افکار ناشناخته ی من

فعلا که هستیم؛ دنده نرم هر آن‌چه پیش آید.

۲۲ مرداد🤗

/ بازدید : ۱۶۹

امروز عصر مهمون داشتیم راستش خوب بود تنوعی بود اخه منم کار اموزیم پایان یافت و مدام تو خونه یا فیلم یا کتاب دیگه امروز تنوعی شد دوقلوهای افسانه ای اومدن کلی بحثای جالب شد و یکی از دوقلوها گفت وای کیمیا تو خیلی توان داری و خلاصه از یکسری اتفاقات تلخ که تجربشون کردم و ماله خیلی وقت میشد صحبت کرد گفت هیچوقت نمیخواستم جات باشم و خلاصه این چیزا گفتم مهم نیست هر ادمی اشتباهاتی کرده و همه میگن برگردیم عقب راهه دیگه ای رو میریم اما من میگم اینا حرفه و هر بار برگردیم باز همین راهی پیش میگیریم و همین اتفاقات تلخ منو بزرگ کرد و بهم مقاومت رو یاد داد یادداد همیشه هم مسیر زندگی مستقیم و بدون پیچ و خم نیست و اون سکوت کرد و اون قل دیگری شروع کرد  گفت دوستش با یه مرده ۳۵ ساله که یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته و یه بچه داره رل زده ومنن قشنگ شاخ دراوردم و جالبیش اینکه میگفت که پسره ولش کرده دختره داغون و این اصرار به پسره که باز برگرده به دختره،بهش گفتم  درسته عشقه قابل پیش بینی نیستش ولی اینم برگشت تهش که چی چی مثله اولش میشه ادمی که یه بار رفته هر چقد ببندیش و بخوای سفت نگهش داری بازم میره بعدم این رفته تجربه های دیگه شاید داشته دوراشو زده حالا اومده واقعا دختره میخواد قبولش کنه گفت اره و من فقط سکوت و هیچ نگفتم فقط گفتم بهش بگو به جا تلاش واسه برگردوندن این ادم و نگه داشتنش جاش روی قوی بودنه خودش خیلی کار کنه این جامعه دیگه واقعا جای ادمای صعیف نیست واقعا جای بیش از حد مهربون بودن نیست  گفتم بگو هرچقد یه آدم رو محکم تر بچسبی راحتتر ازت دل میکنی پس بهتره کسی که رفته رو رها کنی .والان که برگشته قبولش نکنی جاش نشون بدی چقدر مقاوم و عاقل شدی حداقلش توظاهرکه دیگه این آدمو نمیخوای و گفت که گفته اما خب دختره میخواد ادامه بده

و قل دیگر گفت از این حرفات باید یه ویس بگیرم حسابی به درد میخورهه و خودمم تو دلم ذوق میکردم از اینکه این کیمیا دیگه اون کیمیا نیست حسابی قوی شده میدونه خوشحالی و ارامشش رو نباید بخاطره کسی خراب کنه 😁و حالا مگه من از منبر پایین میومدم  خلاصه کلی مشاوره دادم بهشون  امیدوارم که توی زندگیشون حسابی به دردشون بخوره خصوصا الان که میخوان وارد دانشگاه شن

و درکنار اینا اومدم بگم این شبای محرم میون دعاهاو اشکات واسه منم حسابی دعا کنید مهربوناا❤🤍

 

واز اینا گذشته کتاب خوب توی حیطه روانشناسی باشه رمانه خوبو فیلم خوب با ژانر درام سراغ دارید برام تو نظرات بنویسیدد😊😍

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان