افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

ولنتین خود را چگونه گذراندید🙂

/ بازدید : ۱۳۶

این امتحان عملی رانندگی کاری کرده از یکشنبه های هفته متنفر شم از زندگی متنفرشم😢😑واقعا کی گفته ادم واسه پشته ماشین نشستن باید گواهینامه بگیره اصلا ،خیلی از اینایی که پشته ماشین میشینن بدونه گوهینامه خیلی بهتر از اونایی که گواهی نامه دارن رانندگی میکنن.واقعا چرا این افسراا اینجورین چرا من همین که سواره ماشین میشیم از استرس لرزم میگیره وهمه چیز یادم میره😢🤕.واقعا مربیای تعلیم همشون تعجب کردن من سه بار رد شدم چون عالی میروندم،خستم از شنیدنه چیزای تکراری پارک دوبل دور یه فرمون دور دوفرمون عقب برو 😑😑😑از شنیدن حرفای تکراری خستم از این روزای تکراری خستم از این همه استرسی که واسه این امتحان بهم وارد میشه دارم خفه میشم واز بی درکیه اطرافیان دیگه بیشتر از همیشه کلافم😢😢.مامان که دوبار اومده بعد برگشته میگه این چه طرز رفتن بود چرا اینکارو نکردی چرا دقت نکردی ،آخه یکی نیست بگه تو شرایطم نیستی تجربه نکردی ساکت شوو😑😑.الان متوجه شدم چرا از محوطه این اتاق دوست ندارم برم بیرون چون آدمای بیرون بهم حسه امنیت نمیدن ،وای از بی درک بودنشون که واقعا کلافم کرده.

خب داشتم میگفتم امروز سوار ماشین شدم گفت عقب برو اصلا نفهمیده بودم دختره قبله من پارکه دوبل گرفته و باید دوبار فرمونو بچرخونم و سوار نشده پیادم کرد 😑😑از همونجا که گفت پیاده شو کله مسیرو گریه کردم کله صبحو گریه کردم ،هنوزم بهش فکر میکنم که کلی بلد بودم بعد حتی نذاشت یه ثانیه از سوار شدنم بگذره پیادم کرد گریم میگیرع😪😓.این مدت اینقد خبرا شنیدم انگار منتظره یه اشاره بودم که گریه کنم که قد تموم این مدتی که تظاهر به خوب بودن کردم بغضمو بشکنم و گریه کنم تو خیابون همه بهم زل زدن و نگام میکردن  اما واسم مهم نبود،حتی کلی بدو بی راه به افسر گفتم و امیدوارم شنیده باشه😑.از یکشنبه ها متنفرم متنفر از این افسر متنفرم از این امتحانی که کله هفته رو واسم زهرکرده متنفرم،حتی این استرسو موقع کنکورم تجربه نکردم،کله رگای سرمو چشام درد میکنن بس که گریه کردم،امروز حسه خستگیم تمومی نداره ،دوس ندارم از رختخواب جدا شم و امروز بیشتراز همیشه حسرت میخورم ای کاش درسم تموم بود سره کار بودم کاش بورس میشدم میرفتم یه کشوره دیگه  که توش استرس ،ناراحتی نباشه بتونم خوشحال باشم نه خوشحالیه مصنوعی خوشحالیه واقعی،و و تو لحظاته ناراحتی بیشتراز همیشه حسه تنهایی میکنم میگم کاش کسیو داشتم حرفمو میفهمیدو درکم میکرد😓😪،کاش حداقل خواهر داشتم.

بگذریم ولنتاین به دهنم زهر شدوشد بدترین روزه زندگیم ببخشید دیگه از ناراحتیام نوشتم ،این تنهاراهی بود که میتونستم یه خورده آروم شم🙂😻

اما ولنتاین رو به همه تبریک میگم امیدوارم اونایی که عشقشونو پیدا کردن عشقاشون ابدی باشه و هیچ چیز ازهم جداشون نکنه اوناییم که سینگلن ایشالا بتونن عشقشونو پیدا کنن و بهترین آدما سره راهشون قرار بگیره که بتونن عشق واقعی رو کنارش تجربه کنن💜❣🙂

واینکه واسم دعا کنید هفته دیگه آخرین باری باشه این امتحان عملی کوفتی رو میدم و سرهنگ خوبی بیاد،به شدت به دعاهاتون نیازمندم🙏🏻

۷
پَـــــر واز
۲۶ بهمن ۲۱:۵۴

کیمیااااا:(

اصلا فکرشو نکن دیگه تو تلاش خودتو کرده بودی:(

هنوزهم دیر نشده که کلی هنوز وقت داری:(

شاید واسه استرسه که اینجوری میشی دفعه بعدی ریلکس برو اصلا واست مهم نباشه اینجوری احتمال اشتباهم کمتره:(

چقدر ناراحت شدم آخه این همه با ذوق و شوق رفته بودی-_-

ایشالا که دفعه ی دیگه عالییییییییییی میشی و دهن افسره رو میبندی با عالی بودنت^_^

من بهت ایمان دارم تو میتونی^____^

پاسخ :
وای پرواز جانمم مرسی که تو اینقد بهم اعتماد به نفس میدی عزیزه دلم ❣واسم دعا کن مهربونترینمم💜🙏🏻
به شدت واقعا تو روحیم تاثیرگذاشته😢 به شدت از این تمرینای تکراری حرفای تکراری این اوضاع خسته شدم
توکــا (:
۲۶ بهمن ۲۲:۲۲

من از دوشنبه ها بیذار بودم اینقدر لباس پوشیدم و اماده شدم و گفتم باباش و خوابیدم😁

ولی اخرش ی روز با کلی امید رفتم و قبول شدم🥰

پاسخ :
من که دیگه کله امیدمو از دست دادم😓😢
mahdi beiki
۲۷ بهمن ۰۸:۱۱

مرگ بر امتحان رانندگی ✊✊✊😂

پاسخ :
واقعا مرگگ😓😓
امیر +
۲۷ بهمن ۱۴:۰۰

منم امروز صبح آزمون داشتم و رد شدم :)))))) البته این یکی خیلی الکی بود :(

ولی اینکه بعضیاشون می‌گن پاشو برو بیرون خیلی حس بدی القا می‌کنه.



دو تا نکته به نظرم مفید باشه:

۱- قبل امتحان یک قرص پروپرانل بخورین. به نظرم اثر داره. برای من اثر داشته و برای استرس خوبه. هر جور مایلین.

۲- اگه یک اشتباه داشتین کلا همه چیز رو فراموش کنین و سعی کنین دوباره اعتماد مربی رو به دست بیارین :)

پاسخ :
اخه میگن زیادی ادم و ریلکس میکنه ،مربیام همه راضی ان حتی باورشون نمیشه ردشدم واقعا الکی رد میکنن😓،من اگه چیزیو بلد نباشم واقعا ناراحت نمیشم میگم بلد نبودم اینجوری شد ولی وقتی بلدم خیلی ناراحت میشمم که نتونم انجام بدم.البته  میتونه واسه اینم باشه که من همیشه با ماشین تعلیم رفتم هیچوقت تنها نبودم تو امتحان یهویی حسه تنهایی بیاد سراغم و باعث شه خراب کنم
ولی ممنون از نظرتون حداقل همین که حس کردم تنها من نیستم که رد شدم یه خورده دلم باز شد🙏🏻🙂💫
صنما ‌ ‌
۲۷ بهمن ۲۰:۰۱

نکته اول آقا امیر رو من هم توصیه می‌کنم :)

پاسخ :
باید این سری حتما امتحاتش کنم👌🏻
امیر +
۰۷ اسفند ۱۲:۰۷

سلام سلام.

 

اومدم بگم بالاخره پس از سال‌های آزگار و رسیدن به آخرالزمان تونستم گواهینامه رو از چنگ افسران 

بگیرم و آزمون درون‌شهری رو قبول بشم. 

انصافا

انصافا خیلی آدمای نامردی هستن و اینکه خیلی زجر می‌دن موقع رانندگی.

پاسخ :
سلام سلام مبارکک و اینکه منم همینطور بالاخره این هفته ۴ شنبه یعنی دیروز قبول شدمم 
دقیقا همینطوره اون قرص بود معرفی کردید واقعا کمک کرد استرس برطرف شه واینکه واجب شد شما به ما شیرینی بدید ماهم به شماا🙂😊
ولی بازم تبریک میگم 🥳🥳🥳
خداروشکر دیگه نمیخواد بریم قیاقه افسرارو تحمل کنیم دیگه راحت شدیم
حس میکنم یه قله بزرگ رو فتح کردمم😁😄
امیر +
۰۷ اسفند ۱۷:۳۷

عه

که اینطور مبارک باشه :))

خب خداروشکر یکی از امتحانا مامانم بهم داد و کلا بیخیال شدم و استرس نداشتم و خب گفتم معرفی کنم 😅

 

بله دیگه افسر مفسر خداحافظ

دقیقا افتخار بزرگی بود یک حس غرور داشت آدم اون لحظه :))))

پاسخ :
همچنین مبارکه شما😊
دقیقا همین که نمیخواد دیگه افسرو ببینیم خودش خیلیع😄
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان