افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

روزانه نویسی ۲۲ اسفند📕

/ بازدید : ۹۸

امروز هوا بسی دونفرس البته اگه این بادهای شدید بزارن هی مثل پیام بازرگانی نیان و کفترای عاشقو با خودشون نبرن😄😅

نمیدونم چرا بعضی وقتا  اینجوری هی یشینم و خودمو غرق در گذشته میکنم نمیدونم میخوام از درونش چی پیدا کنم🤷‍♀️ خیلی خودمو سرگرم میکنم خیلی میگم باید گدشته رو فراموش کنم ولی مثل اینکه قرار نیست دست از سرم برداره این گذشته هر چی بیشتر فرار میکنم بیشتر منو سمت خودش میکشه

الان باز دچار بی حوصلگی و بی حالی شدم خودمم نمیدونم چی میخوام.زیاد در ماه دچاره این حسه پوچی میشم خصوصا وقتی نزدیک به عید میشیم اخه از عیدای سالای خیلی پیشتر خاطره خوبی ندارم اصلا واسم عادیه اما هنوز راه حلی پیدا نکردم واسش🤕😥

نمیدونم این حس خیلی عجیب غریبه حس میکنم  عرق شدم و احتیاج به غریق نجات دارم و خودم نمیتونم خودمو نجات بدم

از این داستان بگذریم من به شدت قفلی زدمم روی آهنگ روزه بمانی که تیتراژ  سریال ملکه گدایان هست

ومن این سریالو حتی تکرارشم میبینم خیلی دوسش دارم😍که واستون میزارم اهنگو امیدوارم خوشتون بیاد

دریافت

 

و اینکه کم کم داریم وارد سال هزار ۱۴۰۰ میشیم امیدوارم قلبمونو روحمونم مثله خونه هامون خونه تکونی و اب وجارو شه و همه سیاهیا و کینه ها و ناراحتیا پاک شن و با یه عالمه حسه خوب وارد سال جدید بشیم😍😇

۴
Mohsen Farajollahi シ
۲۲ اسفند ۲۲:۰۷

هیچکس الان حوصله درست حسابی نداره 😂 ولی خوب میتونین کار هایی رو که دوست دارین رو انجام بدین مثلا کتاب خوندن یا تماشای فیلم و یا گپ زدن با دوستان و ...

خلاصه زیاد بیکار نمونین :) آدم وقتی زیاد فکر میکنه باعث میشه حوصلش سر بره و یا حتی افسردگی بگیره.

پاسخ :
اتفاقا مدام با جزوه و درسا سرمو مشغول میکنم بیکار نمیشینم
❤ R ❤
۲۲ اسفند ۲۳:۳۸

منم 2 قسمتش رو دیدم و خب طبق معمول منتظرم کلش بیاد تا ببینمش 😂

پاسخ :
تا الا ۱۰ قسمت اومده هر ۴ شنبه میاد خداروشکر این ماهوارا شبکه تی وی بیست و چهار ایناا هر قسمتو ۴۰ بار میزارهع😅😅🤦‍♀️والا شبکه ایران هیچ فیلمی نداره
خدایی قشنگهه ارزش دیدن داره
بعد بنظرم باران کوثر که همون افرا هست و این البرز خیلی قشنگ بازی میکنن خصوصا افرااا
و دقت کردی رویا نو نهالی که ملکه هست اصلا پیر نشدهه یعنی یه چروک تو صورتش نیستت
❤ R ❤
۲۳ اسفند ۱۰:۰۰

ما ماهواره نداریم من از توی فیلیمو میبینم

پاسخ :
اهااا
امیر +
۲۳ اسفند ۱۳:۰۵

پاراگراف دوم هم مشکل منم هست متاسفانه و فعلا با مشغول کردن خودم و شاد نگه داشتن دارم بهترش می‌کنم تا اینکه خودش پاک بشه و بره هر چند که دبواره با دیدن یک سری آثار و نشانه‌ها دوباره برام تداعی می‌شه.

پاسخ :
دقیقا منم اینروزا با سفارشاته پستی خودمو سرگرم کردم
واقعا ادم بعداز این همه توی خونه موندن یه مسافرتو تنوع نیاز داره که تو این شرایط هیچ جا امن تر از خونه نیست
واینکه از نظره من حالا چه خاطرات خوب چه خاطرات بد هیچوقت پاک نمیشن فقط مرور زمان کمرنگشون میکنه بعد دیدید یه عده میگن بزرگ میشی یادت میره بنظرم اینجوری نیست اتفاقا وقتی کوچیکتریم حالا اگاهیمون واطلاعمون از اون ناراحتیمون یا اتفاق ناخوشایندمون زندگیمون کمتره پس کمترم ناراحتیم وقتی بزرگتر میشیم تازه میفهمیم اطلاعاتمون بالاتر میره این زخم اثرش عمیقتر میشه دردش واسمون بیشتر میشه بنظرم
ولی اره منتظره تلنگریم که یادمون بیاره،چون کوچکترین اتفاق اثرشو روی روحمون میزاره و اثر روی روح خیلی عمیقترهه از جسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان