افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

جوگیری🤪

/ بازدید : ۱۲۷

جوگیری خیلی چیزه بدیه

و من خیلی کم پیش میاد جوگیر شمم 😅🤦‍♀️ولی این سری راهی نمونده بود واقعاا 

خب بگم که من دوتا خالمو حدود یه ماه پیش بود فک کنم دکترم تست کرد و جاش نموند گفت بعد بیا بقیشو بردار خلاصه که هی زنگ میزدم نوبت میگرفتم هی کنسل میکردم تا بالاخره دیروز عصر رفتم ۶ تا باهم برداشتمم که ۴ تاش خیلی بزرگ بود واقعاا و بعد خبر رسید بهم که ۸ فروردین عروسیه دختر عمس🤦‍♀️🤦‍♀️😢

حالا من با این زخمای عمیق چطوری برمم

امروز به این نتیجه رسیدم که واقعا جوگیر شدمم تو این زمان رفتم خال برداشتم والبته مامانم ناحقی کرد دیر گفت عروسی داریم😅😅البته اگر داداش حساس اجازه بده ما بریم

۵
. Nαʂƚαɾαɳ .
۲۶ اسفند ۲۳:۳۰

شت چ بد

ایشالا ک زودتر خوب بشه زخماش-_-

زنگ میزدی از دکترت یه کرمی چیزی میگرفتی زودتر خوب کنه

پاسخ :
والا داده همش کرم روشه ولی خب خالا گنده هست دیگه زخمش عمیقترهه
mahdi beiki
۲۶ اسفند ۲۳:۳۴

بنده سلطان جوگیری هستم و تجربه و سابقه های فراوانی در این زمینه دارم 😅

پاسخ :
واقعااا😅😅😅
پس باتجربه ای
خود سجاد
۲۷ اسفند ۰۸:۲۸

تو این کرونا عروسی 😐🤦🏻‍♂️

 

پاسخ :
والا ما نرقتیم اصلاا خیلی رعایت میکنیم این عرویسیم فقط دایی عروس و خالش هست رو هم ۲۰ نفرم نیستیم عقدش نرفتیم عمم دلخور شد دیگه نمیشه عروسی نریم
خود سجاد
۲۷ اسفند ۱۸:۲۱

درسته ولی تغییر اول از خود ادم شروع میشه .. 

به هرحال امیدوارم سلامت باشید و موفق !

پاسخ :
درسته واقعااا
خیلی ممنون
فتل فتلیان
۲۸ اسفند ۰۱:۰۲

😂😂😂🤦🏻‍♂️

اقا خطریه عروسیاا نرید میریدم خیلی مراقب باشید 

پاسخ :
خطری که ارهه واقعا این روزا امنتراز خونه هیچ جا نمیشه
ولی رفتنی شدیم حتمااا رعایت میکنیممم😅😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان