افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

بزرگترین اشتباه زندگی من 😔😥😢

/ بازدید : ۱۱۳

هرچی با خودم مرور میکنم که یه چیز خوب از این دانشگاه داشته باشم واسه بقیه تعریف کنم هیچی یادم نمیاد😥.

روز به روز که میگذره بیشتر از این شهر و دانشگاها و مسیولای این دانشگاه متنفر میشم 😑😑خدا میدونه از اولش که کرونا اومد من دنباله مهمانیم واسه کار اموزی توی شیراز بودم این همه رفتم ناممو خودم تو اداره کل شیراز پیدا کردم کلی پیگیری کردم رفتم علوم پزشکی صحبت کردم که تهش بشه باید برگردی بندر😑😥

یعنی دلم میخواد زار زار گریه کنم ،تک تک مسئولای دانشگاه رو خفه کنم اون دانشگاهم خراب کنم رو سرشونن

واقعا چه سودی میبرن از اذیت کردن دانشجو نمیدونم.واقعا اون از خابگاهیی که دادن اونم از دانشگاه که اصلا نمیشه اسمه دانشگاه روش گذاشت که از مدرسه هم پوکیده تره هر لحطه که داخلش بودم حس میکردم قراره الان رو سرمون بیا پایین😑😑اصلا درشان یه دانشجوی پیراپزشکی نبود .هیچوقت خدا هم که با آدم راه نمیان حالا من برگردم خدایی نکرده کرونا هم بگیرم همینایی که الان میگن برگرد یه رونشون مسئولیت نمیپذیرن ،واقعا خاک برسرشون که نمیزارن ادم یه  دعای خیر واسشون بکنههه.

از هیچ اشتباهی تو زندگیم به اندازه اینکه این دانشگاه و این شهرو انتخاب کردممم پشیمون نیستمم😑😑

خدا میدونه من چقد از اینکه کردنا اومده و دیگه قرار نیست چشم توی چشه این مسیولا بیفته و اونجا باشم خوشحالم همی دعامم همینه ایشالا که کسی نگیره ولی دانشگاه باز نشه تا ساله اخر که من از این شهرو دانشگاه خلاص شمم😑😥😔

دیگه این شد تجربه واسم که ارشد فقط سخت بمونم واسه شیراز واسه تهرانن همینجوری بدونه اگهی شهر انتخاب نکنم که پشیمون بشم

از این دانشگاه فارغ التحصیل میشم بالاخره و به هر سختی شده تمومش میکنم اما هیچوقت این شهرو به هیچکس پیشنهاد نمیکنم هیچوقت هیچ حاطره خوبی از این دانشگاه و مسئولاش واسم نمیمونه و هیچکدومشونو نمیبخشم واقعااا😑😔😪

واقعا قصد توهین به مردمش ندارم چون واقعا خونگرمن ولی دانشگاش متاسفانه اصلاا جز اینکه با دانشجو مخالفت کنه چیزی بلد نیست

۸
آقای آبی
۱۶ اسفند ۱۳:۴۳

منم بزرگترین اشتباه زندگیم انتخاب دانشگاه بوده، میفهمم :((

 

پاسخ :
متاسفانه اشتباهیم هست  که مجبوری ۴ سال باهاش کنار بیای و من تازه فکر کردم شهر خیلی مهمتراز رشتس و الان نمیشه کاریش کرد
توکــا (:
۱۶ اسفند ۱۳:۴۵

بوشهر 😬؟

پاسخ :
نه بندر عباس
لوک خوش شانس
۱۶ اسفند ۱۵:۴۸

خدا صبر بده بهت 😅

پاسخ :
😓😥
❤ R ❤
۱۶ اسفند ۱۷:۲۹

عزیزم درکت میکنم :"(

ولی منم ارزومه برم دانشگاه،برم خوابگاه،برم سفر و..... خدانکنه کرونا بمونه

ایششالا کرونا نابود بشه و کارتوهم درست شه یجوری دعا کن که بعدا حسرتی توش نباشه :)

پاسخ :
مرسی ایشالااا
فائز وصل بهش یه ح جیمی و کفشای کتونی! --
۱۶ اسفند ۲۳:۰۸

ای بابا... عجب آدمایینا:(

غصه نخور کیمیا جان ... بسپرش به خدا درست میشه ایشاالله 

پاسخ :
اینقد اینا منو اذیت کردن نمیدونم بخاطره کدوم برخوردشون غصه بخورم
ایشالااا درست شه مرسی عزیزم🥰😘
mahdi beiki
۱۷ اسفند ۰۰:۰۰

ایشالا زود تر از شرشون خلاص شی 🙁✨

پاسخ :
ایشالااا
Mohsen Farajollahi シ
۱۷ اسفند ۱۴:۳۹

والا منم چندان راضی نیستم ولی خوب چه میشه کرد؟ :) همینه که هست... هر روز مشکلات سامانه و بی هماهنگی و درست درس ندادن استاد و کلا همه چی. خلاصه تنها نیستین 😂 ولی باید با شرایط کنار اومد.

پاسخ :
والا با این شرایط همه جور کنار اومدم اما اینکهه  واقعا یه نامه کوچیک بزنن واسه کارم به دانشگاه شیراز دیگه واقعا ظلمه وقتی میتونن اما فقط مخالفت میکنن .فک کنید دانشجوی شیراز نیستم اما شیراز همه جوره باهام کنار اومده ،اما دانشجویه بندرم یه کار واسم نکرده یه کاره کوچیک 😔😪
امیر +
۱۷ اسفند ۲۲:۵۰

چی بگم؟

 

باز هم تلاش کنین شاید تونستین

پاسخ :
متاسفانه اینقد تلاش کردم ولی بازم هر سری این دانشگاه یه سنگ جلو پام گذاشت و مخالفت کرد 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان