افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

21 سالگی زیبا شروع شو

/ بازدید : ۲۶۲

وامشب آخرین شب ۱۹ سالگی

۱۹ سالگی،باهمه روزای خوب وبدش گذشت،

نمیتونم بگم ساله بدی بود چون  از هراتفاقی که تو ۲۰ سالگی واسم افتاد 

کلی درس گرفتم ،و وقتی نگاه میکنم میبینم دیگه اون کیمیای ضعیف وشکننده وبی تجربه نیستم😻😎

بزرگ شدم پخته تر شدم و قوی تراز همیشه🤘🏻💪🏻

و همچین امرزو یعنی ۳۰ بهمن تولد بابامم بود ومن وقتی میخوام اذیتش کنم میگم فقط یه روز ازم بزرگتری😂😁.و بی شوخی مم دختری به شدت باباییم ،و امیدوارم پدر جان سایشون مستدام باشه تا ابد،ودر سروع سن جدیدشون این خسیس بودنشونو بزارن کنار😅شوخی میکنم خسیس نیست اصلا فقط هرچقد پول میده یه مدته عادت کرده میگه بقیشو برگردون😁💗خلاصه که بابایی از همین تریبون اعلام میکنم خیلی دوست دارمم

خودمو بهتر شناختم راهمو بهتر پیداکردم واینا شد خوبیه ۲۰سالگی و امشبم که شب آرزوهاست دیگه فضیلت تولد ۲۰ سالگیمو کامل کرد😅😁 واکنون درواپسین لحظات ۲۰ سالگیم و لحظه شماری میکنم واسه ۲۱ سالگی عزیز🥳🎈🎉

 

۱۱
امیررضا ...
۳۰ بهمن ۲۱:۵۵

۱۹ سالگی تون مبارک ♥️✌🏻و بیست سالگی تون سرشار از اتفاقای خوب و وفق مراد💚🎊🎂

 

پاسخ :
ممنونم ایشالاا🙏🏻😁
AliReza ‌‌
۳۰ بهمن ۲۱:۵۷

پیشاپیش مبارکا :)))))))

پاسخ :
مرسییییی پسررر کادوم علیرضا با پست بفرست سریععع😅😅😎😎😂😂منتظرم
امیر +
۳۰ بهمن ۲۲:۰۹

سلام سلام

 

مبارک باشه

فقط این دفعه خودتون دیگه باید شیرینی رو بدین :)))

پاسخ :
سلام 
ممنونم🙏🏻
چجوری شیرینی بدم پست کنمم؟😂😂🍰🎂🎂🍪
پـسـر زمسـتـان ツ
۳۰ بهمن ۲۲:۱۲

امیدوارم ۲۰ سالگی همراه با اتفاقات جذاب زندگیت همراه باشه 💙❤️🌹

پیشاپیش تولدت خیلی مبارک 🎉🎂

پاسخ :
ممنونم لطف کردیی🙏🏻
AliReza ‌‌
۳۰ بهمن ۲۲:۳۵

شرمنده پشت پیشتاز هم بگیرم عمرا تا فردا بتونه برسونه

حیف شد واقعا، همین الان آیفون کنار دستمه حیف فرصت نیست بفرستمش

و میدونم که دوست داری فقط توی روز تولدت کادو بگیری

پس بیخیال...ایشالا سال بعد

😎😂

پاسخ :
بلاکککک یادم میونهه علیرضا خاننن دارم واستت😎😎
دختر دماغ گوجه ای :)
۳۰ بهمن ۲۲:۴۲

سلام، تولدت مبارک ^-^

امیدوارم 20 سالگی برات پر از لحظه هایی باشه که آدم ته دلش یه خوشی عمیق رو حس میکنه، انگار که پروانه ها تو دلش دارن بال بال میزنن :)

پاسخ :
سلام مرسی عزیزممم💫💗💜
AliReza ‌‌
۳۰ بهمن ۲۳:۰۱

پی اس فایو و آیپدی که واسه تولدم فرستادی رو هنوز دارم نکن با من اینکارو😭😂

پاسخ :
زبون دراز نبودیی تووو😢😢😢😅😂
پَـــــر واز
۳۰ بهمن ۲۳:۲۱

تولدت مبارک کیمیای مهربونم امیدوارم همیشه هرجا که هستی تو بهترین و خوشبخت ترین حالت ممکن خودت باشی.دوسِت دارم^_^

پاسخ :
آی پروازه من مهربونمم همچنین تو خیلی خوشحالم کردی با این آرزویه قشنگت اشک توچشام جمع شد 😢💗💜
منم خیلییییی دوست دارم عزیزممم
mahdi beiki
۰۱ اسفند ۱۱:۰۹

مبارکت باشه 😄😄🌺

ایشالا 220 ساله بشی 😊✌

پاسخ :
مرسی مرسی🙏🏻💫🌟
توکــا (:
۰۱ اسفند ۱۱:۴۱

تولدت مبارک قشنگم❤😍

ان شاءالله به تک تک آرزوهات برسی و خنده هیچ وقت از لبت محو نشه 😍🌱

پاسخ :
مرسی توکا جونمم خیلی ممنون از این تبریکه قشنگتت😻💜💗
صنما ‌ ‌
۰۱ اسفند ۱۵:۰۷

تولدت مبارک باشه شیرین‌ترین :))

امیدوارم کلی حال خوب و معرکه تجربه کنی تا تولد بعدی ^_^

بوس استریل :))

پاسخ :
صنما جونم مرسیییی عزیزه دلممم
مرسی از ارزویه قشنگت ماچ به لپاتت💗💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان