افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

بیاید تا ابد سبز بمونیم💚🌿

/ بازدید : ۸۵

کاش این بذر کینه و حسادت از هممون دور باشه

وقتی نگاه میکنم میبینم چقدر بده به جا اینکه واسه موفقیتو پیشرفت یه نفر دعا کنیم 

به جاش بشینیم واسه موفق نشدنش ذوق کنیم و منتظر باشیم یه جارو خطا بره که آبروشو ببریم

کاش واقعا بشینیم فکر کنیم و این بذر رو تا جوونه نزده و کله وجودمونو سیاه نکرده به کل ریشه کنش کنیم چون مانع از سبز شدنمون میشه ،مانع از پیشرفتمون میشه.بیاید هر چیزی که شد سبز بمونیم و نزاریم هیچی مانع از سرسبزیمون بشه و مارو پژمرده کنه🌿💚

۳
پـسـر زمسـتـان ツ
۱۴ بهمن ۲۳:۴۱

چه قشنگ نوشتی 

ته تغاری زمستون دنیا باید خوب و بد باشه البته تو ایران فعلا همه چیز بده :|

کسی که حس کینه داره و تو ازش مطلعی باعث پیشرفتته هرچی بخوام بگم تو ایران ما به دلایل خاص وجود نداره چرا که ریشه سبز بودن رو زدن و به جاش کینه پرورش دادن دیگه همین باعث میشه که مردم نسبت به هم بدبین باشن 

شاید یه روزی در این مورد پست بنویسم البته میدونم که خیلی سیاسی میشه :))

پاسخ :
آی دقیقا منم یه مدت همش دوس دارم برم اونور حس میکنم اینجا جای زندگی نیست وواقعا خیری از ایران ندیدم اما خانواده اصلااا راضی نمیشن😢
فآطم ..
۱۵ بهمن ۰۶:۳۸

چه قشنگ بود :(

پاسخ :
من نظراته قشنگ تورو نداشتم چجوری میخواستم وبلاگو اداره کنم بیا در آعوشم مرسیی واقعا💚💚🌿🌿😚😚😚
Amir chaqamirza
۱۵ بهمن ۰۹:۱۵

سلام سلام سلام

چه زیبانوشتید...  :)

پاسخ :
مرسی مرسی چشماتون زیبا میبینه و مثله همیشه به منو متنام لطف دارید😊😇🌿
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان