افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

چند قدم مانده به بهار💚

/ بازدید : ۱۲۴

و باز داریم به بهار نزدیک میشیم و دوز خوابای من روز به روز بالاتر میرن

با یه عالمه جزوه نوشته نشدهه ولی هر چی تلاش میکنم نمیتونم بشینم پاشون بنویسمم 

حال و هوای قبل از عید واسم عجیبه و دل و دماغ به هیچ کاری جز خواب ندارم

یعنی تا دو دقیقه یه ویس رو مینویسم به حدی خسته میشم حس میکنم کوه کندمم😁🤭

و عوصش کیف میکنم این روزا سفارش اینترنتی بدم فقط دیگه بس که توی این دوران سفارش دادم پست دیگه اسم و فامیلو ادرس خونمونو حفط شد😆😅

 

۹
Amir chaqamirza
۲۱ اسفند ۱۲:۳۹

سلام سلام سلام

چه شرح احوال عالی ای. :)

 

پاسخ :
سلامو صد سلام مرسییی😇😄
Amir chaqamirza
۲۱ اسفند ۱۲:۴۴

فعلا تا پایان نوروز هیچ کاری نکنین😁🍃

پاسخ :
وای با این وضع که حلو میرم همینطورم میشه😅🤦‍♀️
توکــا (:
۲۱ اسفند ۱۳:۵۱

وای چقد شبیه منی🙄

🥴🤒

پاسخ :
🤝🤝🤝همدردیم پس
توکــا (:
۲۱ اسفند ۱۴:۵۲

دقیقاً😪

پاسخ :
😢😢
Fatemeh Karimi
۲۱ اسفند ۱۵:۴۷

دقیقاً، دفعه آخر آقای پستچی گفت: خانم کریمی چقدر سفارش اینترنتی دارین!

یاد رمان پستچی افتادم (:

پاسخ :
😅😅😅😇🌱
Mohsen Farajollahi シ
۲۱ اسفند ۱۸:۲۹

آدم هر چقدر میخوابه از خواب سیر نمیشه که! 

منم اونقدر به پست رفتم و سفارش دادم که کد پستیمون رو حفظ شدم :) 

پاسخ :
متاسفانه وقتی که فقط قرار باشه تو خونه باشیم این مشکل خواب هست و خصوصا وقتی به بهار نزدیک میشیم
دقیقاا👌
❤ R ❤
۲۱ اسفند ۱۹:۳۱

اینکه چیزی نیست بابای من با مامور اداره پست دوست شده زنگ میزنه خریدامون رسیدن یا نه؟ 😅

پاسخ :
بابای منم بعصی وقتا که بسته هام دور میان همینجورن😁😁😁👌
mahdi beiki
۲۱ اسفند ۲۰:۳۳

خب چرا وویس نمیفرستی ؟

پاسخ :
بابا ویس درسه استاده باید جزوش کنیم ویس بفزستم واسه کی واسه چی😄🤭
mahdi beiki
۲۱ اسفند ۲۰:۴۴

آهان
اینجوری یکم کار مشکل میشه 😄
آرزو موفقیت برات دارم 🖐

پاسخ :
ممنونم همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان