افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

گزارش رویداد های مهم✅

/ بازدید : ۲۰۸

سلام پس از مدت طولانی  بالاخره گفتم این تنبلی رو بزارم کنار و بیام اینجا😁🤭

اول از همه بگم ماه قشنگ رو امشب دیدید اگه ندیدید بدویید ببینید و چشمتون که بهش خورد درخواست عشق و محبت فراوان کنید چون جوقعیت سیارات امشب جوریه که باعث میشه بیشتر بهم عشق بورزیم😍🤩.و بعدش سریع به کسایی که دوسشون دارید پیام بدید ابراز عشق کنید و فرصت رو از دست ندید😊

خب از حالم بگم که خیلی خوبم راستش سه عدد کنکوری امسال داشتیم که متاسفانه جو بدی بینشون ایجاد شده و من بانهایت احترامی که قائلم ترجیح دادم توجمعشون نرم چون روح و روانه ادم بهم میریزه با یه عده افراد که دهن به دهن میشه الان روحم ارومه هااا حس میکنم دارم نفس میکشمم😁 و مهمتراز اون خدایی کلی کار کردم واسه این خوب بودنه حالم مدام مدیتیشن و این چیزااا که اصلا نگم براتون چقد خوبه وقتی مدیتیشن میکنمااا انگار یه باره سنگین ازروم بر داشته میشه به شما هم بسی پیشنهادش میکنم چون واقعا تاثیر دارهه یعنی ما ادما فقط به سلامتیه جسم اهمیت میدیم اکثرا در صورتی که سلامتی روح خیلی مهمتره و مدیتیشن واقعا روحه ادمو اروم میکنه😌😊

خب اینجا خیلی ساکت شده حس میکنم مثه قبل نیست و همه کم پیدا شدن ایشالا چه اونایی که هستن چه اونایی که کم پیدا هستن و نمیتونن بیان هم خودشون و هم خانواده هاشون از کرونا در امان باشن چون واقعاا این بیماری بد کرده با ادماا اینجانب که در بیمارستان بودم بخش رادیولوژی بخشه سیتی اسکن گفتن ما قبل کرونا صبح تا شب ۲۰تا سیتی میزدیم الان شده ۱۵۰ تا همشم کرونایی و این دردناکه واقعا حسابی رعایت کنیدو مراقب خودتون و خانواده هاتون باشید که مبتلا نشید

و هرروزم که توی بیمارستان میگذره نمیگم خوبه به هر حال دیدن مریض  خوب نیست اوایل خیلی روحیم صعیف شده بود اما الان  حسابی قویتر شدم و هرروز که میگذره بیشتر مطمئن میشم این  رشته اون چیزیه که اگه هزار بار برگردم انتخابش میکنم😍

و امیدوارم هرجا هستید حاله دلتون خوب باشه و لباتون بخندهه🤍❤

۲
00:00 :.
۲۱ مرداد ۰۹:۲۲

:)

پاسخ :
:))
امیر +
۲۱ مرداد ۱۱:۲۳

همون بهتر که از همون جو کنکور خارج شدین :)

 

حواستون باشه توی محیط بیمارستان کرونا نگیرین خدای نکرده 

 

پاسخ :
وای اره اصلا خوب نیستا این چیزا فقط روانه ادمو خراب میکنه کلا ادم باید از بحثایی که توی روانش اشفتگی ایجاد میکنه فاصله بگیرهه.
وای نگم که یه سه روز عجیبب در بستر بیماری افتادم حالا نمیدونم کرونا بود یا نه😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان