افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

تولدت مبارکlittle pumpkin🥳

/ بازدید : ۶۶

امروز روز تولده کسیه که وقتی پامو گذاشتم تو بیان 

خیلی بهم قوت قلب داد همیشه کمکم کرد

هر وقت خواستم حرف بزنم همیشه گوشی واسه شنیدنه حرفام داشت

همیشه کمکم کردکه بهترین تصمیمو بگیرم 

تو قشنگترین هدیه بیان به من بودی تولدت مبارک دختره روزای سخت

بهترین ها رو تجربه کنی لیتل جانم 💫💗🥳

حیف که کیلومترها بینمون فاصلش اما مهم قلبامونه که بهم نزدیکه💜

 

همه زیره این متن کامنت بزارید و تولده لیتلو تبریک بگید و کلی آرزوهای قشنگ کنید واسه دخترکم🌿💚

۵
mahdi beiki
۱۷ بهمن ۱۲:۱۴

🎁🎁🎁

پاسخ :
😊
Little Pumpkin
۱۷ بهمن ۱۳:۳۰

مرسیی:)⁦❤️⁩💕

و به نوبه‌ی خودم ارزو میکنم هیچکس به کتفش نباشه ک تو این پست رو گذاشتی

خدایا چرا چنین میکنی با من؟ 

از صبحی صد نفر پدرمو در اوردن.

غلط کردیم به دنیا اومدیم.

دوستان هیچی نگید ضایع شه😂

پاسخ :
خاککک😂😂😂😂
که تحویلتم میگیرن به کتفتم نیست 🔪😂😑
خوبی بهت نیومده
ســـآیـღــه ..
۱۷ بهمن ۱۴:۴۲

تولدت هپی مپی 😊

انشالله چندین سال دوستیتون پایدار بمونه 👏🌹

پاسخ :
مرسی عزیزه دلممم🌿💚
امیر +
۱۷ بهمن ۱۵:۳۴

تبریک بهشون :)

البته اگه می‌خونن کامنت رو شیرینی هم بدن :)

پاسخ :
ممنونم 
اره میخونن شیرینی اون تازه راضی نبود واسه تولدش تبریک بگمو متن بزارم چه برسه شیرینی بده 😁😅
نه والا ما از این شانسا نداریم تولده خودم ایشالا😅
پـسـر زمسـتـان ツ
۱۷ بهمن ۱۸:۰۴

تولدشون خیلی مبارک 

دوستیتون پایدار 🌹

ته تغاری زمستون 💫

پاسخ :
ممنونم🌿
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان