افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

سوپرایز ولنتاین❣🤗

/ بازدید : ۱۱۱

دریافت

خب بالاخره منم واسه ولنتاین و البته پیشاپیش از این باکسای جینگول دریافت کردمم.حالا از کی از داداش😁😅خدایی این سری واقعا سوپرایز شدم چون من و داداش مثه تام و جری فقط بلدیم بحثکنیم از ۲۴ ساعت یه روزم ۲۴تا کلمه  هم بعضی وقتا حرف نمیزنیم😂🙂.

ولی خب دیگه منم بالاخره کادوی ولنتاین دریافت کردم اونم سه روز جلوتروالان رژیمم وفقط میتونم اون آبنباتا و شکلاتارو نیگا کنم😢🥺🤕

۹
پَـــــر واز
۲۲ بهمن ۲۰:۲۳

چه باکس قشنگی شده^_^

درک می کنم رژیم بودن کنار این شکلاتا واقعا یه چیزی شبیه شکنجه اس:(

 

پاسخ :
چشات قشنگ میبینن گلی💗❣
اره عذاب میکشمم واقعا ولی خب لاغری و اندام خوب واقعا نعمتهه😢
پـسـر زمسـتـان ツ
۲۲ بهمن ۲۱:۴۵

چه داداش مهربونی

میگما ته تغاری زمستون حالا که نیاز نداره نمیتونه استفاده کنه برا یکی بفرسته ترجیحا دی ماهی باشه :)))))

پاسخ :
والا نیست من تعجب کردم اصلا باورم نشد واسه من گرفتع
نه میمونه واسه بعده رژیمم😊🙂
و اینکه باکسه دخترونس توش خرسه به درد پسر نمیخوره
AliReza ‌‌
۲۲ بهمن ۲۲:۵۳

واجب شد بری واسش زن بگیری، دیگه بدبخت چجوری باید غیرمستقیم حرفشو بزنه😂🤦‍♂️


+خیلی قشنگه دمش گرم :)

پاسخ :
وای علیرضا هنوز حس میکنم اینو واسه دوس دخترش گرفته کات کردن دیگه داده به من😂😂😂
mahdi beiki
۲۲ بهمن ۲۳:۱۲

چرا روز ولنتاین فقط مرد ها باید کادو بدن
مگه ما دل نداریم ؟

به خدا ما هم کادو دوست داریم و از گرفتن کادو ذوق مرگ میشیم (البته اگر جوراب نباشه)

پاسخ :
آخی دلم سوختت😅😅به شدت حرفات منطقیه

حصـــــــcafeh.ـــــین ..
۲۲ بهمن ۲۳:۳۰

:))

پاسخ :
😊
AliReza ‌‌
۲۲ بهمن ۲۳:۳۳

نهههه😂😂مثبت فکر کن😂🤦‍♂️

پاسخ :
😂😂😂منو میشناسی فقط منفی فکر میکنم😂😂😅
توکــا (:
۲۳ بهمن ۰۲:۴۳

نصف نصف 🙈

پاسخ :
😅😅قبول بیا ببر
توکــا (:
۲۳ بهمن ۱۳:۳۹

آماده اش کن بذار دم در تا بیام ببرم😁

پاسخ :
😅😅😂
پـسـر زمسـتـان ツ
۲۳ بهمن ۱۸:۱۰

خب شاید اون پسر میخواد به یه دختر هدیه بده از این دید هم نگاه کن ته تغاری زمستون D:

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان