افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

ورژن جدید از من با اندکی تغییرات😁🤭

/ بازدید : ۴۷

امروز حالم بسی خوبهه😇🤗🤗

حس میکنم کلا جز دسته های کمیاب از انسانها شدمم،چی میگن منحصر به فرد 🤭🤭

اگه گفتید چرا ؟؟

چون دلیلش یه خورده دور از ذهنه خودم میگم :بله بنده امروز رفتم گوشمو سوراخ کردم الان به جا یک سوراخ روی لاله گوشم دو سوراخ دارم😄😍🤩.

نذاشتن والا والا بیشتر میدادم سوراخ کنن😒😑خیلی دوست دارم اخه بعد از این گوشواره های جینگولم برای هر سوراخ بگیرم ولی همین یه دونه هم بسی منو خوشحال کرده😊😀😃

هم اتاقیا تا شنیدن گفتن تا برگردی همه بلایی سره خودتو اعضای بدنت آوردی 😆🤭اخه دو عدد خال مبارکم برداشتم  و چهارشنبه قراره برم همرو بردارم به امید خداا😊😇

شما در چه حالید؟روزاتون چطوری میگذرع ؟

دلم حسابی واستون تنگ شده بود گفتم یه سری بزنم بهتون🤗🤗

۱۱
توکــا (:
۱۲ اسفند ۰۰:۰۵

مبارکه 😍❤

من نیز گوشام دوتا طوراخ داره😁 میذاشتنم بیشترشم میکردم😄

پاسخ :
اع پس متفاوت نیستممم😅😅خورد تو ذوقپ تاالان فک میکردم فقط خودم دوسوراخ دارم رو گوشاام😄😄🤭
چه خوبه که توکا جونمم مثه منه💓💓💓💗
mahdi beiki
۱۲ اسفند ۰۰:۲۳

پس به همین مناسبت بلاگ رو هم از عزا در بیار خیلی دلگیره 😅
مبارکه 😄

پاسخ :
قالبه وبمو میگی ؟
مرسییی😀😄
پـسـر زمسـتـان ツ
۱۲ اسفند ۱۰:۰۵

چه خوب که حالت خوبه و چه خوبه که کارایی که دوس داری رو انجام میدی

خودت باشی ته تغاری همیشه حالت خوبه 😉💙💫

پاسخ :
🙏😊
❤R ❤
۱۲ اسفند ۲۳:۰۰

خوشبحالت *-* من دلم میخواد برای لب یا زبون بزنم که نمیشه سوراخش کرد پس هیچی :(

یه سوال درد نداشت؟(قطعا داره :| )

حسابی به خودت میرسی دمت گرم ^-^

گفتی هم اتاقیا، توی خوابگاهی؟(خوشبحالت :)

 

پاسخ :
چشت روز بد نبینه یه وقت نکنی اینکارو اصلااا یعنی همیش گوشهه اول که با اینکه کلی مراقب بودم آخرش کلی خونریزی کردو دردسرو ایناا  ،لب و زبون خیلی بیشتر درد میگیرهه شک نکن بعد اینکه تا سه روز نباید آب بخوره جات گوشامو کردم تو پلاستیک فریزر با کش پولم انداختم دورش 😂😂🤦‍♀️یکی نبود بگه مجبوری بعد هی باید چرب کنی گوشوارو تو گوشت بچرخونی خلاصه کلی دردسر و پیشنهاد میکنم اگه میخوای انجام بدی حتما پیشه دکتر انجام بده نه مثه من که رفتم پیشه آرایشگرمم واسه سوراخه دومم گوشم تجربه نداشتم به قوله آرایشگرمم واسه سومی ایشالااا😂😂😂🤦‍♀️
هم اتاقی دارم زیاد ۱۲ تا ولی الان مجازیه ولی تویه یه گروهیم مدام تصویری میگیریم یعنی یه عضوی از خانواده هم شدیم دیگه😅😅❤
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ ‌‌
۱۳ اسفند ۰۹:۲۶

تبریک میگم که روز به روز داری چیزی میشی که میخوای^-^

پاسخ :
ممنون ایشالا توهم بتونی اونی بشی که میخوای چون اینجوری آدم خیلی حسه بهتری نسبت به خودش داره❤💗
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ ‌‌
۱۳ اسفند ۱۱:۰۷

دقیقا*-*

پاسخ :
😇🌸🤗
❤R ❤
۱۳ اسفند ۱۱:۱۳

خیلی دوست دارم ازین مگنتیا و آهنربیایی ها میزارم ولی خب کاشک میشد سوراخ زد :>

سومی و چهارمی و ..... هم بزن هرچی بیشتر باحالتر منکه عاشق اینکارام.

خداکنه برا ما نسل خوابگاه منقرض نشه خیلی ناامید کنندست :(

پاسخ :
واقعا دیگه خیلی باید شجاع باشیی چون واقعا درد میگیرهه به شدت .
اقا همین دومی زدم مامانم میشینه پا میشه میگه داری بیش از حد خرج میزاری رو دستم دختر بده اینقد به   خودش برسهه😂😅
امروز دنباله کارام تو علوم پزشکی شیراز بودم ورودیا ۹۹ رو دیدم برگشتم گفتم خوبه ما یه ترم و خورده ای  دانشگاهو دیدیم این بیچاره ها که اصلا ندیدن چی
❤R ❤
۱۳ اسفند ۱۹:۲۰

اتفاقا هرچی دختر بیشتر به خودش برسه ارزشش خودش رو بالا میبره 😂 (توجیه میکنم )

ولی نه اونقدرا هم شجاع نیستم :}

خداکنه تا سال دیگه دانشگاه و مدارس باز شن این حق ما نیست  :'(

پاسخ :
😂😂😂👌
حالا هر چی خدا بخواد ببینیم ساله دیگه چی میشه
❤ R ❤
۱۵ اسفند ۲۱:۰۸

هعی

پاسخ :
چه شده جانم؟
❤ R ❤
۱۶ اسفند ۱۱:۱۵

اه کشیدم :(

از غم و اندوه کرونا

پاسخ :
اها ایشالا که ریشه کن بشه
❤ R ❤
۱۶ اسفند ۱۱:۲۷

ایشالا

پاسخ :
😊😇
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان