افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

۲۱ سالگی💫🎈

/ بازدید : ۸۳

امروز انقدر تبریکا و استوریای قشنگ دیدم‌ 

دلم غش رفت آخه☺️😍از این همه مهربونی

از دوسته ۱۲ ساله که از یه روز پیشواز رفت وامروز صبحم باز تبریک گفت😅،اونقد دوسش دارم که هرلحظه ی زندگیمو باهاش تقسیم کردم و همه تومدرسه به من میگفتن قلت کو😅😍اینقد که همو خوب میفهمیم همیشه وتمام خاطراتم ازش پراز شیرینیه.

واز دوستای مهدکودکی که واقعا شوکم کردن با تبریکاشون ،هم اتاقیا هم که مثله همیشه سنگ تموم گذاشتن🥰😁،خلاصه که از هم دانشگاهیا بگیرید تا بچه های وبلاگ از همتون از همین تریبون تشکرو قدر دانی میکنم واقعا محبتاتون دلمو گرم کرد 🌟همتونو به شدت دوست دارم و امروز شکست عشقی خوردم وقتی دوستم گفت تو ۲۰ سالگیت تموم شد ووارد ۲۱ شدی حسه پیری بهم دست داد واقعا😅💔

ولی سن فقط یه عدده دیگه

بیاید یه خورده از خاطراته شیرین ۲۱ سالگیتون بگید😁🤗

۸
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ ‌‌
۰۱ اسفند ۲۱:۵۵

تبریککک😍😘

پاسخ :
ممنون😁
پَـــــر واز
۰۱ اسفند ۲۲:۳۴

بازم دوباره تولدت مبارک باشه^___^

دوستای مهدکودکی خیلی به دلم نشستD:

پاسخ :
مرسی پرواز مهربونمم
😘🌟😍🥰🥰🎈
امیررضا ...
۰۱ اسفند ۲۳:۱۴

دوباره تولدتون تبریک میگم 💚✌🏻

پاسخ :
ممنونم خیلی ممنون لطف کردید🙏🏻
صنما ‌ ‌
۰۱ اسفند ۲۳:۳۱

من ۱۸ سالگی حس پیری می‌کردم :)) ولی خب واقعا مهم دله :)

پاسخ :
دقیقا همینطوره صنما جانم😘💗❤
نباتِ خدا
۰۱ اسفند ۲۳:۳۲

تولدت مبارک عزیزم

بیست و یک سالگی من خیلی خوب بود،کلی رشد کر

پاسخ :
مرسی نباتی جانم ایشالا منم ۲۱ سالگیم بهترین ساله زندگیم شه😍🌟
همراز دل
۰۱ اسفند ۲۳:۳۳

سلام

تولدتون مبارک

ان شاءالله به هر چی می خواین برسید

پاسخ :
ممنون همراز جانم😍❤
❤R ❤
۰۲ اسفند ۲۰:۰۲

تبریک میگم عزیزم ❤

امیدوارم توی این سال تمام آرزوهات خاطرهی شیرین زندگیت بشن ❤❤❤

این سال برات به خوبی و خوشی و سلامتی بگذره :)

پاسخ :
مرسی عزیزه دلممم ❤❤😘💗
mahdi beiki
۰۲ اسفند ۲۰:۳۵

مبارکـــــــه 😄🌺🌺

پاسخ :
مرسیی😁😁😁🙏🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان