افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

روز مادر،قشنگترین هدیه خدا مبارک💓🌿

/ بازدید : ۴۸

وقتی بر میگردم و زندگیمو مرور میکنم میبینم در هر لحظه خوب و بدش بهم قوته قلب دادی

کنارم بودی راهم کج شد هشدار دادی پیشرفت کردم تشویقم کردی و گفتی تا لحظه ای که زنده ام کنارتم و پشتتم تو برو جلو از هیچی نترس.

درسته خیلی جاها نظرم و دیدگاهم باهات فرق میکرد و از صبح تا شب مثه پت و متیم باهام البته پت ومت خوب بودن مثه تام و جری ولی بدون خیلی دوست دارم مامانم‌،بدون هر کاری میکنم برای اینکه بهم افتخار کنی

روزت مبارک 💜💓💫

و هم چنین روز همه مادرای مهربون مبارک باشه ایشالا همیشه تنشون سالم باشه و سایشون بالای سره ما مستدام باشه💙🦋

دریافت

۱
sara
۱۴ بهمن ۲۳:۵۳


وبلاگ خوبی دارید 

امید وارم بهترین هارو داشته باشید
 

پاسخ :
ممنونم لطف دارید💫🙏🏻😇
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان