افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

دلیل برای دل خوشی بسیار است✌🏻😇

/ بازدید : ۱۰۰

همیشه به مامان میگفتم بزار موهامو رنگ کنمم موهام زیادی مشکیه

واما امروز تویه آینه جلویه نور داشتم به خودم نگاه میکردم و دیدم پایینه موهام تو نور خرمایی هست😍🦋

و من بسی ذوق مرگ شدم🥳😇

 

این همه مدت متوجه این نشدم ما آدما گاهی چقدر به خودمون گذرا نگاه  میکنیم کافیه به خودمون توجه کنیم اونموقع خیلی چیزا میبینیم که خودمونو بخاطرش تحسین کنیم✌🏻😎

۶
mahdi beiki
۲۷ دی ۱۵:۰۱

دقیقا 👌🙂

پاسخ :
😇✌🏻
پسـر زمـستان ツ
۲۷ دی ۱۵:۲۹

اره کلا ما ادما قابلیت های باحالی داریم که خبر نداریم :)

پاسخ :
اره همینطورهه👌🏻
فاطـღــمه ♬♪
۲۷ دی ۱۵:۴۰

من موهام رنگش خرمایی هست تو نور قهوه ای روشن میشه 😍

پاسخ :
چه جالبب😍😍😍
توکــا (:
۲۷ دی ۲۱:۵۳

من به دلیل این رنگ خرمایی تنها چیزی بود که تو افتاب میموندم 😁

پاسخ :
😍😂😂🤭
Amir chaqamirza
۲۸ دی ۱۸:۲۸

سلام سلام سلام

چقدر خوب وعالی...

واقعا درست می گید...  :)

این همه نقش و عجب بر در و دیوار وجود٫هرکه فکرتنکند نقش بود بر دیوار.

پاسخ :
دقیقااا👌🏻😊
فاطمه حسینی
۰۱ بهمن ۰۷:۱۹

عههه دختر مشکی به این قشنگی :))))

پاسخ :
یه خورده دلم یه رنگ دیگه خواس تو به بزرگیه خودت ببخش😅💖😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان