افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

روزنوشت ۵ مرداد

/ بازدید : ۲۱۶

بعد از کلی وقت یه تایم خالی یافت کردمبه اینجا سر بزنم.راستش صبح و عصر کار اموزی بیمارستانن بعدشم که با کوهی خستگی میام خونه و بی هوش میشم.راستش از وقتی میرم بیمارستان اونقدر رشتم واسم جدابتر شده که خودشون بزور منو میفرستن خونه میگن برو بسه چقد میمونی😅😂🤦‍♀️.اوایل سخت بود چون واقعا با ادمای مریض سرو کار نداشتم روزایی که تصادفی و بیمارای وخیم رو با تخت میاوردن دلم میخواست بزنم زیره گریه اما عادت کردم که قوی باشم .و میتونم بگم بهترین و مهربونترین ادما توی بخش رادیولوزین اونقد همشون خوب و مهربونن باهام گرم میگیرن دارم فک میکنم بعد از این ۱۲ روز که کار اموزیم تموم شد چطور ازشون دل بکنم دلم حسابی واسشون تنگ میشه،و امروز اقای م. ز اخرین شیفت رادیولوژیش بود و گویا استخدامی اهواز قبول شده و امروز روزه اخر در کنارمون بود چقد گفتیم خندیدیم چقدد واقعا بخش رادیو بدونه ایشون سوت و کوره اما خداروشکر سیتی اسکن رو یه روزایی میان و میتونیم ببینیمشون.خودشون از اینکه طرحشون تموم شده میگفتن یه ناراحتیو دلتنگیه عجیبیه گفتم راحت باشید میتونید یه دله سیر گریه کنید😅.امروز به امید اینکه که شیفت  خانم .م باشه رفتم دیدم اقای ز و اقای م شیفتن فک کنید دوتا شوخ این مریضای بیچاره رو دو ساعت داخله اتاق پوزیشن میدادن بعد تازه میومدن اطلاعات وارد میکردن😅😂🤦‍♀️کلی خندیدیم خلاصه مهر اتفاقاتم که زدن خراب کردن🤦‍♀️😅.ودرکناره اینها دوروزه که من تب کردم و دست دردو بدن درد گلودردو سردرد و چشم دردم که ولم نمیکنن  امروز رفتم دکتر بالاخره گفت که تا ۷ روز اگه بود میگفتم علایمه واکسنه اما امروزروزه ۸ امه و گفت اگه سه روز دیگه اینارو داشتی تست کرونا بده🥺اومدم بگم بسی دعا کنید که نگرفته باشم چون بیشتر از خودم نگرانه خانوادمم

امیدوارم خدا هممونو از این بیماری حفظ کنه و خوش قلبا بسی واسم دعا کنید🌸🥲🤍

۲
Fatemeh Karimi
۰۶ مرداد ۰۰:۱۷

ان‌شاءالله که نگرفته باشید، نگرانی رو کمرنگ و کمرنگ‌تر کنید چون شدیداً حال‌بد کنه...

پاسخ :
امیدوارم دارم سعی میکنم🌸❤
00:00 :.
۰۶ مرداد ۰۷:۴۶

موفق باشی :)

پاسخ :
ممنونم همچنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان