افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

به مناسبت یکسالی وب 🥳😇

/ بازدید : ۱۳۰

خب درست نمیدونم ولی فک میکنم پارسال همین موقع ها بود که پا به بیان گذاشتم،راست شاوایل خیلی واسم سخت بود سر درنمیاوردم حسه راحتی نمیکردم اما الان امن ترین جا و آرامش بخش ترین مکان واسم اینجاست🤍😇

واقعا اینجا رو به شدت دوست دارم ،واقعا هر وقت اینجا اومدم اینقد حسه خوبی گرفتم که اگه دلخور بودم از چیزی ،یا مشکلی واسم پیش اومده کاملا فراموش کردم و مرسی از همتون که اینقد حسه خوب دادید و ۱۰۶ تایی شد  دنبال کننده های ویم🥳🥳و امیدوارم این اعضای ۱۰۶ تایی روز به روز بیشترو بیشتر بشن😊😇

دیگه اینکه همین اول خواستم بگم وبم یکساله شده اگه اشتباه نکنم ،واین یکسال قشنگترین لحظات و بهترین لحطات رو توی بیان کناره شماها داشتم و همیشه بهم حس خوب دادید و تشویقم کردیدمرسی از تک تکتون 🙏🙏.

واقعا این حسه همدلی و مهربونی و صمیمیت توی بیان رو هیچ جا ندیدم واین باعث شد اینجارو خیلی دوست داشته باشمم🥰❤

و ببخشید دیر سر زدم واقعا میخواستم بیام اما بیانم خراب شده بود و درگیر دکترو کارای دانشگاه بودم دیگه دیر شد ولی بدونید همیشه به یادتون هستم 😇😊❤

۱۲
پـسـر زمسـتـان ツ
۱۵ اسفند ۲۲:۴۰

خیلی مبارک باشه ته تغاری زمستون عزیز

امیدوارم سالها وبت پایدار باشه و روز به روز موفقیت و درخششتو ببینیم

پاسخ :
ممنونم🙏
آقای آبی
۱۵ اسفند ۲۳:۰۸

مبارک باشه. 

 

پاسخ :
مرسییی 🙏😇
mahdi beiki
۱۵ اسفند ۲۳:۲۷

مبارک باشه 
ایشالا 100 سالگیت رو ببینیم

پاسخ :
ممنون ممنون همچنین😇🙏
AliReza ‌ ‌
۱۵ اسفند ۲۳:۵۱

تبریک میگم ایشالا صدشالگیش :)

واسه گواهینامه ک شیرینی ندادی حداقل واسه تولد وبت یه کیک بپز به یاد ما با خانواده میل کن😂

پاسخ :
مرسی وای دقیقا الان تو فکرت بودم میخواستم بیام یه حالی ازت بگیرم🌸😂
چشمم نمیخوام تنهایی بخورم تو دلت بکشه تو تشریف بیار اینورا ما کله پاچه واست درس میکنیم کیک که سهله😂😂😅
نباتِ خدا
۱۶ اسفند ۰۰:۱۵

عزیزم مبارکه🥰❤️

پاسخ :
ممنونم نباتی جونن🌸❤💋
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ ‌‌
۱۶ اسفند ۰۱:۲۶

وای مبارکه😍❤

شوور نمیخوای کنی تو؟😂👏💔

پاسخ :
😂😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️ممنون
والا سنه ۲۱ سالگی وقته شوهر نیس خواهررر😂😂😂😂😂🤦‍♀️
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ ‌‌
۱۶ اسفند ۰۱:۴۵

من پسرم گوگول جان😂💔

پاسخ :
ای خدا ببخشید دقت نکردم🤦‍♀️🤦‍♀️
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ ‌‌
۱۶ اسفند ۰۲:۰۴

جررررر🤣🤣🤣

راستی چجوری فونت  قالب عوض کردی؟🥺

پاسخ :
راستش قابمو کلا کاراشو دوستام میکنن من اصلا سر درنمیارم از این بابت😅
Amir chaqamirza
۱۶ اسفند ۰۸:۴۴

سلام سلام سلام

مبارکا باشه.  :)

پاسخ :
سلام سلام مممنونممم
لوک خوش شانس
۱۶ اسفند ۰۹:۰۱

خیلی هم عالی به سلامتی 🙂

پاسخ :
ممنون سلامت باشید
❤ R ❤
۱۶ اسفند ۱۱:۲۵

مبارکه ایشالا تا تولد دو سالگیش 300-400 تایی بشی ^^

پاسخ :
مرسی عزیزممم لطف داری😊🙏🌸
امیررضا ...
۱۶ اسفند ۱۱:۴۲

مبارکه :)

امیدوارم توی سال جدید وبتون اتفاقای خوبی بیوفته :)

پاسخ :
مرسی
ممنونم منم امیدوارم🙏😊
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان