افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

۸ مارس روز جهانی زن مبارک🥳🥳🌸🤍

/ بازدید : ۹۷

دنیا به زن های مقاوم نیاز دارد.

زن هایی ‌که بی توجه به محیط پیرامونشان،سرزنده و پرانژری هستند.

زن هایی که ازگفتن حقیقت، بیان اعتقاداتشان نمیترسند.

زن هایی که سرشار از استعداد،عاطفه و مهربانی اند

خودشان را با مردها مقایسه نمی کنند،با سایر زن ها هم نمیجنگند.

بلکه همه انسان هارا همانطور که هستندمی بینند و همواره در جست و جوی زندگی بهتر و عشق پایدار هستند

۸ مارس روز جهانی زن رو به همه زنان سرزمینم تبریک میگم

به امید روزی که دیگه تبعیض جنسیتی وجود نداشته باشه و شرایط جامعه هرروز براشون بهتراز روز قبل بشه❤🤍🌸

 

۹
mahdi beiki
۱۸ اسفند ۲۳:۴۵

شمسیش کم بود میلادیش هم اضافه کردین
روز جهانی مرد کی هست ؟
به شمسی کی هست ؟
به فمری ؟

اینا رو هم بگو
والا ما هم دل داریم 😅

پاسخ :
اطلاع ندارم والاااا😅😄😁😁😆
صد البته بر منکرش لعنت ولی فهمیدم کی هست حتما میگممم
پـسـر زمسـتـان ツ
۱۹ اسفند ۰۰:۰۹

چه آرزوی قشنگی به امید روزی که تبعیض جنسیتی وجود نداشته باشه 👌😉

ته تغاری زمستون من برام سواله چرا و به چه علت روز پسر نه شمسی نه میلادی نداریم 😐

اگر این ظلم نیست پس چیست 😂😀

پاسخ :
چی بگم والا من نمیدونستم نداریم اگه نداریم واقعا ظلمه 
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ (توله تیلدا😐💔)
۱۹ اسفند ۰۰:۱۸

مبارکه قشنگ جان🙂👌❤

همه پسرا وقتی روز زن میرسه😐🤚:

روزمونو پس نگیریم آروم نمیگیگیریم 😐🤚🤣🤦‍♂️

پاسخ :
😄😄😅🤦‍♀️
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ (توله تیلدا😐💔)
۱۹ اسفند ۰۰:۳۵

شما جنوبی هستین؟😍

منم اهل جنوبم البته بوشهر😁🥰

پاسخ :
نه خدا نکنه دانشجوی بندرعباسمم همین ولی خودم ساکنه شهر خوش اب و هوای شیرازم خداروشکر
꧁❖◉ՏѦИГѺӼ◉❖꧂ (توله تیلدا😐💔)
۱۹ اسفند ۰۰:۳۹

اها😕🤧

پاسخ :
آره
sepid.v ~|
۱۹ اسفند ۰۱:۳۸

حالا چرا خدانکنه ؟؟

پاسخ :
چون اینقد این شهرو دانشگاهو مسیولاش منو اذیت کردن انواع بیماری های پوستیو تجربه کردم بخاطره اب و هواش واسه همین میگم خدا نکنهه
sepid.v ~|
۱۹ اسفند ۰۲:۱۴

بهرحال اذیت شدن شما و بد بودن مسئولین دلیل بر بد بودن یه شهر نمیشه که بگین خدانکنه اونجایی باشم

و خیلیا زندگی میکنن اونجا میتونین مراقب کنین

پاسخ :
نه من واقعا مردم شهرش رو دوس دارم  همیشه هم گفتم خیلی خونگرم هستن 
ولی ا زلحاظ دانشگاه و خابگاه  و مسئولین همه همکلاسیامم ناراحتن چون هیچ جوره کنار نمیان با آدم
واقعا قصد اینکه توهینی بع مردمش کنم نداشتم اصلا گفتمم تو متنم مردمشو دوست دارم ولی واسه منی که شیرازیم بندر چون دو فصل داره و اب و هواش گرمه واقعا به من نساخته و اذیت شدم
❤ R ❤
۱۹ اسفند ۱۲:۴۷

مبارک 9_9

پاسخ :
❤🥰
توکــا (:
۱۹ اسفند ۱۴:۱۶

در فکر اینم ی روزی جامعه فقط برای خانم ها باشه ! ولی تا اون خانم ها کی باشن ...

امیدوارم مام جز اونا باشیم ...

تا اونجاییم که اطلاع دارم 8 مارس روز جهانی زن چون در این روز چند خانم کشته شدن بنا به دلیل تبعیض انگار !اطلاعاتم کامل نیست ولی بخاطر همین چیزاس گمانم!

پاسخ :
منم امیدوارم توکا جانم
اع واقعا نمیدونستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان