افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

غیرطبیعی شدم😑

/ بازدید : ۷۱

تازه معنی اعتیادو فهمیدم،اونقدر غرق این سریال شدم که شنبه ها از صبح تا بشه ۸ونیم و این سریال ترکیه ای شروع بشه لحظه شماره میکنم ،امشب پارتاش که تو اینستا اومد هر چی میزدم باز نشد کلی گریه کردم واسه اینکه چرا باز نشد و اومدم نتمو هات اسپات کردم به لبتاب با لبتاب رفتم اینستا و تک تک پارتارو با دقت دیدم سره بعضی از پارتا کلی اشک ریختم ،سره اینکه امروز هانده و کرم لایو گذاشتن و من نیم ساعت قبل از لایوشون از اینستا لاگ اوت کردم و نفهمیدم لایو دارن کلی از دسته خودم عصبی شدم ،این رفتارا واسه خودمم غیر طبیعی شده جوری شدم که عشقای سریالی رو باور میکنم بخاطرشون اشک میریزم اما عشقای دنیای واقعی نه🤦🏻‍♀️.همش میگم یعنی میشه منم اینجور عشقی که تو فیلمه تجربه کنم واقعا خودمم خودمو درک نمیکنم فقط میدونم که تا بیشتر غرق نشدم و فرو نرفتم باید یه جوری این سریالو بزارم کنار 😢رواله زندگیم عجیب شده اصلا غیر طبیعی واقعا این سریالای ترکی تاثیرات عجیب و غریب رو آدم میزارن.باره اوله دیوانه وار طرفدار بازیگر میشم کله اکسپلورم پراز پارتای این سریال و عکسای هانده و کرم شده واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم زیادی غرق شدم کله هفته فکرم درگیره فیلمه که قسمته بعد چی میشه الان قسمت ۳۰ هست من باز بر میگردم از قسمت یک میبینم🤦🏻‍♀️این سریال واقعا با من چیکار کرده دارم به فنا میرم نطره شما چیه؟

۶
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
۱۹ بهمن ۰۲:۴۵

من قبلا توصیه میکردم که فیلمای با ارزش تر ببینید ولی هرکسی با یه سبک خاص ارتباط برقرار میکنه و منم زیاد سریال ترکی ندیدم پس حق ندارم نظر بدم و از 6 ضلعی عشقی و روابط اجتماعی پیچیده اصلا سردرنمیارم و فیلم برام باید کاملا محتوای سنگین داشته باشه و اصلا مهم نیست زشت ترین آدما بازیش کرده باشن

این همه گفتم که بگم نظری ندارم چون واقعا آدما مثل هم نیستن یکی خوش خیاله یکی بدبینه یکی تمام زندگی و فکرش اینه که عاشق بشه بیفته توی بغل یکی و واقعیت زندگی همون چیزیه که توی ذهن هرکسی تعریف میشه و باید از همون چیزی که خوشت میاد نهایت لذتو ببری و آروم آروم چیزای دیگه رو هم درکنارش امتحان کنی تا بقیه جوانب رو هم از دست ندی

پاسخ :
درسته همینطوره واقعا
mahdi beiki
۱۹ بهمن ۰۸:۵۳

کاملا عادیه
خودم وقتی پیکی بلایندرز رو گرفتم یک هفته ای همش رو دیدم

چرنوبیل رو 1 روزه دیدم

سریال Boys رو هم یک هفته ای دیدم
این خاصیت ما سریال باز هاست 

فراتر از زمان حرکت میکنیم 😂

پاسخ :
😅😅خب پس خوبه حسه تنهایی نمیکنم شما هم همینطورید
sepid.v ~|
۱۹ بهمن ۱۰:۲۹

چ سریالی

پاسخ :
تودرم رابزن 😻
توکــا (:
۱۹ بهمن ۱۲:۱۲

فیلمای ترکی مخربِ کم کم زندگی رو هم میپاشونه چیزی که من دیدم!

پاسخ :
خودمم چیزای خوبی نشنیدم نه این مخرب نیست این چیزای سادشم ساده ها شبکه فوکس سانسور میکنه😅😂🤦🏻‍♀️ولی ذهنو در گیر میکنه
Vɪᴏʟᴇᴛ シ︎
۱۹ بهمن ۱۶:۱۱

پشیمانی گلویم را فشار میدهد

من باید درستت کنم چون خودم توی این راه کشوندمت 🥺

خوشم میاد گفتی دیگه نگاش نمیکنی😼

و اره باید بذاریش کنار زیادی درگیر شدی 

#میدونی کی م دیگه؟! :/

پاسخ :
آی معلومه مگه میشه آدم دوستای خوبشو نشناسه😚
وای خیلی سعی کردم ولی دقیقاا مثه معتادا نشد که بشهه 
فک کن جایی که سرکان فراموشی گرفت ادا یادش نمیاد من نمیگفتم بابا فیلمهه پا به پای ادا گریه کردم نمیدونم چرا😢😢
Vɪᴏʟᴇᴛ シ︎
۱۹ بهمن ۱۹:۰۷

کم‌کم خوب میشی 

امیدوارم🙄

پاسخ :
خودمم امیدوارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان