افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

روزانه نویسی🙂

/ بازدید : ۱۱۳

امروز اومدم یه تنوع درروزهایی که از صبح تا شبش دراین اتاق میگذره ایجاد کردم اونم این بود که با دوستم رفتیم پیاده روی 🙂.شاید باورتون نشه ول یاز ساله کنکور ارادته خاصی به این اتاق پیدا کردم واقعا بجز ناهارو شام و صبحانه که میرم توی هال بقیش همش تواین اتاقم یه جورایی حسه امنیت بهم میده وقتی تویه اتاقم حالم خوب هیچکاریم که نداشته باشم ولی دوست ندارم این اتاقو ترک کنم خب داشتم میگفتم خلاصه ظهر رفتیم پیاده روی،ومن ارادته خاصی به خوابه ظهر دارم بعدش برگشتم ساعت ۵ و نیم اینا بود و خلاصه سردرد بدی گرفتم از اون سردردا که آدمو کلافه میکنه هی باخودم کلنجار رفتم که نخوابم گفتم خیلی به شب نمونده بدخواب میشم دیدم نه نشد ۷ونیم رفتم بخوابم واقعا این سردرد نذاشت فقط چشامو روهم گذاشتم،به امیده اینکه شب بتونم درست بخوابم چون فردا باید این آقای الف_ع معلم تعلیم رانندگی رو ۷ ونیم صبح تا ۹ تحمل کنم واقعا که صبحی که با این شروع شه چی بشه🤦🏻‍♀️😂😅.نگم براتون از شیرین حرفیاش دو دستی فرمونو میگیرم میگه دختهه یه دس رو فرمون یه دست رو دنده مگه ضریح امام رضاس حاجت میده دو دستی گرفتی🤦🏻‍♀️.دوباره تا یه ذره فرمونو سفت میگیرم میگه دختر زخمه بستر گرفتی اینجوری که سفت گرفتی ولش کن😅

یه دوبار بد ترمز زدم گفت وای کمرمورگ به رگ کردی با ترمز زدنت باید برم ننه مارو(خودمم نمیدونم اینی که گفت کیه واقعااا😂😂🤦🏻‍♀️ولی فک کنم از این پیرزنا هستن که دست دل میزارن وقتی یکی گیر کنه ) کمرمو جابندازه وخلاصه از وقتی سوار میشم یه ریز این دوساعتو حرف میزنه و اونجا بود که میخواستم بگم کاش همون ننه مارو زبونتو از حلقت میکشید بیرون بلکه گوشه من یه خورده استراحت کنه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤕.مثلا جاهای هست که عقب عقب باید بریو اینا میگه لال از دنیا نری بگو استثنا🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😁.وبگم خداروشکر که این مربی تعلیمم نبود وگرنه دیونه میشدم ولی اگه زبونشو فاکتور بگیریم واقعا مربیه خوب و ماهریه فقط زیاد حرف میزنه😁

واینکه پست تاج گلمو واسه تولدم آورد لباسمم حاضره کیک مونده واسه عکس اونو دیگه واقعا کاره باباس هرچند تا یک اسفند خیلی مونده ولی خب باید چند روز زودتر برم واسه عکاسی که عکس رو تا یک اسفند بهم بده.کادوهاتون اماده باشه لطفا با پست واسم بفرستید😅😁

وواقعا امسال تولدم خیلی زود رسید هرسال کلی انتظارشو میکشیدم ولی دیر میومد امسال بنظرم خیلی زود اومد حس میکنم وقتی انتظاره یه چیزیو بکشی دیرتر زمان واست میگذره.

واینکه این آهنگ الکی و منو برگردون از علی یاسینی هم هنوز نیومدن ومن همچنان در خماری دمو این دوآهنگ موندم و لحظه شماری میکنم که بیان🙂

دریافت

وامروز یهویی رفتم توفکره بلاگری که خودش ایرانی بود شوهرش هندی واقعا درک نکردم چطور زندگی میکنن ادم تواین دوره زمونه که همسایشم نمیتونه بشناسه وبهش اعتماد کنه چه برسه اینکه اصلا طرف ماله کشوره دیگه باشه البته نمیخوام قضاوت کنم  و خودم عشق رو قبول دارم ولی  برام یه خورده عشق و داستان زندگیه این بلاگره غیرقابل درک شده حتی نوشته بود زبونه فارسی بلد نیست و ما انگلیسی حرف میزنیم ونشستم فکر کردم وای چقد سخت چجوری همو میفهمن درک میکنن ولی جووابی نیافتم

 

۴
پَـــــر واز
۲۳ بهمن ۲۳:۲۲

امیدوارم هرچه زودتر کلاسای رانندگیت تموم شه و راحت شی:)

راستی تولدت پیشاپیش مبارک^_^

عکساتو باید بهم نشون بدیااا:دی

پاسخ :
مرسی مرسی تموم شده این اضافس اخه امتحان دادم رد شدم نگفتنم که تعلیم بگیرم اما خانواده میگیرن😅🤦🏻‍♀️
مرسی قشنگم حتماا 
خصوصی واسم ایدی تلگرامتو یا شماره واتتو هر چی دوست داری بزار خوشحال میشم بیشتر حرف بزنیم و عکسامو واست میفرستم❣❣💗💫😻
توکــا (:
۲۳ بهمن ۲۳:۵۲

دقیقا همین حرفو به منم زدن😂 میگفتن چته دو دستی گرفتیش خب😂😂

یبار اینقد گیجم کردم سرم بردم پایین که ببینم پام رو کلاچ هست یا ن بعدشم غش غش بهم میخندید 😄

قدرش رو ببین کلاسای خوبین من دلم براشون تنگ شده 😍

پاسخ :
😂😂😂سعی میکنم هر چند به خونه افسرا تشنم ولی خب
جیرآن ..
۲۴ بهمن ۱۵:۳۲

بعداینکه کامنت گذاشم 

بقی کامنت هارو خوندم فهمیدم قبول شدی 

دیگ حال نداشتم پاکش کنم🤣

 

اخه خودت نوشتی یهو زدی رو ترمز گفتم حتما جلسات اولته :)))

پاسخ :
ارهه اخه اولاش یه خورده سفت ترمز میگرفتم الان حرفه ای شدم😂😂😅اگه باز این افسری که میاد واسه رانندگی گیر سپیچ نده😁ایین نامه رو قبول شدم شهری هنوز مونده😅🤦🏻‍♀️
mahdi beiki
۲۵ بهمن ۰۲:۴۵

یا ابلفضل 
باور کن وقت نمیکنم بخونم 
امیدوارم همیشه موفق باشی 😉

پاسخ :
مرسی مرسی😁🙂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان