افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

به پیشواز امتحانات😢

/ بازدید : ۱۰۷

هروقت امتحانا شروع میشه روحیم بسی دگرگون میشه با اینکه هنوز اولین امتحانو ندادم ولی خیلی خستم 😢

باز‌گردن دردم داره استارت میزنهه که پدرمو در بیاره اینم با من سره لج افتاده روزه عادی نمیاد کهه🤦🏻‍♀️😂بگذریم فردا امتحانه فیزیکه وای که هیچوقت یادم نمیره ترم پیش همه نمراتم بیست دوتا فیزیکی که داشتیم قشنگ زد تلاشامو به هدر داد و واقعاهم فیزیکه ترمای پیش سخت بود.این ترمم حجمش زیاده و استاد متاسفانه فصلای راحتشو خودش درس داد سختارو انداخت رو دوشه بچه ها که ارائه بدن و اونا هم فقط سرتهشو زدن که چیزی گفته باشن امیدوارم این فیزیک مثه فیزیکای ترمای قبل نشه.الانم که دارم این متنو مینویسم خیلی خستم

و خیلی اتفاقی یه آهنگ پلی کردم بعد خوشم نیومد همینجور داشتم رد میکردم رسیدم به این آهنگ که خیلی وقته توی لیست اهنگام دکور بوده و گوشش نکردم والان بعد از مدتها باز دارم گوشش میدم و عینه همون روزه اولی که این اهنگو یکی از دوستام پلی کرد عاشقش شدم  دوباره همون حسو دارم و انگار همون شوق اونروز باز درونم زنده شده

دریافت

اومدم بگم که برای امتحانه فردام دعا کنید که نتیجه این همه مدت تلاشم به هدر نره خیلی دوستون دارم💗💓💖

۴
yekidie erf
۱۲ دی ۲۱:۴۸

سخت نگیر.
میتونی

پاسخ :
امیدوارمم🙏🏻😢
mahdi beiki
۱۲ دی ۲۱:۵۰

فــــردا ریــــاضــــی دارمــــ 😭😭😭

برام دعا کنید 🙏

پاسخ :
حتماا 
آقای سین
۱۲ دی ۲۲:۰۵

من به استقبالشون نمیرم اونا پرو هستن میان :((

پاسخ :
اوهوم😢🥺
فاطمه حسینی
۱۳ دی ۰۶:۵۷

درست میشه و بهترین نتیجه رو میگیری خودتو اذیت نکن 

منم بدترین روزامو تو امتحانا میگذرونم چون خییلی استرسی میشم و همه چی بهم میریزه 

مهم اینه  خودت بتونی برای خودت قشنگش کنی و تغییرش بدی ... شاید مدیتیشن کردن برا کم شدن نگرانیات خوب باشه :)

موفق باشی :)

پاسخ :
اره درسته 💓💗
مرسب فاطمه جانمم💗💓
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان