افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

به وقت 20 اردیبهشت من بازگشتمم🤗🤗

/ بازدید : ۱۳۳

سلام سلام بالاخره بعداز مدتی برگشتم پرانرژی تراز همیشه💪🏻😎.

دلم خیلی واسه بیان و تک تکتون تنگ شده بود واقعا و اینکه یه مدت نبودم چون بنا به اتفاقات عجیب و غریب حس کردم نمیتونم بنویسمم و این شد که یه مدت بیان رو ترک کردم

امروز بعداز مدتها دارم مینویسم ،راستش اول ماه رمضونه نماز و روزه تک تکتون قبول  باشه و سره نمازاتون حتما حتما دعام کنید🥺🙏❤البته این ماهه قشنگ رو به پایانه  و چقد فکرشو میکنم دلم حسابی واسش تنگ  میشه.

امروز بعداز امتحان میانترم حذفی مزخرفترین درس یعنی بیماری شناسی با بیش از ۳۰۰ صفحه درخدمتتونم😅😂 دقیقاا ۸ روز از روزای طلاییمو پای این جزوه ها گذروندم که عملا خوندن با نخوندنش فرقی نداشت و خب واسه رشته ما هم کاربردی نیست اما استادا بعضیاشون بسی عقده این دیگه کاریش نمیشه کرد تازه میخواد شروع کنه درسه جدید بده من به کی بگمم😂🤦‍♀️.

بگذریم که این ترم همه درسامونو یک استاد احاطه کرده و جرات نداریم یه اعتراض کوچیک کنیم🥺🤦‍♀️امیدوارم این ترم به خوبیو خوشی حل شه برهه و ترم بعد اینطوری نباشه واقعا

و مرسی از ادمایی که خارج از اینجا تو وات تلگرام باهام در ارتباط بودن و به یادم بودن از تک تکشون کمال تشکر رو دارم😂😍

وخلاصه  حسابیه حسابی خوشحالم که دارمتون حالم باهاتون خوبه  و بیان شاید  بهترین ادمای زندگیمو سره راهم قرار داد  که حالمو بسی خوب کنن .همین دیگه بعداز مدتها بودم تا راه بیفتم طول میکشهه ببخشید دیگه😅

دوستون دارم این چند روزه باقیمانده از ماه رمضون منم حسابی دعا کنید🙏🤍

۸
Mohsen Farajollahi シ
۲۰ ارديبهشت ۲۲:۰۶

خوشحالم حالتون خوبه 😊 همیشه خوب باشین و خیلی خوش اومدین! درسا رو هم ایشالا خوب مینویسین میره 😂 اساتید واقعا سخت‌گیر‌تر شدن...

پاسخ :
سلام ممنونم .
مرسی مرسی اره دیگه ایشالا که این حلله خوب موندگار باشه واسه همهه
ایشالاا😂افتضاح سخت گیرر
꧁ᗰOᕼᔕᗴᑎ ᔕᗩᑎᖇO᙭꧂
۲۰ ارديبهشت ۲۳:۴۸

خوش برگشتی😊🔥💖

پاسخ :
مرسییی🙏🤗
mahdi beiki
۲۱ ارديبهشت ۰۰:۳۱

خوش بلگشتی 🙂✋

پاسخ :
مرسی مرسییی🤗
توکــا (:
۲۱ ارديبهشت ۰۹:۱۷

چه خوب که دخترک زیبامون برگشت و برامون از روزهای خوبش مینویسه ...

پاسخ :
مرسی توکای مهربونمم💚🤍
ماه بانو
۲۱ ارديبهشت ۱۱:۰۸

سلااام 

خوش اومدییی❤❤❤

پاسخ :
سلام سلام مرسیییی🤍💚🧡❤
امیر +
۲۱ ارديبهشت ۲۰:۵۹

سلام.

خوش برگشتین :)))))

پاسخ :
سلامم سلام مرسیی😇😊
پســر زمسـتان ッ
۲۳ ارديبهشت ۱۲:۲۶

خوشحالم برگشتی کیمیا خانوم 

حالت در تک تک ثانیه ها عالی و با تلاشت بدرخشی 

پاسخ :
سلام ممنونم لطف دارید🙏
فاطـــღـــمـه ツ
۰۷ خرداد ۰۰:۲۳

انگار این ترم برای همه افتضاح بوده 

امیدوارم زودتر تموم شه خسته شدیم

پاسخ :
اوهوم واسه ما خیلی بد بود ایشالا تمون شه زودتر🥺
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان