخرم در جوارمونه😂😂🤦🏻‍♀️
mahdi beiki
۰۸ دی ۰۰:۱۱

یا ابلفضل 😥

پاسخ :
اره متاسفانه🤕
Mobina ‌‌
۰۸ دی ۰۰:۱۶

خدایا تمام استادان را شفا بده 😂👌🏻

پاسخ :
الهیییی آمینننننن
فاطـღــمه ♬♪
۰۸ دی ۱۱:۴۷

یدونه هم ما از اینا داریم خخخخخخخخخ

پاسخ :
😂😂👌🏻پس همدردیم
AliReza ‌‌
۰۸ دی ۱۸:۱۹

خدا صبر بده😂😐🌹

پاسخ :
اره واقعا😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان